gewoon omdat het leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waarom wil iedereen de internettekstjes meeten
Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Nee maar dat is een kwestie van zelfvertrouwen. Hoe vaker jij helaas de deksel op je neus krijgt, hoe minder jij jezelf kunt zijn gok ik, omdat je het allemaal niet zo gelooft. Er is niets mis met je, je bent aardig, je bent niet lelijk, en je bent een leuke gesprekspartner. Je hebt alleen een eerste indruk probleemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.
[..]
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.
Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.
Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.
Firefly heeft niet voor niets veel kwaad bloed gezet en is niet voor niets 2x geband in korte tijd weet je
Je wordt echt niet 2x geband om niks
Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.
Hoe weet jij van mijn kledingstijl afquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap d'r trouwens nog niet zoveel van, ik speelde eerst (toen ik in Afrika was en niks te doen had) wordmole op mijn BB aangezien ik toen nog geen Iphone had.
Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
Zeg het maar, hoor. Jij kunt het beter omschrijven dan ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik wat over capstans stijl mag zeggen hier?
Kom je naar de meet zaterdag? ;Dquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een paar delen overgeslagen, maar daar ben ik weer.
Ik ben lekker uitgeweest, overal geprobeerd vrouwen aan te spreken, maar niks gevonden.
2 knappe redelijk interessante dames tegengekomen, waarvan er 1 al een tijd gelukkig is met haar vriend en de ander met haar vriendin.
Zaterdag weer eens proberen.
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?
Zoals ik al zei, niet voor niets 2x ban
Dit. Schoon, fris, simpel, goed passend en het moet een beetje op elkaar aansluiten. That goes a loong wayquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam...
Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.
De een trekt er zich meer van aan dan anderen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillen
Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je naar de meet zaterdag? ;D
Was er nou woensdag ook een meet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je naar de meet zaterdag? ;D
Aahh. Dan snap ik dat uiteraardquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
Zaterdagmiddag in Amsterdamquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Was er nou woensdag ook een meet?
Ik vind dat soort broeken ook niet zo mooi, maar sommige mensen staat het wel. Ik ben zelf meer van de spijkerbroeken, die zijn eigenlijk nog fantasielozer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] Zo'n broek he? Vormloos, en dan een vormloos shirt erboven, ik vind dat sowieso niet mooi bij mannen, oubollig, fantasieloos.
Ik kan trouwens geen goed plaatje vinden maar die kleur vind ik sowieso :n sorry
Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwakquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bagger voornamelijk, lekker topics openen.
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
Van een ander topic waar ook een aantal anderen waaronder ik heen zouden gaan. Maar ik ga niet want ik had al iets met vrienden afgesproken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Was er nou woensdag ook een meet?
Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag in Amsterdam
Neuken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
Ga je dan ook je eigen kleding kopen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eens nagedacht over jullie opmerkingen deze week, ik denk dat ik mijn kledingstijl ook maar ga veranderen
Ach, ik kan ook een bitch zijn hoor, maar ik blijf er minder lang over doorgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwak
Ja, of maken. Kan ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je dan ook je eigen kleding kopen?
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.
Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort vind ik mooisimpel t-shirt erboven, no fuss.
Mijn vriend draagt o.a. pallmall en kuyichi, van de laatste heeft hij écht een gave broekDoes it every time
Ik word nu wel heel benieuwd...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.
Neem anders even contact op met cassandra. Ik geloof dat we om 13u afspreken op het CSquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |