SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Al was het maar een vage bekende...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel vriendinnen Capstan
Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo heel lang nodig om het een beetje te leren lijkt me?
Bovendien is seks iets wat je samen doet. Dus als hij iets niet goed zal je hem moeten sturen en andersom ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen hierop zouden afknappen
Tijd zat om het te leren toch? Wat boeien die eerste paar keren nou.
Bij jezelf ging vast ook in een wip of nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al was het maar een vage bekende...
[..]
Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denken
Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij jezelf ging vast ook in een wip of niet(mja slechte woordkeuze)
Geen idee vraag het aan je vriendquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal vast ook nog steeds geen ster zijn
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goed
die heeft niets te klagen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee vraag het aan je vriend
Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad.![]()
Hahaha minibeer, hoe was het met firefly? Heb je nog vrouwen aangesproken of iets?
Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genantquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees blij dat die gitaarspeelt en geen sexgeluiden van je ouders zijnDat lijkt me zo genant als je als kind je ouders hoort krikken.
Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.quote:
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeeldenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
oew gaan we samen feuden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
Tja, je moet iemand wel 'leren kennen' op seksueel gebied en weten wat die persoon lekker vindt enzovoort.
Rare is, voor mijn relatie van nu had ik ook wel seks met verschillende meiden maar dacht ik niet na over de belangen/wensen van mijn sekspartners, als ik maar genoot. Het waren immers toch alleen maar sekspartners imo, zo dacht ik toen. Nu doe ik dat wel.
Ik ben nu samen met mijn vriendin en ze heeft belangrijke tentamens deze week waar ze voor moet leren. Jammer, ik verveel me namelijk. Ik ga zo maar wordfeud spelen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden![]()
En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè?
Mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
[..]
die heeft niets te klagen hoor(ik denk ook niet dat je het anders niet lang vol houdt in een relatie tenzij je niet anders kent)
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).
[..]
Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genant
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.
Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden![]()
En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè?
Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fokquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als het zo ver is voor jou maken we er een ere-tt van ok?
toen je het vertelde?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:
I lost my virginity. One second it was there the next it was gone
op je 55e?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fok
Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossenquote:
Dat heb ik hier op Fok! in singles gezegd jaquote:
Dat is zo waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik klaag ook niet. Maar ik moet wel zeggen dat het heul anders is met iemand van wie je intens veel houdtDat wist ik heul niet.
Waarom lukt het dan allemaal niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossen
ja duh moet je mij even inviten op wordfeudquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Samen! Ik zit op mijn telefoon.![]()
Inderdaad Cassandra, als je verliefd bent/van iemand houdt is het sowieso anders, tenminste zo ervaar ik het ook.
Voor mij welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook niet
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...quote:
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijn
[..]
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...
Gelukkig weet ik niet meer welk topic dat was. Of nee het was op irc singlesquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
haha welke bullshit? Linkje?
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Flepke was er niet, het was vet met fireflyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minibeer, hoe was 't met flupke en firefly?
Zijn zij in 't echt ook van die stoere kerels?
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.
vlotte kleding!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Wat voor iemand is 't?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke was er niet, het was vet met firefly
Ach op een dag lukt het.quote:
wel eens goede/toffe dates gehad?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentrerenquote:
Beschrijf je stijl eens?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Dat went vanzelf welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Vlotte kleding kan nog altijd wel bij je passen, je hoeft er niet bij te gaan lopen als Sinji (liefde voor zijn stijl) maar vind daarin gewoon je eigen weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afsprekenquote:
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afspreken.
Wij gaan wel meeten hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.quote:
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat went vanzelf welEerst op je kleding concentreren, de rest komt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |