ja duh moet je mij even inviten op wordfeudquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Samen! Ik zit op mijn telefoon.![]()
Inderdaad Cassandra, als je verliefd bent/van iemand houdt is het sowieso anders, tenminste zo ervaar ik het ook.
Voor mij welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook niet
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...quote:
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijn
[..]
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...
Gelukkig weet ik niet meer welk topic dat was. Of nee het was op irc singlesquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
haha welke bullshit? Linkje?
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Flepke was er niet, het was vet met fireflyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minibeer, hoe was 't met flupke en firefly?
Zijn zij in 't echt ook van die stoere kerels?
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.
vlotte kleding!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Wat voor iemand is 't?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke was er niet, het was vet met firefly
Ach op een dag lukt het.quote:
wel eens goede/toffe dates gehad?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentrerenquote:
Beschrijf je stijl eens?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Dat went vanzelf welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Vlotte kleding kan nog altijd wel bij je passen, je hoeft er niet bij te gaan lopen als Sinji (liefde voor zijn stijl) maar vind daarin gewoon je eigen weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afsprekenquote:
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afspreken.
Wij gaan wel meeten hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.quote:
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat went vanzelf welEerst op je kleding concentreren, de rest komt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |