SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Ik ga dus echt geen uur tijd steken in eten waar ik dan maar 10 minuten plezier in heb, dat vind ik echt zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
ik kook ook voor meerdere dagen. Gewoon omdat het makkelijk is.
Nog steedsquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:14 schreef kree het volgende:
Ik woon nog thuis![]()
Hopelijk niet lang meer maarja moet ook koken hier
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga dus echt geen uur tijd steken in eten waar ik dan maar 10 minuten plezier in heb, dat vind ik echt zonde.
Dus als ik kook, is het wel voor meerdere dagen.
Ik kook eigenlijk nooit voor meerdere dagen, maar maak meestal of 1-pans gerechten of een gerecht dat in 1 pan kanquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga dus echt geen uur tijd steken in eten waar ik dan maar 10 minuten plezier in heb, dat vind ik echt zonde.
Dus als ik kook, is het wel voor meerdere dagen.
Waarom?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:14 schreef kree het volgende:
Ik woon nog thuis![]()
Hopelijk niet lang meer maarja moet ook koken hier
Is ook zo, heb het er wel mee gehad dus ben hard op zoek maargoed moet nog wel even wat vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?
Het lijkt me echt vreselijk, tot jouw leeftijd de hele tijd rekening te moeten houden met je ouders.
Ik ben allang blij dat ik nu eindelijk alleen woon eigenlijk
Ik kon niet eens op m'n 18e uit huis, de wachttijden voor een woning in Amsterdam zijn iets van 10 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?
Het lijkt me echt vreselijk, tot jouw leeftijd de hele tijd rekening te moeten houden met je ouders.
Zekerquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?
Kon je niet in een studentenhuis ofzo terecht dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon niet eens op m'n 18e uit huis, de wachttijden voor een woning in Amsterdam zijn iets van 10 jaar
Nee, want was geen studentquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kon je niet in een studentenhuis ofzo terecht dan?
Aan het begin toch wel?quote:
Buiten Amsterdam wonen kon ook niet, je hebt overal een wachttijd van 5 jaar oid nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef pizza_doos het volgende:
Magnetron, natuurlijk kan dat wel. Alle studenten wonen ook niet meer bij hun ouders. En anders kan je toch iets buiten de stad gaan wonen?
Ik ben 2x korte tijd student geweest en moest al alle zijlen bijzetten om dat te blijven. Een woning zoeken waarbij ik niet eens wist waar en hoe ik moest beginnen was gewoon a bridge too far voor me toenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan het begin toch wel?
Mensen die kappen met hun studie blijven er vaak toch wonen, heb ik wel gezien tijdens hospiteren.
Als je als 25+ bij je ouders woont, wordt het hoog tijd de deur uit te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
Als je al wat ouder bent 20+ dan is het onaantrekkelijk als je nog bij je ouders woont
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je als 25+ bij je ouders woont, wordt het hoog tijd de deur uit te gaan.
Ruzie met je moeder betekend dat het tijd wordt om uit huis te gaan. Zit je al op woningnet oid?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef kree het volgende:
Trouwens wil mezelf niet zielig laten overkomen.
Maar mijn vader is plotseling overleden in 2003.![]()
En dat heeft nog al wat inpackt gehad op de hele situatie.
Daardoor krijg ik meer ruzie hier nu thuis met m'n moeder
Zoek hard naar iets particuliers hier, maar er is niet zo veel te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruzie met je moeder betekend dat het tijd wordt om uit huis te gaan. Zit je al op woningnet oid?
Kun je niet via sociale woningbouw wat vinden dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Zoek hard naar iets particuliers hier, maar er is niet zo veel te vinden.
En ik wil niet weg uit dit dorp want al mijn sociale dingen zitten hier
heb er nooit bij ingeschreven gestaan. (ja wist ook niet dat het zo allemaal zou lopen)quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet via sociale woningbouw wat vinden dan?
Had je meteen moeten doen op je 18e. Nu ben je de lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
heb er nooit bij ingeschreven gestaan. (ja wist ook niet dat het zo allemaal zou lopen)
En er is een dikke wachttijd + het moet ook nog een beetje betalen te zijn.
Ja ik weet het achteraf gezien,quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je meteen moeten doen op je 18e. Nu ben je de lul.
P.s., staat toevallig in de Zondagkrant dat de wachttijd voor starters in Zaandam nu 8 jaar is. Dat betekend dat je gemiddelt pas op je 26e aan de beurt bent hier
Of je moet gaan kopen, dan heb je genoeg keus in 1 keer en geen wachttijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het achteraf gezien,
Maarja er zijn nog wel opties hoor, heb iedereen ingeschakeld om eens te kijken of er wat vrij komt particulier
Niet te betalen voor mij als student met parttime werkquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je moet gaan kopen, dan heb je genoeg keus in 1 keer en geen wachttijd
Kun je niet een studentenappartement oid krijgen dan? Daar zijn toch allerlij projecten voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet te betalen voor mij als student met parttime werk![]()
Dat zou pas een mogelijkheid zijn als ik een vast contract heb en full time werk.
Geen ideequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet een studentenappartement oid krijgen dan? Daar zijn toch allerlij projecten voor?
Ik heb die periode overgeslagen zeg maar. Ben direct antikraak gaan wonen en een aantal jaar daarna (toen ik eenmaal ruim 10jr inschrijftijd had) een huurwoning gekregen en nu zit ik goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik zit niet echt te wachten op een gedeelde woning ook eigenlijk.
Je hebt een PMquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik zit niet echt te wachten op een gedeelde woning ook eigenlijk.
Ja zag hem, leuk heb nog een hoop om op te reageren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je hebt een PMde rest van de middag ben ik weg dus ik antwoord vanavond op zn vroegst
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentquote:
Kriebels hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentIk voorspel jullie zijn het volgende stel uit deze reeks
Wie? Moonwalk en kree??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentIk voorspel jullie zijn het volgende stel uit deze reeks
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:07 schreef kree het volgende:
Haha ik zit te kloten nu hahaha
knip nog een keer
quote:
Triple Failquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef kree het volgende:
Sorry mensen haha
ik verwissel het quote knopje met edit :S
Nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hij weet nog niet hoe ik er uit zie hoor
Goed bezigquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
Kriebels hahaha
Nouja effe een beetje pm-en nog maar
Ik geheel niet nieuwsgierigquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hij weet nog niet hoe ik er uit zie hoor
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigdit topic begint zijn vrucht te werpen.
[..]
Ik geheel niet nieuwsgierig
Nou nou rustig aan hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjes
Doen jullie verslag van de date, kree en moonwalk?
Nog beter kom zaterdag naar de meet toe jullie beide. Kunnen wij live mee genietenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjes
Doen jullie verslag van de date, kree en moonwalk?
Ik kan nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter kom zaterdag naar de meet toe jullie beide. Kunnen wij live mee genieten
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet
En kree, tempo kan absoluut geen kwaad.
Dat geldt ook voor het op jezelf gaan wonen.
Ja op mezelf wonen wel jaaaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet
En kree, tempo kan absoluut geen kwaad.
Dat geldt ook voor het op jezelf gaan wonen.
Spreek gewoon iets af voor over een paar weken ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op mezelf wonen wel jaaa
Maar het hoeft allemaal niet in èèn dag te gebeuren wat mij betreft.
Maar leuke berichtjes heb ik wel gehad van moonwalk.
Wordt er nieuwschierig van
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op mezelf wonen wel jaaa
Maar het hoeft allemaal niet in èèn dag te gebeuren wat mij betreft.
Maar leuke berichtjes heb ik wel gehad van moonwalk.
Wordt er nieuwschierig van
Niet huilen Tijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topic
Ja maar ik wil effe nog wat meer weten eerstquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreek gewoon iets af voor over een paar weken ofzo.
Het kan sowieso geen kwaad, en dan heb je toch wat gepland.
Anders kan het wel eens heel lang duren tot het er echt van komt, je moet meer initiatief nemen wat dit soort dingen betreft denk ik.
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.quote:
Haha doe ik constant (zie discussiesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.
Je hoeft het niet meteen als date te zien waar iets uit hoeft te komen hoor, je kunt ook gewoon afspreken om gezellig te kletsen en dergelijke zodat je nieuwe mensen ontmoet, dat is altijd goed. En wat is de meerwaarde voor jou om lang te wachten voor je met iemand afspreekt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik wil effe nog wat meer weten eerst
Haha ja ben niet zo makkelijk denk
Stop met de grappen die echt te fout voor woorden zijn, geef ik je mee als tip.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.
Ja PM vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Moonwalk het volgende:
Straks vind hij me niet eens leuk![]()
Ik ben dit helemaal niet gewend dat digitale gebeuren. Dus ookal dacht ik van niet, ook ik heb mijn zwaktes![]()
Ik ben gewend dat iemand me gewoon live meteen heeft gezien hoe ik eruit zie hoe ik praat en hoe ik doe en overkom enzo. Nu moet ik me nog druk maken over of ik in de smaak zal vallenEigenlijk echt niks voor mij dat digitale, geeft extra zorgen
maar kan geen kwaad om wat nieuws te proberen en tot nu toe klikt het met Kree
![]()
![]()
* Moonwalk is aan het multitasken en gaat zo de deur uit
Wel grappig, je klinkt hier gewoon alsof je wel een type bent dat bij kree pastquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Moonwalk het volgende:
Straks vind hij me niet eens leuk![]()
Ik ben dit helemaal niet gewend dat digitale gebeuren. Dus ookal dacht ik van niet, ook ik heb mijn zwaktes![]()
Ik ben gewend dat iemand me gewoon live meteen heeft gezien hoe ik eruit zie hoe ik praat en hoe ik doe en overkom enzo. Nu moet ik me nog druk maken over of ik in de smaak zal vallenEigenlijk echt niks voor mij dat digitale, geeft extra zorgen
maar kan geen kwaad om wat nieuws te proberen en tot nu toe klikt het met Kree
![]()
![]()
* Moonwalk is aan het multitasken en gaat zo de deur uit
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig, je klinkt hier gewoon alsof je wel een type bent dat bij kree past
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Haha doe ik constant (zie discussies)
Dat is dus het probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stop met de grappen die echt te fout voor woorden zijn, geef ik je mee als tip.
Ik bedoel, ik ben ook erg, maar sommige van jouw grappen vind ik zelfs te erg
+1, mijn posts zijn ook te fout somsquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.Maar soms ik ga te ver en dat heb ik soms ook niet door tot het al te laat is.
[..]
Dat is dus het probleem.ik heb moeite met aanvoelen waar de grens ligt. Wat kan wel en wat kan niet.
Ja vertel mij watquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.Maar soms ik ga te ver en dat heb ik soms ook niet door tot het al te laat is.
[..]
Dat is dus het probleem.ik heb moeite met aanvoelen waar de grens ligt. Wat kan wel en wat kan niet.
IRL maak ik dezelfde soort grappen. Maar IRL houd ik mij wel wat meer in zeker op mijn werk. Alleen daar ga ik soms dus ook te ver.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1, mijn posts zijn ook te fout soms
En het ergste is dat ik in het echt ook zo ben
Het is vervelend.quote:
Nog niet maar daar gaan wij voor zorgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wow kree, sinds wanneer heb jij een date??
iedereen ontpopt zich hier tot ware charmeur en player.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kree
Hij weet het alleen zelf nog niet.
Dan dopen we deze reeks op tot DenWauwelaar zoekt vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
iedereen ontpopt zich hier tot ware charmeur en player.
Er komt een moment dat ik hier alleen post.
*echo...*quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
iedereen ontpopt zich hier tot ware charmeur en player.
Er komt een moment dat ik hier alleen post.
Oh leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
binnenkort moet iemand eens een landkaartje maken wie met wie wat precies heeft gedaan.
Alweer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
binnenkort moet iemand eens een landkaartje maken wie met wie wat precies heeft gedaan.
Watsegebeurdt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet op, vooral niet na het debacle van vannacht
Gewoon opnieuwquote:
Strani liep een trio mis met mij en cactusquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Watsegebeurdt?
[..]
Gewoon opnieuwEn om het echt t houden verzinnen we er nog wat bij ook
Vanavond probeer ik het gewoon opnieuw, ik zal toch een keer moeten slagen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Strani liep een trio mis met mij en cactus![]()
Hoe bouwen we jou in de lijst dan, als we toch dingen mogen verzinnen?
Zullen we alvast beginnen met hem te hernoemen, dit gaat jaren duren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan dopen we deze reeks op tot DenWauwelaar zoekt vrouw
Doe jij aan trio's?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Strani liep een trio mis met mij en cactus![]()
Hoe bouwen we jou in de lijst dan, als we toch dingen mogen verzinnen?
Hier alvast een oproep aan de dames. Vind je DenWauwelaar een leuke jongen. Stuur hem een PM of DM. Hij zal je niet teleurstellen damesquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zullen we alvast beginnen met hem te hernoemen, dit gaat jaren duren.
DenWauwelaar heeft puppyeyes op z'n foto's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
Hier alvast een oproep aan de dames. Vind je DenWauwelaar een leuke jongen. Stuur hem een PM of DM. Hij zal je niet teleurstellen dames
De eerste jonge dame meldt zich alquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DenWauwelaar heeft puppyeyes op z'n foto's.
Problem solvedquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt over mij ook wel eens gezegd, ik moet echt serieus iets verkeerd doen ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms kan het leven zo makkelijk zijnquote:
Denk dat het weer aan jou ligt, ik ben er gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens op msn komen? Of doet mn msn weer raar?
Het loopt storm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
Hier alvast een oproep aan de dames. Vind je DenWauwelaar een leuke jongen. Stuur hem een PM of DM. Hij zal je niet teleurstellen dames
Ik ook niet, sorry Tijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree een datemaar tijn geen trio hoor
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens snap ik t nooit, mensen die het huis uit willen maar vervolgens overal een smoesje voor hebben eneeuwig thuis wonen.
Best duur op jezelf wonen en mijn ouders vinden het wel gezellig dat ik sinds kort weer thuis woonquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens snap ik t nooit, mensen die het huis uit willen maar vervolgens overal een smoesje voor hebben eneeuwig thuis wonen.
Die willen het dus gewoon niet graag genoeg. Best herkenbaar hoor, ik vind het thuis nog best gezellig, ook al is het voor mij ook hoog tijd om iets voor mezelf te regelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ging eigenlijk nergens overquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, allemaal![]()
Mooi niet dat ik bijna zes topics terug ga lezen, dus heeft er iemand een samenvatting van de belangrijkste dingen?
Oh jammerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree een datemaar tijn geen trio hoor
Jij ook al nietquote:
Guilty as chargedquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Boven de 30 wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op jezelf wonen lijkt me een standaard eis.
Ja wel hoor op jezelf wonen, koken met een tosti ijzer en nu over koppelenquote:
Ik heb het langer uitgehouden als ik had gewild had ik veel eerder uit huis gekund.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik schijn op mijn 4e te hebben geroepen dat ik op mijn 18e het huis uit wilde (slechte band etc) en ik heb mijn belofte gehouden. en in nood zou ik een kamer zoeken.
Hoezo? Er kunnen toch dingen zijn die je tegenhouden ookal zou je wel willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, als alle partijen vrede hebben met thuiswonen is dat ok.
maar mensen die keihard roepen weg te willen maar vervolgens van alles tegen bedenken vind ik onbegrijpelijk
Aha, dus toch wel iets gemist!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor op jezelf wonen, koken met een tosti ijzer en nu over koppelen
kree aan moonwalk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, dus toch wel iets gemist!
En, wie is er aan wie gekoppeld?
Ach ik heb ook gewoon nog niet duidelijk wat ik nou eigenlijk wil. Wat voor huis, waar, in welke prijscategorie, koop of huur, en ga zo maar doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, als alle partijen vrede hebben met thuiswonen is dat ok.
maar mensen die keihard roepen weg te willen maar vervolgens van alles tegen bedenken vind ik onbegrijpelijk
Oh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze plaatste één post in dit topic en ze gingen meteen met elkaar PM'en
En was het bij jou en newbie ook liefde op de eerste post?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze plaatste één post in dit topic en ze gingen meteen met elkaar PM'en
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh.
Nou, mocht dat inderdaad wat worden, dan leuk voor Kree natuurlijk, want die had er ook wel een beetje moeite mee en zo![]()
Maar stiekem stemt het me wel weer treurig, want volgens mij kan het al bijna niet meer anders dan dat ik ooit eenzaam in dit topic achter blijf
Helaas, dan pas ik ook. Een trio zit er dus niet in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer
[..]
Jij ook al niet![]()
ja maar, ja maar, en ik dan
Dan zoek ik gewoon verderquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helaas, dan pas ik ook. Een trio zit er dus niet in.
Best kans dat ik er ook bij ben, kunnen we ten minste nog kwartettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ook
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ook
Wat hebben jullie toch een vertrouwen in mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topic
Dat zou toch wel meevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topic
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En was het bij jou en newbie ook liefde op de eerste post?
Ik geloof niet dat dat zo werktquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon mijn 2de maagdelijkheid in.
Ach welnee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sta je al zo lang droog dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon mijn 2de maagdelijkheid in.
Vind ik ook altijd lastig, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. De dingen die ik vrijdagavond heb gezegd om dames aan te spreken slaan eigenlijk ook nergens op als ik er nu aan terugdenkquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
Nou jongens, zoals beloofd, gisteren uit! Versieren ging niet makkelijk. Ligt het aan de Nederlandse mannen?
Ik heb geregeld oogcontact gemaakt. En niet proberen weg te kijken of tenminste later nog eens proberen. Blikken waren er zo nu en dan wel. Ik vind dat toch wel.... een klein winstpuntje.Maar vervolgens gebeurde er niks. Bij een man die ik heel knap vond durfde ik er niet op af te stappen. Bij een andere man had ik gehoop dat hij dat deed. Ook niks. En wat moet je dan zeggen, hè, als je zelf er op af loopt. 'Hoi'?
Iemand uit singles zei dat een keer dat dit bij haar gebeurd was. Liefde op de eerste post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekken
Jij speelt valsquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik het langer volhoud
'Ik verveel me, jij verveelt je' en de rest is geschiedenisquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekken
Jij bent veel ouder dan strawberryquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet bewust, in ieder geval...hoe speel ik vals?
Ik zal het even voordoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
Nou jongens, zoals beloofd, gisteren uit! Versieren ging niet makkelijk. Ligt het aan de Nederlandse mannen?
Ik heb geregeld oogcontact gemaakt. En niet proberen weg te kijken of tenminste later nog eens proberen. Blikken waren er zo nu en dan wel. Ik vind dat toch wel.... een klein winstpuntje.Maar vervolgens gebeurde er niks. Bij een man die ik heel knap vond durfde ik er niet op af te stappen. Bij een andere man had ik gehoop dat hij dat deed. Ook niks. En wat moet je dan zeggen, hè, als je zelf er op af loopt. 'Hoi'?
''hi wie ben jij''quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
Ja, ik heb dus al jaren ervaring met lang volhouden, dus dan moet het nu ook nog wel even gaan durenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan strawberry
Dan is het een onfatsoenlijke klootzak. Move.to/nextquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef minnemin het volgende:
Nou, Bartholomeus, dat deed ik dus de vorige keer dat ik uitging en toen zei hij niks terug.
Straw speelt juist vals. Zij is lievquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan strawberry
Het is daar vaak nogal een herrie, misschien verstond hij je helemaal niet en/of zag hij je over zijn hoofd. Anders is het gewoon raar van hem dat hij niet antwoordtquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef minnemin het volgende:
Nou, Bartholomeus, dat deed ik dus de vorige keer dat ik uitging en toen zei hij niks terug.
Zo hoort hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
Niets hamburgers maar gewoon tomatensoep met tortelini en kaas
Ik doe lekker gezond en is ook lekker pastasoepquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik opteer voor een serieus onverantwoorde vieze vette frituurhap
Hell yeah. Pas ook de eerste warme chocolademelk met slagroom van 't seizoen opquote:
Ik zag de bruine blaadjes op straat liggen en toen kreeg ik er trek inquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb lieve ouders , lekkere dingen gekregen die over waren van hun feestje. Stokbroodjes chinese nootjes, salade en laatst belangrijkste kaasjes !!!!!!!!
Wat heb je besteld? Gyros? Souvlaki?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben vandaag alleen thuis en heb net de plaatselijke Griek gesponsord.![]()
Als het goed is komt het over 45 minuten.
Moet je wel zeggen wat voor pizza hequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Capstan het volgende:
Nou, voor de volledigheid dan maar: ik eet straks pizza.
Grieks eten is yummiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben vandaag alleen thuis en heb net de plaatselijke Griek gesponsord.![]()
Als het goed is komt het over 45 minuten.
Uiteraard Gyros met een kipfilet, een varkensfilet, frietjes en saladequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Gyros? Souvlaki?
Oh, de mysterieuze Moonwalk, nu zie ik het pasquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wat voor pizza he
Ik ben helemaal niet mysterieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, de mysterieuze Moonwalk, nu zie ik het pas![]()
Maar het is de meest simpele variant: met tomaat en kaas
Nu heb ik daar ook trek inquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteraard Gyros met een kipfilet, een varkensfilet, frietjes en salade
Ik doelde ook meer op het feit dat ik daarstraks je naam voorbij zag komen en ik dus helemaal nog niet wist over wie we het haddenquote:
Jawelquote:
Hmmja. Moet ook maar eens gaan koken (andijviestamppot vanavond), anders eet ik weer tig koekjes.quote:
Makkelijke maaltijd en lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmmja. Moet ook maar eens gaan koken (andijviestamppot vanavond), anders eet ik weer tig koekjes.
Heb ook valsgespeeld door kant en klare puree (wel die verse, uit een pakje is vies) te kopen. Scheelt een hoop tijdquote:
Heb ik net op!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Kleine herziening van de plannen: chinees
Er is vrijwel niks wat ik niet lust gelukkig.quote:
Ik lust bepaalde dingen inderdaad niet. Gelukkig woon ik alleen dus hoef ik dat ook nooit te eten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is vrijwel niks wat ik niet lust gelukkig.
Ik ben nogal een vervelende eter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lust bepaalde dingen inderdaad niet. Gelukkig woon ik alleen dus hoef ik dat ook nooit te eten.
Ik eet met veel smaak Haggis. Dus dat soort geneuzel doe ik helemaal niet aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nogal een vervelende eter.
Ik eet geen uien omdat ze kraken als je erop kauwt en geen paprika omdat ik gewoon van de kleur walg. Dat soort dingen.
Dat heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het best lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik eet met veel smaak Haggis. Dus dat soort geneuzel doe ik helemaal niet aan
Raar wijfquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het best lekker
Ik vond je al raarquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet geen uien omdat ze kraken als je erop kauwt en geen paprika omdat ik gewoon van de kleur walg. Dat soort dingen.
Ik zei al eerder dat er iets mis was met mijn zintuigen, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond je al raarmaar nu na ik dit lees
Eet je dan niets wat kraakt of is dat enkel met uien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat weet ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat er iets mis was met mijn zintuigen, toch?
Dat kraken tussen je tanden ergert me gewoon mateloos.
En ik heb gewoon aversies tegen bepaalde kleuren/vormen, ook zo'n sneue eigenschap
Ook geen chips enzo, het stoort me gewoon al als er mensen in de kamer zitten die dat etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eet je dan niets dat kraakt of is dat enkel met uien?
Bij uien is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat ze kraken.
Mag je ook zelf kiezen wat je klaarmaakt, of beslist je vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb ook valsgespeeld door kant en klare puree (wel die verse, uit een pakje is vies) te kopen. Scheelt een hoop tijd
En ik maak nu steeds dingen voor 2 dagen, scheelt weer, omdat ik nu al het kookwerk doe.
Als iemand een appel eet kan ik me daar soms aan ergeren, maar dan meestal als ik slecht geslapen heb en mijn irritatiegrens wat lager is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook geen chips enzo, het stoort me gewoon al als er mensen in de kamer zitten die dat eten
En als uien niet helemaal doorbakken zijn, maken ze echt zo'n naar knarsgeluid. En sla hoef je me ook niet te geven, zelfde verhaal
Normale appels zoals Elstar of Jonagold vallen nog wel mee, maar sommige mensen hebben besloten van die achterlijke groene knarsende Granny Smiths lekker te vinden en in het openbaar op te etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand een appel eet kan ik me daar soms aan ergeren, maar dan meestal als ik slecht geslapen heb en mijn irritatiegrens wat lager is.
Oh die griek is lekker gingen we vaak heen toen we nog in brabant woondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb grieks gegeten in den bosch :-D
Ik met Capstan, DenWauwelaar en Bartholomeus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
Wie had er geneukt in het vorige topique?
En zoals altijd mocht ik weer niet mee doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik met Capstan, DenWauwelaar en Bartholomeus.
ja ik ga t liefst eten in uden (sassafraz, best restaurant ever) maar de griek in db is een goede 2equote:Op zondag 30 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die griek is lekker gingen we vaak heen toen we nog in brabant woonden
Was dat stealthneuken, of zo? Niks in de gaten gehad...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee jou bewaar ik voor de trio's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zoals altijd mocht ik weer niet mee doen
ben jij toch de maagdenverlosser!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Respect voor Strawberryquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben jij toch de maagdenverlosser!
Oh dat vind ik lief van jequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee jou bewaar ik voor de trio's.
En wie ontmaagd de vrouwen hier? Dat wil ik wel doen als niemand dat wilt doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben jij toch de maagdenverlosser!
Geen ideequote:
Je kan maar een keer ontmaagd wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
Dan zijn het dus alle vier maagdenverlossers van elkaar, wat een situatie.
my middle name is Houdiniquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kuisbandgordel-verkoop schiet omhoog met 200%
Zelfs zo ver gaat het nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef formerjellybean het volgende:
helaas dat het allemaal virtueel is voor hun
Dat heeft wel iets eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt best elkaars maagdenverlosser zijn hoor
Klopt, ik ben eigenlijk een man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij zijn er geen vrouwen in dit topic, want het is Fok....
Daar heb je een puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij zijn er geen vrouwen in dit topic, want het is Fok....
Wat ben je toch een charmeurquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een puntook al heb ik Cassandra ontmoet weet ik natuurlijk niet of het echt een vrouw is
Ik vond mijn eerste keer ook heel speciaalquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben eigenlijk een man.
Dan denk ik dat Tijn mijn enige optie is.
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt best elkaars maagdenverlosser zijn hoor
kssssst jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een puntook al heb ik Cassandra ontmoet weet ik natuurlijk niet of het echt een vrouw is
En dat is erg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga maken
Nee hoor, niet bij iedereenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is erg?Als ik de verhalen mag geloven is voor vrouwen de eerste keer meestal een pijnlijke en bloederige ervaring.
Je weet gewoon dat ik gelijk hebquote:
nog een half jaar tot je volgende leeftijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga maken
Gelukkig is dat ook niet bij iedereen het geval. Bij veel mannen is het of na 1 seconden al kaar of er gebeurd helemaal nietsquote:
Vrouwen met vinnen .....quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef mrk.n het volgende:
Er zullen gerust vrouwen van in de 30 zijn die maagd zijn. Ik vraag me alleen af wat voor types dat zijn.
Ja maar dat zegt nog helemaal nietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor zover ik weet ben ik toch echt wel vrouw
Ik ga echt ZO naar de volgende meeting komen met een zak Granny Smiths!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Normale appels zoals Elstar of Jonagold vallen nog wel mee, maar sommige mensen hebben besloten van die achterlijke groene knarsende Granny Smiths lekker te vinden en in het openbaar op te eten![]()
Echt, ik kan ze wel schieten dan hoor.
Ik zorg dan voor de chips.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga echt ZO naar de volgende meeting komen met een zak Granny Smiths!
Het voelt niet echt anders nee, heb je gelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk vind ik maag zijn/nier maagd zijn niet zo veel verschil maken
Ja inderdaad het zou voor mij raar zijn want dan moet je het iemand lerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik zorg voor de uien.
Ja, maagd zijn/niet maagd zijn. Ik denk dat het voor oudere mensen wel uitmaakt. Je wil toch iemand met een beetje ervaring op dat gebied.
Aww!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Bedankt allemaal dat jullie me belachelijk maken
aaaaahw, niet huilen, meisjequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nagelbijten kan je anders ook best goed horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Ik maak je niet belachelijk.
Waar ik echt totaal niet tegen kan zijn mensen die hardop ademen ofzo. Op een hijgerige manier, vaak doen rokers dat.
Oh ja, van die lui die hun longen naar de kloten geholpen hebben en dan zo piepend ademen. Ik heb zelf astma en krijg gewoon door de associatie een benauwd gevoel. Ieh!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Waar ik echt totaal niet tegen kan zijn mensen die hardop ademen ofzo. Op een hijgerige manier, vaak doen rokers dat.
Alsof jij al stokoud bent of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ging niet over dat ze lang nog maagd was...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij al stokoud bent of zo.
Ging het niet overquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij al stokoud bent of zo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topic
Mijn vader, als ie gitaarspeelt, ik word er altijd helemaal gek van, je kan het twee kamers verderop nog horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Wees blij dat die gitaarspeelt en geen sexgeluiden van je ouders zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn vader, als ie gitaarspeelt, ik word er altijd helemaal gek van, je kan het twee kamers verderop nog horen
Het zou zo maar kunnen gebeurenquote:
Je snapt wel wat ik eigenlijk bedoeldequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog een half jaar tot je volgende leeftijd
Ik snap niet wat er speciaal aan is. Het voelt onwennig en stressvol. Ik snap wel eerder dat vrouwen het ''speciaal'' vinden, de eerste keer, omdat ze niet zozeer echt moeite moeten doen. De man moet meestal ook maar het voortouw nemen en heeft ook de verantwoordelijk voor het behouden van een goede erectie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste keer ook heel speciaalik vond het erg fijn dat zij wel ervaring had.
[..]keertje wat drinken?
Onwennig wel, maar absoluut niet stressvol, dan doe je toch allebei wat fout.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er speciaal aan is. Het voelt onwennig en stressvol. Ik snap wel eerder dat vrouwen het ''speciaal'' vinden, de eerste keer, omdat ze niet zozeer echt moeite moeten doen. De man moet meestal ook maar het voortouw nemen en heeft ook de verantwoordelijk voor het behouden van een goede erectie.
Dat is dus precies waar ik tegenaan loop. Ik kom geen vrouwen van mijn leeftijd tegen die het nog zien zitten om iemands eerste te zijn. Dan gaan ze zich een "proefkonijn" voelen, of zoiets...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad het zou voor mij raar zijn want dan moet je het iemand leren
Het zal er wel te maken mee hebben hoe je er allebei instapt. Als je allebei maagd bent en het van tevoren weet dat je het experimenteel moet gaan doen, dan zal het best speciaal zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onwennig wel, maar absoluut niet stressvol, dan doe je toch allebei wat fout.
En of het ook echt lukt enzo, lekker boeiend, als je er maar van geniet voelt het toch wel speciaal.
Maar ik heb gelijk tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik eigenlijk bedoelde
Topquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
Oh, mijn ''meet the parents'' weekend ging overigens best goed. Ze hadden blijkbaar een positief eindoordeel over me.
Technisch gezien wel, maar ik verwacht natuurlijk niet dat als ik nog ouder ben, ik wel een dame tegen ga komen die nog net zo groen is als ik. Als ik nou jonger zou worden...quote:
De aanloop ernaartoe is zenuwslopend. De trap op naar de voordeur, aanbellen. Godver zeg. Daar zal ik niet snel aan wennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het gaat woensdag eigenlijk
Ze zullen nog wel niet een al te positieve houding hebben tegenover mij.
En hoe liep dat? Heeft ze t doorgehad denk je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zal er wel te maken mee hebben hoe je er allebei instapt. Als je allebei maagd bent en het van tevoren weet dat je het experimenteel moet gaan doen, dan zal het best speciaal zijn.
Mijn eerste keer was in ieder geval met iemand die wel wat verwachtingen had en ik was niet bepaald van plan om m'n maagdelijkheid toe te geven.
Vast wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Westerling het volgende:
[..]
En hoe liep dat? Heeft ze t doorgehad denk je?
Als je elkaar echt leuk vind maken die dingen niet uit. En zoiets voor de eerste keer samen doen maakt het speciaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er speciaal aan is. Het voelt onwennig en stressvol. Ik snap wel eerder dat vrouwen het ''speciaal'' vinden, de eerste keer, omdat ze niet zozeer echt moeite moeten doen. De man moet meestal ook maar het voortouw nemen en heeft ook de verantwoordelijk voor het behouden van een goede erectie.
Seks irl en porno is dan ook niet hetzelfdequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vast wel.Valt toch vies tegen om pornofilm-ervaring toe te passen in het echt.
Haha maar ze heeft er niks over gezegd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vast wel.Valt toch vies tegen om pornofilm-ervaring toe te passen in het echt.
Die van mij wist het wel. En dat vond ze juist opwindend om mij alles te lerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het zal er wel te maken mee hebben hoe je er allebei instapt. Als je allebei maagd bent en het van tevoren weet dat je het experimenteel moet gaan doen, dan zal het best speciaal zijn.
Mijn eerste keer was in ieder geval met iemand die wel wat verwachtingen had en ik was niet bepaald van plan om m'n maagdelijkheid toe te geven.
Zo iemand tref ik dus nooitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij wist het wel. En dat vond ze juist opwindend om mij alles te leren
Waarom heb jij toch geen vrijgezelle vriendinnen die ook zo denken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou er ook absoluut geen moeite mee hebben, als ik iemand echt leuk vind. Niet iets wat je op de eerste date bespreekt, en als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Punt.
hahaquote:
Bovendien zegt dat je geen maagd weinig. Je kan 1000 keer seks hebben gehad en er nog steeds niets van kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou er ook absoluut geen moeite mee hebben, als ik iemand echt leuk vind. Niet iets wat je op de eerste date bespreekt, en als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Punt.
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen hierop zouden afknappenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom heb jij toch geen vrijgezelle vriendinnen die ook zo denken?
Wel als de man in kwestie tegen de 30 looptquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen hierop zouden afknappen
Tijd zat om het te leren toch? Wat boeien die eerste paar keren nou.
Je hebt toch niet zo heel lang nodig om het een beetje te leren lijkt me?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel als de man in kwestie tegen de 30 loopt
Is dat trouwens die vrouw van een bepaalde site of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahahet was een kwestie van enorm gelukken hebben dat ik zo'n iemand vond en dat het klikte enzo.
[..]
Bovendien zegt dat je geen maagd weinig. Je kan 1000 keer seks hebben gehad en er nog steeds niets van kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |