Goed bezigquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
Kriebels hahaha
Nouja effe een beetje pm-en nog maar
Ik geheel niet nieuwsgierigquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hij weet nog niet hoe ik er uit zie hoor
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigdit topic begint zijn vrucht te werpen.
[..]
Ik geheel niet nieuwsgierig
Nou nou rustig aan hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjes
Doen jullie verslag van de date, kree en moonwalk?
Nog beter kom zaterdag naar de meet toe jullie beide. Kunnen wij live mee genietenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand kan nog zeggen dat dit topic geen nut meer heeft. Zelfs op een tijdstip waarop alles is verzand in slowchat ontstaan er stelletjes
Doen jullie verslag van de date, kree en moonwalk?
Ik kan nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter kom zaterdag naar de meet toe jullie beide. Kunnen wij live mee genieten
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet
En kree, tempo kan absoluut geen kwaad.
Dat geldt ook voor het op jezelf gaan wonen.
Ja op mezelf wonen wel jaaaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet
En kree, tempo kan absoluut geen kwaad.
Dat geldt ook voor het op jezelf gaan wonen.
Spreek gewoon iets af voor over een paar weken ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op mezelf wonen wel jaaa
Maar het hoeft allemaal niet in èèn dag te gebeuren wat mij betreft.
Maar leuke berichtjes heb ik wel gehad van moonwalk.
Wordt er nieuwschierig van
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op mezelf wonen wel jaaa
Maar het hoeft allemaal niet in èèn dag te gebeuren wat mij betreft.
Maar leuke berichtjes heb ik wel gehad van moonwalk.
Wordt er nieuwschierig van
Niet huilen Tijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topic
Ja maar ik wil effe nog wat meer weten eerstquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreek gewoon iets af voor over een paar weken ofzo.
Het kan sowieso geen kwaad, en dan heb je toch wat gepland.
Anders kan het wel eens heel lang duren tot het er echt van komt, je moet meer initiatief nemen wat dit soort dingen betreft denk ik.
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.quote:
Haha doe ik constant (zie discussiesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.
Je hoeft het niet meteen als date te zien waar iets uit hoeft te komen hoor, je kunt ook gewoon afspreken om gezellig te kletsen en dergelijke zodat je nieuwe mensen ontmoet, dat is altijd goed. En wat is de meerwaarde voor jou om lang te wachten voor je met iemand afspreekt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik wil effe nog wat meer weten eerst
Haha ja ben niet zo makkelijk denk
Stop met de grappen die echt te fout voor woorden zijn, geef ik je mee als tip.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu eerst eens stop met mijn eigen glazen in gooien hier op Fok! dan komt dat die kans echt wel.
Ja PM vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Moonwalk het volgende:
Straks vind hij me niet eens leuk![]()
Ik ben dit helemaal niet gewend dat digitale gebeuren. Dus ookal dacht ik van niet, ook ik heb mijn zwaktes![]()
Ik ben gewend dat iemand me gewoon live meteen heeft gezien hoe ik eruit zie hoe ik praat en hoe ik doe en overkom enzo. Nu moet ik me nog druk maken over of ik in de smaak zal vallenEigenlijk echt niks voor mij dat digitale, geeft extra zorgen
maar kan geen kwaad om wat nieuws te proberen en tot nu toe klikt het met Kree
![]()
![]()
* Moonwalk is aan het multitasken en gaat zo de deur uit
Wel grappig, je klinkt hier gewoon alsof je wel een type bent dat bij kree pastquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Moonwalk het volgende:
Straks vind hij me niet eens leuk![]()
Ik ben dit helemaal niet gewend dat digitale gebeuren. Dus ookal dacht ik van niet, ook ik heb mijn zwaktes![]()
Ik ben gewend dat iemand me gewoon live meteen heeft gezien hoe ik eruit zie hoe ik praat en hoe ik doe en overkom enzo. Nu moet ik me nog druk maken over of ik in de smaak zal vallenEigenlijk echt niks voor mij dat digitale, geeft extra zorgen
maar kan geen kwaad om wat nieuws te proberen en tot nu toe klikt het met Kree
![]()
![]()
* Moonwalk is aan het multitasken en gaat zo de deur uit
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig, je klinkt hier gewoon alsof je wel een type bent dat bij kree past
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Haha doe ik constant (zie discussies)
Dat is dus het probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stop met de grappen die echt te fout voor woorden zijn, geef ik je mee als tip.
Ik bedoel, ik ben ook erg, maar sommige van jouw grappen vind ik zelfs te erg
+1, mijn posts zijn ook te fout somsquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.Maar soms ik ga te ver en dat heb ik soms ook niet door tot het al te laat is.
[..]
Dat is dus het probleem.ik heb moeite met aanvoelen waar de grens ligt. Wat kan wel en wat kan niet.
Ja vertel mij watquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word er al beter in door bepaalde dingen niet meer te zeggen.Maar soms ik ga te ver en dat heb ik soms ook niet door tot het al te laat is.
[..]
Dat is dus het probleem.ik heb moeite met aanvoelen waar de grens ligt. Wat kan wel en wat kan niet.
IRL maak ik dezelfde soort grappen. Maar IRL houd ik mij wel wat meer in zeker op mijn werk. Alleen daar ga ik soms dus ook te ver.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1, mijn posts zijn ook te fout soms
En het ergste is dat ik in het echt ook zo ben
Het is vervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |