Zoek hard naar iets particuliers hier, maar er is niet zo veel te vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ruzie met je moeder betekend dat het tijd wordt om uit huis te gaan. Zit je al op woningnet oid?
Kun je niet via sociale woningbouw wat vinden dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Zoek hard naar iets particuliers hier, maar er is niet zo veel te vinden.
En ik wil niet weg uit dit dorp want al mijn sociale dingen zitten hier
heb er nooit bij ingeschreven gestaan. (ja wist ook niet dat het zo allemaal zou lopen)quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet via sociale woningbouw wat vinden dan?
Had je meteen moeten doen op je 18e. Nu ben je de lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
heb er nooit bij ingeschreven gestaan. (ja wist ook niet dat het zo allemaal zou lopen)
En er is een dikke wachttijd + het moet ook nog een beetje betalen te zijn.
Ja ik weet het achteraf gezien,quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je meteen moeten doen op je 18e. Nu ben je de lul.
P.s., staat toevallig in de Zondagkrant dat de wachttijd voor starters in Zaandam nu 8 jaar is. Dat betekend dat je gemiddelt pas op je 26e aan de beurt bent hier
Of je moet gaan kopen, dan heb je genoeg keus in 1 keer en geen wachttijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het achteraf gezien,
Maarja er zijn nog wel opties hoor, heb iedereen ingeschakeld om eens te kijken of er wat vrij komt particulier
Niet te betalen voor mij als student met parttime werkquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je moet gaan kopen, dan heb je genoeg keus in 1 keer en geen wachttijd
Kun je niet een studentenappartement oid krijgen dan? Daar zijn toch allerlij projecten voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet te betalen voor mij als student met parttime werk![]()
Dat zou pas een mogelijkheid zijn als ik een vast contract heb en full time werk.
Geen ideequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet een studentenappartement oid krijgen dan? Daar zijn toch allerlij projecten voor?
Ik heb die periode overgeslagen zeg maar. Ben direct antikraak gaan wonen en een aantal jaar daarna (toen ik eenmaal ruim 10jr inschrijftijd had) een huurwoning gekregen en nu zit ik goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik zit niet echt te wachten op een gedeelde woning ook eigenlijk.
Je hebt een PMquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik zit niet echt te wachten op een gedeelde woning ook eigenlijk.
Ja zag hem, leuk heb nog een hoop om op te reageren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je hebt een PMde rest van de middag ben ik weg dus ik antwoord vanavond op zn vroegst
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentquote:
Kriebels hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentIk voorspel jullie zijn het volgende stel uit deze reeks
Wie? Moonwalk en kree??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je vind haar zo leuk dat je gelijk helemaal van slag bentIk voorspel jullie zijn het volgende stel uit deze reeks
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:07 schreef kree het volgende:
Haha ik zit te kloten nu hahaha
knip nog een keer
quote:
Triple Failquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef kree het volgende:
Sorry mensen haha
ik verwissel het quote knopje met edit :S
Nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
Hij weet nog niet hoe ik er uit zie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |