Zelfs zo ver gaat het nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef formerjellybean het volgende:
helaas dat het allemaal virtueel is voor hun
Dat heeft wel iets eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt best elkaars maagdenverlosser zijn hoor
Klopt, ik ben eigenlijk een man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij zijn er geen vrouwen in dit topic, want het is Fok....
Daar heb je een puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij zijn er geen vrouwen in dit topic, want het is Fok....
Wat ben je toch een charmeurquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een puntook al heb ik Cassandra ontmoet weet ik natuurlijk niet of het echt een vrouw is
Ik vond mijn eerste keer ook heel speciaalquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben eigenlijk een man.
Dan denk ik dat Tijn mijn enige optie is.
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt best elkaars maagdenverlosser zijn hoor
kssssst jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een puntook al heb ik Cassandra ontmoet weet ik natuurlijk niet of het echt een vrouw is
En dat is erg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga maken
Nee hoor, niet bij iedereenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is erg?Als ik de verhalen mag geloven is voor vrouwen de eerste keer meestal een pijnlijke en bloederige ervaring.
Je weet gewoon dat ik gelijk hebquote:
nog een half jaar tot je volgende leeftijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ooit had dat gekund, maar ik denk niet dat ik het op mijn leeftijd nog mee ga maken
Gelukkig is dat ook niet bij iedereen het geval. Bij veel mannen is het of na 1 seconden al kaar of er gebeurd helemaal nietsquote:
Vrouwen met vinnen .....quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef mrk.n het volgende:
Er zullen gerust vrouwen van in de 30 zijn die maagd zijn. Ik vraag me alleen af wat voor types dat zijn.
Ja maar dat zegt nog helemaal nietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor zover ik weet ben ik toch echt wel vrouw
Ik ga echt ZO naar de volgende meeting komen met een zak Granny Smiths!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Normale appels zoals Elstar of Jonagold vallen nog wel mee, maar sommige mensen hebben besloten van die achterlijke groene knarsende Granny Smiths lekker te vinden en in het openbaar op te eten![]()
Echt, ik kan ze wel schieten dan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |