Ook geen chips enzo, het stoort me gewoon al als er mensen in de kamer zitten die dat etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eet je dan niets dat kraakt of is dat enkel met uien?
Bij uien is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat ze kraken.
Mag je ook zelf kiezen wat je klaarmaakt, of beslist je vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb ook valsgespeeld door kant en klare puree (wel die verse, uit een pakje is vies) te kopen. Scheelt een hoop tijd
En ik maak nu steeds dingen voor 2 dagen, scheelt weer, omdat ik nu al het kookwerk doe.
Als iemand een appel eet kan ik me daar soms aan ergeren, maar dan meestal als ik slecht geslapen heb en mijn irritatiegrens wat lager is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook geen chips enzo, het stoort me gewoon al als er mensen in de kamer zitten die dat eten
En als uien niet helemaal doorbakken zijn, maken ze echt zo'n naar knarsgeluid. En sla hoef je me ook niet te geven, zelfde verhaal
Normale appels zoals Elstar of Jonagold vallen nog wel mee, maar sommige mensen hebben besloten van die achterlijke groene knarsende Granny Smiths lekker te vinden en in het openbaar op te etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand een appel eet kan ik me daar soms aan ergeren, maar dan meestal als ik slecht geslapen heb en mijn irritatiegrens wat lager is.
Oh die griek is lekker gingen we vaak heen toen we nog in brabant woondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb grieks gegeten in den bosch :-D
Ik met Capstan, DenWauwelaar en Bartholomeus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
Wie had er geneukt in het vorige topique?
En zoals altijd mocht ik weer niet mee doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik met Capstan, DenWauwelaar en Bartholomeus.
ja ik ga t liefst eten in uden (sassafraz, best restaurant ever) maar de griek in db is een goede 2equote:Op zondag 30 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die griek is lekker gingen we vaak heen toen we nog in brabant woonden
Was dat stealthneuken, of zo? Niks in de gaten gehad...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee jou bewaar ik voor de trio's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zoals altijd mocht ik weer niet mee doen
ben jij toch de maagdenverlosser!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Respect voor Strawberryquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben jij toch de maagdenverlosser!
Oh dat vind ik lief van jequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee jou bewaar ik voor de trio's.
En wie ontmaagd de vrouwen hier? Dat wil ik wel doen als niemand dat wilt doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben jij toch de maagdenverlosser!
Geen ideequote:
Je kan maar een keer ontmaagd wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
Dan zijn het dus alle vier maagdenverlossers van elkaar, wat een situatie.
my middle name is Houdiniquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kuisbandgordel-verkoop schiet omhoog met 200%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |