Ik ben helemaal niet mysterieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, de mysterieuze Moonwalk, nu zie ik het pas![]()
Maar het is de meest simpele variant: met tomaat en kaas
Nu heb ik daar ook trek inquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteraard Gyros met een kipfilet, een varkensfilet, frietjes en salade
Ik doelde ook meer op het feit dat ik daarstraks je naam voorbij zag komen en ik dus helemaal nog niet wist over wie we het haddenquote:
Jawelquote:
Hmmja. Moet ook maar eens gaan koken (andijviestamppot vanavond), anders eet ik weer tig koekjes.quote:
Makkelijke maaltijd en lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmmja. Moet ook maar eens gaan koken (andijviestamppot vanavond), anders eet ik weer tig koekjes.
Heb ook valsgespeeld door kant en klare puree (wel die verse, uit een pakje is vies) te kopen. Scheelt een hoop tijdquote:
Heb ik net op!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:23 schreef Bartholomeus het volgende:
Kleine herziening van de plannen: chinees
Er is vrijwel niks wat ik niet lust gelukkig.quote:
Ik lust bepaalde dingen inderdaad niet. Gelukkig woon ik alleen dus hoef ik dat ook nooit te eten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is vrijwel niks wat ik niet lust gelukkig.
Ik ben nogal een vervelende eter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lust bepaalde dingen inderdaad niet. Gelukkig woon ik alleen dus hoef ik dat ook nooit te eten.
Ik eet met veel smaak Haggis. Dus dat soort geneuzel doe ik helemaal niet aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nogal een vervelende eter.
Ik eet geen uien omdat ze kraken als je erop kauwt en geen paprika omdat ik gewoon van de kleur walg. Dat soort dingen.
Dat heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het best lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik eet met veel smaak Haggis. Dus dat soort geneuzel doe ik helemaal niet aan
Raar wijfquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gegeten en ik vond het best lekker
Ik vond je al raarquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet geen uien omdat ze kraken als je erop kauwt en geen paprika omdat ik gewoon van de kleur walg. Dat soort dingen.
Ik zei al eerder dat er iets mis was met mijn zintuigen, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond je al raarmaar nu na ik dit lees
Eet je dan niets wat kraakt of is dat enkel met uien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat weet ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat er iets mis was met mijn zintuigen, toch?
Dat kraken tussen je tanden ergert me gewoon mateloos.
En ik heb gewoon aversies tegen bepaalde kleuren/vormen, ook zo'n sneue eigenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |