Ja, ik heb dus al jaren ervaring met lang volhouden, dus dan moet het nu ook nog wel even gaan durenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan strawberry
Dan is het een onfatsoenlijke klootzak. Move.to/nextquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef minnemin het volgende:
Nou, Bartholomeus, dat deed ik dus de vorige keer dat ik uitging en toen zei hij niks terug.
Straw speelt juist vals. Zij is lievquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan strawberry
Het is daar vaak nogal een herrie, misschien verstond hij je helemaal niet en/of zag hij je over zijn hoofd. Anders is het gewoon raar van hem dat hij niet antwoordtquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef minnemin het volgende:
Nou, Bartholomeus, dat deed ik dus de vorige keer dat ik uitging en toen zei hij niks terug.
Zo hoort hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
Niets hamburgers maar gewoon tomatensoep met tortelini en kaas
Ik doe lekker gezond en is ook lekker pastasoepquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik opteer voor een serieus onverantwoorde vieze vette frituurhap
Hell yeah. Pas ook de eerste warme chocolademelk met slagroom van 't seizoen opquote:
Ik zag de bruine blaadjes op straat liggen en toen kreeg ik er trek inquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb lieve ouders , lekkere dingen gekregen die over waren van hun feestje. Stokbroodjes chinese nootjes, salade en laatst belangrijkste kaasjes !!!!!!!!
Wat heb je besteld? Gyros? Souvlaki?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben vandaag alleen thuis en heb net de plaatselijke Griek gesponsord.![]()
Als het goed is komt het over 45 minuten.
Moet je wel zeggen wat voor pizza hequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Capstan het volgende:
Nou, voor de volledigheid dan maar: ik eet straks pizza.
Grieks eten is yummiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben vandaag alleen thuis en heb net de plaatselijke Griek gesponsord.![]()
Als het goed is komt het over 45 minuten.
Uiteraard Gyros met een kipfilet, een varkensfilet, frietjes en saladequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Gyros? Souvlaki?
Oh, de mysterieuze Moonwalk, nu zie ik het pasquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wat voor pizza he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |