En was het bij jou en newbie ook liefde op de eerste post?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze plaatste één post in dit topic en ze gingen meteen met elkaar PM'en
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh.
Nou, mocht dat inderdaad wat worden, dan leuk voor Kree natuurlijk, want die had er ook wel een beetje moeite mee en zo![]()
Maar stiekem stemt het me wel weer treurig, want volgens mij kan het al bijna niet meer anders dan dat ik ooit eenzaam in dit topic achter blijf
Helaas, dan pas ik ook. Een trio zit er dus niet in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer
[..]
Jij ook al niet![]()
ja maar, ja maar, en ik dan
Dan zoek ik gewoon verderquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helaas, dan pas ik ook. Een trio zit er dus niet in.
Best kans dat ik er ook bij ben, kunnen we ten minste nog kwartettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ook
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog hoor en DenWauwelaar ook
Wat hebben jullie toch een vertrouwen in mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topic
Dat zou toch wel meevallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat ik dan een kleine nuance aanbrengen: nog even en ik ben wel de enige maagd in dit topic
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En was het bij jou en newbie ook liefde op de eerste post?
Ik geloof niet dat dat zo werktquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon mijn 2de maagdelijkheid in.
Ach welnee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sta je al zo lang droog dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon mijn 2de maagdelijkheid in.
Vind ik ook altijd lastig, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. De dingen die ik vrijdagavond heb gezegd om dames aan te spreken slaan eigenlijk ook nergens op als ik er nu aan terugdenkquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
Nou jongens, zoals beloofd, gisteren uit! Versieren ging niet makkelijk. Ligt het aan de Nederlandse mannen?
Ik heb geregeld oogcontact gemaakt. En niet proberen weg te kijken of tenminste later nog eens proberen. Blikken waren er zo nu en dan wel. Ik vind dat toch wel.... een klein winstpuntje.Maar vervolgens gebeurde er niks. Bij een man die ik heel knap vond durfde ik er niet op af te stappen. Bij een andere man had ik gehoop dat hij dat deed. Ook niks. En wat moet je dan zeggen, hè, als je zelf er op af loopt. 'Hoi'?
Iemand uit singles zei dat een keer dat dit bij haar gebeurd was. Liefde op de eerste post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekken
Jij speelt valsquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik het langer volhoud
'Ik verveel me, jij verveelt je' en de rest is geschiedenisquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet zozeer, dat kwam meer tijdens DM en msn-gesprekken
Jij bent veel ouder dan strawberryquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet bewust, in ieder geval...hoe speel ik vals?
Ik zal het even voordoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
Nou jongens, zoals beloofd, gisteren uit! Versieren ging niet makkelijk. Ligt het aan de Nederlandse mannen?
Ik heb geregeld oogcontact gemaakt. En niet proberen weg te kijken of tenminste later nog eens proberen. Blikken waren er zo nu en dan wel. Ik vind dat toch wel.... een klein winstpuntje.Maar vervolgens gebeurde er niks. Bij een man die ik heel knap vond durfde ik er niet op af te stappen. Bij een andere man had ik gehoop dat hij dat deed. Ook niks. En wat moet je dan zeggen, hè, als je zelf er op af loopt. 'Hoi'?
''hi wie ben jij''quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef minnemin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |