Het loopt storm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
Hier alvast een oproep aan de dames. Vind je DenWauwelaar een leuke jongen. Stuur hem een PM of DM. Hij zal je niet teleurstellen dames
Ik ook niet, sorry Tijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree een datemaar tijn geen trio hoor
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens snap ik t nooit, mensen die het huis uit willen maar vervolgens overal een smoesje voor hebben eneeuwig thuis wonen.
Best duur op jezelf wonen en mijn ouders vinden het wel gezellig dat ik sinds kort weer thuis woonquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens snap ik t nooit, mensen die het huis uit willen maar vervolgens overal een smoesje voor hebben eneeuwig thuis wonen.
Die willen het dus gewoon niet graag genoeg. Best herkenbaar hoor, ik vind het thuis nog best gezellig, ook al is het voor mij ook hoog tijd om iets voor mezelf te regelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ging eigenlijk nergens overquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, allemaal![]()
Mooi niet dat ik bijna zes topics terug ga lezen, dus heeft er iemand een samenvatting van de belangrijkste dingen?
Oh jammerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Kree een datemaar tijn geen trio hoor
Jij ook al nietquote:
Guilty as chargedquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Boven de 30 wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op jezelf wonen lijkt me een standaard eis.
Ja wel hoor op jezelf wonen, koken met een tosti ijzer en nu over koppelenquote:
Ik heb het langer uitgehouden als ik had gewild had ik veel eerder uit huis gekund.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik schijn op mijn 4e te hebben geroepen dat ik op mijn 18e het huis uit wilde (slechte band etc) en ik heb mijn belofte gehouden. en in nood zou ik een kamer zoeken.
Hoezo? Er kunnen toch dingen zijn die je tegenhouden ookal zou je wel willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, als alle partijen vrede hebben met thuiswonen is dat ok.
maar mensen die keihard roepen weg te willen maar vervolgens van alles tegen bedenken vind ik onbegrijpelijk
Aha, dus toch wel iets gemist!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor op jezelf wonen, koken met een tosti ijzer en nu over koppelen
kree aan moonwalk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, dus toch wel iets gemist!
En, wie is er aan wie gekoppeld?
Ach ik heb ook gewoon nog niet duidelijk wat ik nou eigenlijk wil. Wat voor huis, waar, in welke prijscategorie, koop of huur, en ga zo maar doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, als alle partijen vrede hebben met thuiswonen is dat ok.
maar mensen die keihard roepen weg te willen maar vervolgens van alles tegen bedenken vind ik onbegrijpelijk
Oh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze plaatste één post in dit topic en ze gingen meteen met elkaar PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |