Ik zorg dan voor de chips.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga echt ZO naar de volgende meeting komen met een zak Granny Smiths!
Het voelt niet echt anders nee, heb je gelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk vind ik maag zijn/nier maagd zijn niet zo veel verschil maken
Ja inderdaad het zou voor mij raar zijn want dan moet je het iemand lerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik zorg voor de uien.
Ja, maagd zijn/niet maagd zijn. Ik denk dat het voor oudere mensen wel uitmaakt. Je wil toch iemand met een beetje ervaring op dat gebied.
Aww!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Bedankt allemaal dat jullie me belachelijk maken
aaaaahw, niet huilen, meisjequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nagelbijten kan je anders ook best goed horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Ik maak je niet belachelijk.
Waar ik echt totaal niet tegen kan zijn mensen die hardop ademen ofzo. Op een hijgerige manier, vaak doen rokers dat.
Oh ja, van die lui die hun longen naar de kloten geholpen hebben en dan zo piepend ademen. Ik heb zelf astma en krijg gewoon door de associatie een benauwd gevoel. Ieh!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Waar ik echt totaal niet tegen kan zijn mensen die hardop ademen ofzo. Op een hijgerige manier, vaak doen rokers dat.
Alsof jij al stokoud bent of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ging niet over dat ze lang nog maagd was...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij al stokoud bent of zo.
Ging het niet overquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij al stokoud bent of zo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer komt er nu eens eindelijk een leuke vrouw voor mij hier in dit topic
Mijn vader, als ie gitaarspeelt, ik word er altijd helemaal gek van, je kan het twee kamers verderop nog horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
Wees blij dat die gitaarspeelt en geen sexgeluiden van je ouders zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn vader, als ie gitaarspeelt, ik word er altijd helemaal gek van, je kan het twee kamers verderop nog horen
Het zou zo maar kunnen gebeurenquote:
Je snapt wel wat ik eigenlijk bedoeldequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nog een half jaar tot je volgende leeftijd
Ik snap niet wat er speciaal aan is. Het voelt onwennig en stressvol. Ik snap wel eerder dat vrouwen het ''speciaal'' vinden, de eerste keer, omdat ze niet zozeer echt moeite moeten doen. De man moet meestal ook maar het voortouw nemen en heeft ook de verantwoordelijk voor het behouden van een goede erectie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste keer ook heel speciaalik vond het erg fijn dat zij wel ervaring had.
[..]keertje wat drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |