Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuurquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
en je vader ving dat gemis niet op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuur
Nee, want ze waren gescheidenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
en je vader ving dat gemis niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Heb je nog steeds huidproblemen?
Budgetfoon met beltegoed...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
mpj kan ook geen spoilers lezen? : Mpj heeft een gare telefoon
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == science fictionquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
Flikker toch een eind op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
smoothquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == sience fiction
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |