Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah zo, balen voor mij dan. Maar het verschilt, als ik net naar de kapper geweest ben en gel in heb is het donker blond
.
Hoezo dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
Had je t tegen mij? Dan voel ik me echt afgewezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, ik had het niet over broeken of tegen jou. Ik kan alleen niet quoten.
Minibeer, ik ben niet fout trouwens over het algemeen.Soms ben ik dat.
Heb je nog steeds huidproblemen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik neem dan ook nergens het woord onmogelijk in mijn mond.
Quote de verkeerde, my badquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, ik had het niet over broeken of tegen jou. Ik kan alleen niet quoten.
Minibeer, ik ben niet fout trouwens over het algemeen.Soms ben ik dat.
Alles kan kapotquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aan
Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bentquote:
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bent
Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
Ik heb het in wat voor situatie dan ook nog nooit aangedurfd om dat tegen een bezette vrouw te zeggenquote:
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op.
Dm.fok.nlquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan nu geen DM zien, helaas. Wil je het openbaar maken of is het heel erg privé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook niet, hoor. Mijn vader was doorlopend met sport bezig, en ik (volgens mij juist daarom) voor geen meterquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.
Inderdaad en dat merk ik nog iedere dag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |