Ja, dat geloof ik. 4 maanden is dan niet heel lang. Waarom eigenlijk niet eerder aan die medicijnen begonnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.
Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat het perfecte gezinnetje wel ik denk dat elke familie wel zijn kruisje heeft.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het wel toelaat, maar dat er niemand komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?
Iemand dichtbij laten komen is 1 van de engste, maar wellicht ook mooiste, ervaringen die je als mens kunt hebben
Ik vind scheidingen niet altijd slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wens niemand gescheiden ouders toe of ouders waar je niet mee kan praten.
Dan ben ik het helemaal met je eens. Maar je hebt er zo weinig aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind scheidingen niet altijd slecht.
Of iets anders naars.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wens niemand gescheiden ouders toe of ouders waar je niet mee kan praten.
Mijn ouders zijn extravert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben ik het helemaal met je eens.
Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!
Een andere kennis is teleurgesteld in het leven omdat hij niet meer dan 2000 per maand verdiend en nu geen huis kan kopen.
Dan denk ik: sorry, maar ik heb wel ergere shit meegemaakt.
Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.
Waar stap ik overheen precies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.
Het ding is wel dat als je eenmaal iemand dicht bij laat komen, het heel beangstigend kan zijn als die persoon bijvoo9rbeeld een stapje dichterbij komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.
Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.quote:
Over de gevoelens van mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar stap ik overheen precies?
Sowieso, mijn moeder kon zichzelf weer zijn. Geen ruzie's meer. Duidelijkheid, eerlijkheid. Voor mijn moeder ben ik alleen maar blij. Als kind blijft het toch altijd wat lastig en de dubbele cadeautjes waren eigenlijk ook nooit geweldig, want ik mocht het nooit meenemen naar de andere ouder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelen![]()
![]()
)
Ik ook...de spreekwoordelijke roepende in de woestijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.
Hij heeft nog gelijk ook die jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Ja, beterebob, blijven janken over het verleden heeft simpelweg geen zin. Je moet wel doorgaan (en geen ouders de schuld gaan geven), moeten meer mensen hier doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |