Aan trainingsbroeken ontbreekt het mij gelukkig ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
sommige gasten doen ook een trainingsbroek aan naar school/studie, en een spijkerbroek als ze er net uit moeten zien. Kan ook
Ik heb een hekel aan skinny. Maar het vriendje van mijn zusje komt er mee weg. Mijn zusje heeft trouwens een hele vette kledingstijl. Ik ben echt grijs muisje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Slechte genen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weinig schoenen (6 paar), maar verschrikkelijk veel broeken en shirts. 35 om 50 de laatste keer dat ik telde.
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Tis maar wat je belangrijker vind, mrk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Ik wil graag keuze hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Westerling het volgende:
[..]
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagt
en 35 broeken pff
Afgewezen worden is nooit leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureel
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Er zullen weinig mensen zijn die er meer voor open staan dan ik. Maar toch...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
ach val je er als man wel makkelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijn.
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee zeker niet door mpj, volgens mij vind ik m aardiger dan ie verdient![]()
pm dan?
Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
dan moet je alleen nog fout worden dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen he?
Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoedenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
Ik weet alweer genoeg...spijkerbroeken: nee dank uquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |