Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idem. spijkerbroeken zitten klotequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt
Dat kan. Ik zeg ook niet dat het mooi is, ik zeg dat ik dat mooi vindquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.
Er zijn genoeg relaxte chino's. De fit is uiteraard wel belangrijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt
Kwam jij nou ook zaterdag? Ik heb zo'n vermoeden dat jij ook wel een goeie smaak hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Niet echt 'n mooi model vind ik.
Trouwens, in de winkel bij mij komen soms ook wel jongens/mannen met een lelijke kledingstijl die dan ineens voor 'n hele andere kledingstijl gaan en allerlei tips vragen. Onzekerheid straalt er vaak vanaf. Ik moet dan altijd, hoe ironisch ook, aan dit topic denken.
Kom dan wel!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort kleding je draagt eigenlijk
spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.quote:
ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.
Gewoon een keer een meet op zondag danquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah shit, das waar ook, jij kan alleen op zondag
Dat snap ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragen
[ afbeelding ] KuyichiMaar mijn vriend heeft een mooiere pasvorm
Ik heb altijd de grootste moeite om spijkerbroeken zonder chloorvlekken te vinden of namaakslijtage te vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Aan trainingsbroeken ontbreekt het mij gelukkig ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
sommige gasten doen ook een trainingsbroek aan naar school/studie, en een spijkerbroek als ze er net uit moeten zien. Kan ook
Ik heb een hekel aan skinny. Maar het vriendje van mijn zusje komt er mee weg. Mijn zusje heeft trouwens een hele vette kledingstijl. Ik ben echt grijs muisje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Slechte genen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weinig schoenen (6 paar), maar verschrikkelijk veel broeken en shirts. 35 om 50 de laatste keer dat ik telde.
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Tis maar wat je belangrijker vind, mrk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Ik wil graag keuze hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Westerling het volgende:
[..]
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagt
en 35 broeken pff
Afgewezen worden is nooit leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureel
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Er zullen weinig mensen zijn die er meer voor open staan dan ik. Maar toch...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
ach val je er als man wel makkelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijn.
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee zeker niet door mpj, volgens mij vind ik m aardiger dan ie verdient![]()
pm dan?
Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
dan moet je alleen nog fout worden dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen he?
Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoedenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
Ik weet alweer genoeg...spijkerbroeken: nee dank uquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |