Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuurquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
en je vader ving dat gemis niet op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuur
Nee, want ze waren gescheidenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
en je vader ving dat gemis niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Heb je nog steeds huidproblemen?
Budgetfoon met beltegoed...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
mpj kan ook geen spoilers lezen? : Mpj heeft een gare telefoon
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == science fictionquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
Flikker toch een eind op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
smoothquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == sience fiction
Hoezo vind je dat nou zo gek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fijn dat je je aangesproken voelt op iets wat niet per se of alleen tegen jou bedoeld is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op.Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
Maar dat sociale leven veranderen is juist 1 van die dingen die heeeeeeel moeilijk gaan als je een vorm van autisme hebt. Je hebt als het ware een dubbele achterstand.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen perfecte opvoeding gehad, eigenlijk nooit een moeder gehad die echt een moeder was en verlaten door mijn vader. En dat heb ik wel gemerkt, maar ben ik nu toch al wel overheen gegroeid. Ik denk dat je dat niet kan blijven verwijten, sowieso omdat het iets is wat je niet meer kan veranderen, terwijl je je sociale leven wel kan veranderen.
Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
Ik mocht niet op sport, ondanks dat ik wel wilde. Mijn ouders hadden denk ik het geld toen niet. Mijn broertje sport wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op.Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok ik vind je officieel niet lief meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu.
Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.
Ik niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?
Ik mis dat bij mezelf niet. Als ik die liefde wel had gehad, had ik immers geen feestje gevierd toen mijn laatste gymles op de middelbare school achter de rug wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?
Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vretenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.
smooth hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vreten
Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagt
Maar heb je geen behoefte aan wat liefde? (of seks, maar ik geloof dat dat meer bij mannen het geval is en vrouwen dat minder graag toegeven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |