Dat heeft hij wel, het is er alleen niet zo huisje-boompje-beestje als Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als het niet mogelijk is om hem terug te sturen, ofja, het is altijd mogelijk, maar als hij geen mogelijkheid heeft om daar 'in vrede en vrijheid' te leven, hou hem dan lekker hier
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wees blij dat je er niet in staat.
quote:
Doe ik welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wees blij dat je er niet in staat.
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste zal ik geen seconde wakker liggen van een eventueel vertrek van die Mauro. Ken die hele vent immers niet. Maar het feit dat er gewoon figuren zijn die eisen dat hij vertrekt.....ja, dat gaat er bij mij niet in. Dan moet je wel een heel zielig, gefaald figuur zijn. Valt me ook op dat het op FOK! voornamelijk de domme kanslozen zijn die hartstochtelijk pleiten voor zijn vertrek.
Met effect blijkbaar want nu is in elk geval wel zeker dat die jongen niet duurzaam wordt uitgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is genoeg zekerheid, een groep kan zich er niet bij neerleggen, dat is wat anders.
jaja, heb hier al een aantal maal betoogd dat het wat mij betreft aan de procedures ligt. De poppetjes zijn niet zo boeiend. Maar als je een jongen hier al 8 jaar hebt opgevangen is het nogal naïef om te veronderstellen dat je hem daarna zo even uitzet. Dat lukt gewoon niet.quote:Jij bent een beetje prototype PvdA'er eigenlijk. Om de hete brei heendraaien en goede sier proberen te maken.
Is er geen oorlog meer dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, het is er alleen niet zo huisje-boompje-beestje als Nederland.
Nee.quote:
Gratis schaamlip trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.
Mod Powersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Die OP is nu wel genoeg geweest inderdaad. Gedrocht.
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Die OP is nu wel genoeg geweest inderdaad. Gedrocht.
Hoezo?, als men de drachme devalueert scheelt het alleen maar productiekosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Cerbie het volgende:
Wegens financiële en maatschappelijke moeilijkheden in Griekenland zal het volgende seizoen Oh Oh Cherso in Angola plaatsvinden.
Ik denk dat du_ke pal achter deze beslissing staat. Volgens de regels gaat hij erover.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.
Toto, de tering.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n CD gekocht via ebay van Bobby Kimball die de grootste hits van toto zingt met orkest. Lekker bombastisch.
Ik ga alleen naar luxe-oorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.
Hm, rechtse taal.quote:
Zie mijn post boven je. Het gebruikt van die OP toont voor mij meer aan dan een mod-actie kan goedmakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat du_ke pal achter deze beslissing staat. Volgens de regels gaat hij erover.
En regels zijn nu eenmaal regels.
Abführen die OP dus.
Wat doe je du_ke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
Het is een prutsOP maar goed het indiceert het pH-niveau van degene die hem gebruiken meer dan prima. heb er dus geen problemen mee.
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.
Zuurvoudquote:
Wie anders poetst uwer velgen mijnheer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een, ik begin die kut-Mauro nu ook een keertje zat te worden.
van de zomer op vakantie een of andere foute totocoverband op een pleinfeestje in Duitsland. Was geen succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toto, de tering.
* Boze_Appel gooit een bitterbal in de hoek.
Ga daar maar spelen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.
Dat zeiden ze in 1939 ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.
De tering.quote:
Daarvoor heb ik iemand op het oog uit onze regio, die op de arbeidsmarkt verder toch geheel kansloos is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie anders poetst uwer velgen mijnheer?
quote:
De Mauro haters beginnen er steeds over. Cerbie dus nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een, ik begin die kut-Mauro nu ook een keertje zat te worden.
Toen zeiden ze ook: Joh! Paas die braadworst!quote:
Sinds wanneer ben ik een Maurohaterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Mauro haters beginnen er steeds over. Cerbie dus nu.
Ik ben al uitgepraat over Mauro. Hij blijft gewoon.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen zeiden ze ook: Joh! Paas die braadworst!
quote:
Een volgevreten VVD'er is inderdaad een moeilijk iets, maar het gaat er nu met name om dat we willekeur voorkomen.quote:
Hij zit ook echt al met zn gedachten in de kantine, die vetbek.quote:
Ja dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een MaurohaterKen die hele jongen niet.
Om hem vervolgens in zo'n currywurst tsjoptsjop hakapparaat te sodemieterenquote:
Ik eis Stef Blok op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om de POL-verkiezingen in te vullen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik eis Stef Blok op.
Hou er rekening mee. >:(
Ouch..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om hem vervolgens in zo'n currywurst tsjoptsjop hakapparaat te sodemieteren
Geef die maar een eervolle vermelding bij dogmatisch linkse Eurofiel.quote:
VVD'er zijn leidt in veel gevallen tot een enorme plofkop.quote:
Pink Panther!quote:
Enge dingen zijn datquote:
Uitproberen met een klein kindje die met z'n armpje de fles er in tracht te drukken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enge dingen zijn dat. Je hebt daar ook van die apparaten die statiegeldflessen opvreten en versnipperen, dat klinkt ook niet gezond
Maar dan met Orka.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enge dingen zijn dat. Je hebt daar ook van die apparaten die statiegeldflessen opvreten en versnipperen, dat klinkt ook niet gezond
Nee, op mijn dassie staat een hakenkruis.quote:
Goed doordrukken, geeft weer andere verhalen bij de borrel dan enkel een armpje uit de komquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitproberen met een klein kindje die met z'n armpje de fles er in tracht te drukken.
Fakking nazi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, op mijn dassie staat een hakenkruis.
Hij was niet handig. Wel leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Erik, sorry voor de late reactie.
Geniale opmerking van jou in die oefenrechtbank. Ik vind het knap dat je dat durft
Och, het is maar een oefeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij was niet handig. Wel leuk.
Kreeg wel een preek.
Die lust een hele orka.quote:
Whehe.quote:
Oh leuk, parnassusweg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt nog erder. Ik ga de 7e naar Amsterdam voor de rechtszaak over dat beest.
Hm, plus een mooie uitdaging voor de lijkenschouwer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed doordrukken, geeft weer andere verhalen bij de borrel dan enkel een armpje uit de kom
Orkameet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt nog erder. Ik ga de 7e naar Amsterdam voor de rechtszaak over dat beest.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Kom, we gaan naar de publieke tribune naar Koos zwaaien!quote:
Zaten er nou 2 of 3 peuters inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, plus een mooie uitdaging voor de lijkenschouwer.
Ohja, de Orka wordt natuurlijk ook uitgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Mauro obsessiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft dat beest ook geen verblijfsvergunning dan? Als ze een beetje opschieten kan ie samen met Mauro in 1 vliegtuig terug naar z'n township thuisland.
Ja maar die heeft tenminste nog witte vlekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, de Orka wordt natuurlijk ook uitgezet.
Heeft Mauro ook in zijn onderbroek geen zorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die heeft tenminste nog witte vlekken.
Witte negers doen het niet zo goed in Afrika. Die zijn magisch en moeten geofferd worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je seks met orka's?quote:
Nu weet je ook wat er op mijn auto zat, die duivelse orka weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Orkapoep?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet je ook wat er op mijn auto zat, die duivelse orka weer!
Haha, why did my face go sour.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heeft Mauro ook in zijn onderbroek geen zorgen
Geen idee. Moet ik nog effe uitvinden. Vind dat overigens best tof om te doen. Rechtszaken zijn altijd lachen.quote:
Oké dat kan geregeld worden.quote:
Don't Knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, why did my face go sour.
Turken kunnen alles regelen, don't underestimate his power.quote:
Meen je dit nou echt serieus ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik weer even bij m'n ouders op bezoek en ik zie dat bij SBS6 voortaan Jan Smit (de zanger, inderdaad) politiek commentator is.
Wederom een logische keus voor deze zender.
Zal wel weer weinig tot de verbeelding hebben gesproken, tenminste niet ten positieve.quote:
Financieel gaat het niet al te top met het Dolfinarium dus voor de goede prijs kan alles.quote:
Gewoon beetje geregel hier een beetje geregel daar en het is inderdaad geregeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turken kunnen alles regelen, don't underestimate his power.
Gerard Joling is presentator, Piet Paulusma weerman en de redacteur van Prive nieuwslezer.quote:
50% van Volendam stemt PVVquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Wat zou Jan Smit überhaupt stemmen?
Ware identiteit van de_Nuance ontdekt:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turken kunnen alles regelen, don't underestimate his power.
Leuke zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gewoon beetje geregel hier een beetje geregel daar en het is inderdaad geregeld.
Leuk woordquote:
Mauro, wat een kanjer! Echt geweldig toch mensen?! de kanjer!quote:
Precies, alle Turken terug naar Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef De_Nuance het volgende:
Kunnen we Saban niet naar Angola sturen en als compensatie Hij die niet genoemd mag worden hier houden.
Nee, ze is nog irritanter dan ze dik is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
Qua persoonlijkheid een leuk figuur vind ik
Tyft op, Erika is een leuk (maar wellicht iets te enthousiastquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Je zou maar 's ochtends eens wakker worden naast zo'n hoofd.
Ik zou volgens mij werkelijk een hartverzakking krijgen of tegen het plafond aan vliegen uit angst.
Ik krijg daar een goed humeur van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mauro, wat een kanjer! Echt geweldig toch mensen?! de kanjer!
Goed voor Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, alle Turken terug naar Angola.
Krijg je ook een goed humeur van die geweldige gezinnetjes in hun Renault Scenic's met hondje, katje, goudvis, altijd blij, zo perfect lacherig. Moeder blij thuis, vader leuke baan, kinderen blij op school, zoontje op voetbal en dochtertje op hockey?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik krijg daar een goed humeur van.
Dat dan weer wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef De_Nuance het volgende:
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
IHVK, wat een toffe user was dat zeg !
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je ook een goed humeur van die geweldige gezinnetjes in hun Renault Scenic's met hondje, katje, goudvis, altijd blij, zo perfect lacherig. Moeder blij thuis, vader leuke baan, kinderen blij op school, zoontje op voetbal en dochtertje op hockey?
VERSCHRIKKELIJK.
Wat is dat toch met de PVV en foto's ter grootte van een huis.quote:
Nee dat is iets te kak voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je ook een goed humeur van die geweldige gezinnetjes in hun Renault Scenic's met hondje, katje, goudvis, altijd blij, zo perfect lacherig. Moeder blij thuis, vader leuke baan, kinderen blij op school, zoontje op voetbal en dochtertje op hockey?
VERSCHRIKKELIJK.
Dat zijn de persfoto's. De meeste politici hebben die wel, alleen ze hebben ze niet allemaal online en downloadbaar staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de PVV en foto's ter grootte van een huis.
Tyfus partij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat is iets te kak voor mij.
Maar ik word inderdaad vrolijk van goed functionerende gezinnen. De hoeksteen van onze samenleving.
Ik heb, zoals je weet niet met de politiek,maar Nigal Farage is wel humor. Een politieke troll, maar dan met stijl en degelijke woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef eriksd het volgende:
Ik heb geen voorbeelden in de politiek eigenlijk. Vind het allemaal halfzachte pipo's.
Tuurlijk, door de druk van het gezinsleven gaat papa naar de hoeren en bevorderd de illegale prostitutie en vrouwenhandel, de zoon zit aan de drugs en helpt daarmee de drugscriminaliteit, de moeder heeft een kort en pittig kapsel en verneukt daarmee het straatbeeld en de dochter hangt de SOA-verspreidende slet uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat is iets te kak voor mij.
Maar ik word inderdaad vrolijk van goed functionerende gezinnen. De hoeksteen van onze samenleving.
En dan met een zwik van die op 'familie-dag'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsgruwelijk!
Google op "Christian family" met images en kots vrijlijk.
Owja, hij is oke. Maar binnen NL missen gewoon iemand met humor die gewoon harde punten maakt maar niet mensen schoffeert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb, zoals je weet niet met de politiek,maar Nigal Farage is wel humor. Een politieke troll, maar dan met stijl en degelijke woorden.
Eenschquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb, zoals je weet niet met de politiek,maar Nigal Farage is wel humor. Een politieke troll, maar dan met stijl en degelijke woorden.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan met een zwik van die op 'familie-dag'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik echt het zwarte schaapje van de Nederlandse familie ben er nooit voor iets uitgenodigd wordt.
Hehe, de meest grote down syndroom baas.quote:
Kijk naar de urlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, de meest grote down syndroom baas.
Er is niks mis met een familie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsgruwelijk!
Oudste dochter is te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsgruwelijk!
Met een mutsjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
Die zanger van dat DWDD bandje kan helemaal niet zingen
Plundra!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om de supermarkt te plunderen.
tegen die verdroogde krent inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Wat zit die Mathijs te slijmen zeg, godsamme.
Mathijs die over onderhandelingsjournalistiek begint. Komop Mathijs, jij durft nooit kritisch te zijn.quote:
Of een persoonlijke vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mathijs die over onderhandelingsjournalistiek begint. Komop Mathijs, jij durft nooit kritisch te zijn.
Welke mensen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef betyar het volgende:
Standaard wijf zeggen, ik kots op die mensen.
Met 2 vaders en 1 moeder?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er is niks mis met een familie.
Maar daar hoort inderdaad af en toe goed ruzie bij en problemen en worstelingen.
Dat perfecte familie beeld met de kids op hockey zwemmen , paardrijden en iedereen lacht altijd word ik ook priegel van.
Maar verder vind ik een gezin iets moois. Mag ook met 2 vaders en 1 moeder of allerlei andere combinaties.
Haha.quote:
Ik ook hoor.quote:
In plaats van vrouw?quote:
Een vriend van mij heeft 2 vaders en 1 moeder.quote:
Is dat niet ehm, illegaal?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft 2 vaders en 1 moeder.
Pa's zijn homo , en moeder alleenstaande vrouw met kinderwens. En zo geschiede.
Sowieso van die mannen die zo met hun imago bezig willen zijn en zo stoer mogelijk over willen komen. Man man manquote:
Ah juist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat ze getrouwd zijn?
Uh , nee ?quote:
Overdreven breed lopen en proberen nonchalant een sigaret op te steken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso van die mannen die zo met hun imago bezig willen zijn en zo stoer mogelijk over willen komen. Man man man
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah juist.
Maar evengoed een rare constructie, als ze allemaal bij elkaar in wonen.
Ah oke, dacht dat ze allemaal onder een dak woonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee
Dat zou wel vreemd zijn, maar lijkt me niet illegaal.
Ze heeft ze ook opgevoed dus gewoon echte moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat ze allemaal onder een dak woonden.
Maar een draagmoeder is niet gek nee.
Ik zag haar laatst hier in de buurt. Leren broek, zijden blousje. Volgens mij weet ze wel van wanten.quote:
Ja niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze heeft ze ook opgevoed dus gewoon echte moeder.
Oostblok hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst hier in de buurt. Leren broek, zijden blousje. Volgens mij weet ze wel van wanten.
Die zuigt de lakens door je anus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst hier in de buurt. Leren broek, zijden blousje. Volgens mij weet ze wel van wanten.
Zuigt de lakens in je reetje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:
Interessant deze GMTA constructie met vieze termen.quote:
En dan zeiken over de term "wijf".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Interessant deze GMTA constructie met vieze termen.
Rare lui.
Een vriend van mij heeft ook twee moedersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft 2 vaders en 1 moeder.
Pa's zijn homo , en moeder alleenstaande vrouw met kinderwens. En zo geschiede.
Welk wijf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zeiken over de term "wijf".
Technisch gezien een vader en een moeder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook twee moeders
Moet jij weten, rare hetero.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe komen jullie op zoiets absurds precies tegelijkertijd ?
Ken dat in Zeeland?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook twee moeders
Oh in de provincie is dat slechts het topje der ijsberg.quote:
Bet en ik zijn één.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe komen jullie op zoiets absurds precies tegelijkertijd ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh in de provincie is dat slechts het topje der ijsberg.
Ik haat het altijd gelijk te hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriend, en die zijn vader is nu een vrouw geworden.
Ik weet hoe het voelt, bro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik haat het altijd gelijk te hebben.
Ja wij zijn wel een vreemd soort mensen kan ik bevestigenquote:
Deze "vrouw" heeft bij ons de magnetron gemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb een vriend, en die zijn vader is nu een vrouw geworden.
Waarom kots je van deze foto ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsgruwelijk!
Zo stel ik me jou voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom kots je van deze foto ?
Wat is je trauma ?
Father of invention.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:19 schreef betyar het volgende:
Noem eens een film die ik kan kijken vanavond met vrouwlief, geen porno of andere romantische meuk.
Mannen die vrouwen hatenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:19 schreef betyar het volgende:
Noem eens een film die ik kan kijken vanavond met vrouwlief, geen porno of andere romantische meuk.
Stake Landquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:19 schreef betyar het volgende:
Twee is minder dan één. Drie moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, ik moet de rest van die Zweedse meuk nog kijken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Father of invention. John Stamos en johnny Knoxville..................![]()
Hangover 2 nog alleen in CAM.
Lekker ondertiteling uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Twee is minder dan één. Drie moet ik nog zien.
Hangover 2 is toch gewoon op dvd nu?quote:
Niet in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangover 2 is toch gewoon op dvd nu?
Download je toch gewoon DvdRip?quote:
Geen Bluray downloadenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Download je toch gewoon DvdRip?
We kunnen wel wat kritiek hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn lijst wordt een horrorlijst. Vrees ik.
/care.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen Bluray downloaden
Bluray![]()
Pixelrukkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
/care.
Dvd is goed genoeg, ik ben niet zo'n pixelrukker. Zolang 't geen cam is vind ik 't best.
Die moet ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je Hobo with a Shotgun al gezien betyar?
Meh, ik heb pas afgelopen week een HD ontvanger gekocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pixelrukker![]()
Zo een ben ik dus wel.
Dubbel gelegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je Hobo with a Shotgun al gezien betyar?
Omdat het nep is, net als jij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
conservatief-christelijk, vrolijke uitstraling ?
wat is je moeite daarmee ?
Dat is mooi. Ik neem iedereen stevig de maat. Maak je geen zorgen, Robin, jij krijgt een positieve beoordeling. Tem daarentegen weer nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We kunnen wel wat kritiek hebben
True, net als American Dad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Family Guy blijft een geweldige serie.
ojee.. ik stel gewone vragen en dan begin jij weer met mensen minachten, kleineren en af te zeikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het nep is, net als jij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik neem iedereen stevig de maat. Maak je geen zorgen, Robin, jij krijgt een positieve beoordeling. Tem daarentegen weer niet
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojee.. ik stel gewone vragen en dan begin jij weer met mensen minachten, kleineren en af te zeiken
waarom is die vrolijkheid nep....
ken je dat zien aan die foto..?
Heb ik weer wat gemist?quote:
Ik kan daar helemaal niets mee, maar ik ben sowieso meer van Futurama.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Family Guy blijft een geweldige serie.
Die viel echt tegenquote:
Hee, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Mja, verstand op nul. Weinig speciaals inderdaad, maar niet onvermakelijk. Ik zie hem toch liever in de Crank films.quote:
quote:
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.
En omdat ik hou niet mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind jou niet goed bij je hoofd.
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoe zie jij dan dat die vrolijkheid gespeeld is ?
en waarom haat je dat ?
Heb die soundtrack(s) ook op mijn telefoon staan, is vooral leuk als je 's avonds onderweg bent, kun je je lekker paranoide voelen.quote:
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.
En ik haat het omdat het nep is.
Nog meer drs. Psychiater?
Ik hoop met je mee. Ze hebben als voordeel dat de vorige delen best aardig liepen voor budget/opbrengst. Voor het genre dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.
Zie, iedereen weet dat het nep is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidAWWW MYY GOOOOODDD
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
Hoe iemand reageert, geeft wel wat aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |