Heeft Mauro ook in zijn onderbroek geen zorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die heeft tenminste nog witte vlekken.
Witte negers doen het niet zo goed in Afrika. Die zijn magisch en moeten geofferd worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je seks met orka's?quote:
Nu weet je ook wat er op mijn auto zat, die duivelse orka weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Orkapoep?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet je ook wat er op mijn auto zat, die duivelse orka weer!
Haha, why did my face go sour.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heeft Mauro ook in zijn onderbroek geen zorgen
Geen idee. Moet ik nog effe uitvinden. Vind dat overigens best tof om te doen. Rechtszaken zijn altijd lachen.quote:
Oké dat kan geregeld worden.quote:
Don't Knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, why did my face go sour.
Turken kunnen alles regelen, don't underestimate his power.quote:
Meen je dit nou echt serieus ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik weer even bij m'n ouders op bezoek en ik zie dat bij SBS6 voortaan Jan Smit (de zanger, inderdaad) politiek commentator is.
Wederom een logische keus voor deze zender.
Zal wel weer weinig tot de verbeelding hebben gesproken, tenminste niet ten positieve.quote:
Financieel gaat het niet al te top met het Dolfinarium dus voor de goede prijs kan alles.quote:
Gewoon beetje geregel hier een beetje geregel daar en het is inderdaad geregeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turken kunnen alles regelen, don't underestimate his power.
Gerard Joling is presentator, Piet Paulusma weerman en de redacteur van Prive nieuwslezer.quote:
50% van Volendam stemt PVVquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Wat zou Jan Smit überhaupt stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |