Dat heeft hij wel, het is er alleen niet zo huisje-boompje-beestje als Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als het niet mogelijk is om hem terug te sturen, ofja, het is altijd mogelijk, maar als hij geen mogelijkheid heeft om daar 'in vrede en vrijheid' te leven, hou hem dan lekker hier
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wees blij dat je er niet in staat.
quote:
Doe ik welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wees blij dat je er niet in staat.
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste zal ik geen seconde wakker liggen van een eventueel vertrek van die Mauro. Ken die hele vent immers niet. Maar het feit dat er gewoon figuren zijn die eisen dat hij vertrekt.....ja, dat gaat er bij mij niet in. Dan moet je wel een heel zielig, gefaald figuur zijn. Valt me ook op dat het op FOK! voornamelijk de domme kanslozen zijn die hartstochtelijk pleiten voor zijn vertrek.
Met effect blijkbaar want nu is in elk geval wel zeker dat die jongen niet duurzaam wordt uitgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is genoeg zekerheid, een groep kan zich er niet bij neerleggen, dat is wat anders.
jaja, heb hier al een aantal maal betoogd dat het wat mij betreft aan de procedures ligt. De poppetjes zijn niet zo boeiend. Maar als je een jongen hier al 8 jaar hebt opgevangen is het nogal naïef om te veronderstellen dat je hem daarna zo even uitzet. Dat lukt gewoon niet.quote:Jij bent een beetje prototype PvdA'er eigenlijk. Om de hete brei heendraaien en goede sier proberen te maken.
Is er geen oorlog meer dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel, het is er alleen niet zo huisje-boompje-beestje als Nederland.
Nee.quote:
Gratis schaamlip trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.
Mod Powersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Die OP is nu wel genoeg geweest inderdaad. Gedrocht.
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Die OP is nu wel genoeg geweest inderdaad. Gedrocht.
Hoezo?, als men de drachme devalueert scheelt het alleen maar productiekosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Cerbie het volgende:
Wegens financiële en maatschappelijke moeilijkheden in Griekenland zal het volgende seizoen Oh Oh Cherso in Angola plaatsvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |