quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Enge dingen zijn dat. Je hebt daar ook van die apparaten die statiegeldflessen opvreten en versnipperen, dat klinkt ook niet gezond
Nee, op mijn dassie staat een hakenkruis.quote:
Goed doordrukken, geeft weer andere verhalen bij de borrel dan enkel een armpje uit de komquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitproberen met een klein kindje die met z'n armpje de fles er in tracht te drukken.
Fakking nazi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, op mijn dassie staat een hakenkruis.
Hij was niet handig. Wel leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Erik, sorry voor de late reactie.
Geniale opmerking van jou in die oefenrechtbank. Ik vind het knap dat je dat durft
Och, het is maar een oefeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij was niet handig. Wel leuk.
Kreeg wel een preek.
Die lust een hele orka.quote:
Whehe.quote:
Oh leuk, parnassusweg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt nog erder. Ik ga de 7e naar Amsterdam voor de rechtszaak over dat beest.
Hm, plus een mooie uitdaging voor de lijkenschouwer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed doordrukken, geeft weer andere verhalen bij de borrel dan enkel een armpje uit de kom
Orkameet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt nog erder. Ik ga de 7e naar Amsterdam voor de rechtszaak over dat beest.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Kom, we gaan naar de publieke tribune naar Koos zwaaien!quote:
Zaten er nou 2 of 3 peuters inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, plus een mooie uitdaging voor de lijkenschouwer.
Ohja, de Orka wordt natuurlijk ook uitgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Mauro obsessiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft dat beest ook geen verblijfsvergunning dan? Als ze een beetje opschieten kan ie samen met Mauro in 1 vliegtuig terug naar z'n township thuisland.
Ja maar die heeft tenminste nog witte vlekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, de Orka wordt natuurlijk ook uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |