Ik denk dat du_ke pal achter deze beslissing staat. Volgens de regels gaat hij erover.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.
Toto, de tering.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n CD gekocht via ebay van Bobby Kimball die de grootste hits van toto zingt met orkest. Lekker bombastisch.
Ik ga alleen naar luxe-oorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je hem interviewen, Gratis tripje Angola.
Hm, rechtse taal.quote:
Zie mijn post boven je. Het gebruikt van die OP toont voor mij meer aan dan een mod-actie kan goedmakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat du_ke pal achter deze beslissing staat. Volgens de regels gaat hij erover.
En regels zijn nu eenmaal regels.
Abführen die OP dus.
Wat doe je du_ke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
Het is een prutsOP maar goed het indiceert het pH-niveau van degene die hem gebruiken meer dan prima. heb er dus geen problemen mee.
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Opbokken, gastmodereren doe je maar in NWS.
Zuurvoudquote:
Wie anders poetst uwer velgen mijnheer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een, ik begin die kut-Mauro nu ook een keertje zat te worden.
van de zomer op vakantie een of andere foute totocoverband op een pleinfeestje in Duitsland. Was geen succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toto, de tering.
* Boze_Appel gooit een bitterbal in de hoek.
Ga daar maar spelen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.
Dat zeiden ze in 1939 ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In dergelijke schrijnende gevallen maak ik gebruik van mijn discretionaire bevoegdheid.
De tering.quote:
Daarvoor heb ik iemand op het oog uit onze regio, die op de arbeidsmarkt verder toch geheel kansloos is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie anders poetst uwer velgen mijnheer?
quote:
De Mauro haters beginnen er steeds over. Cerbie dus nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een, ik begin die kut-Mauro nu ook een keertje zat te worden.
Toen zeiden ze ook: Joh! Paas die braadworst!quote:
Sinds wanneer ben ik een Maurohaterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Mauro haters beginnen er steeds over. Cerbie dus nu.
Ik ben al uitgepraat over Mauro. Hij blijft gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |