Toch even quoten ter bevestiging van bovenstaande gedane uiting, en heimelijk als tvp zodat ik 't later kan invullen (be afraid).quote:
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reliquote:
Ik voel me weer zeer gevleid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reli
Je maakt een goede kans denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga voor de Stef Blok, toch nog enige eer aan m'n geaardheid doen.
Jammer dat Koning David nooit POL bezoekt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reli
Eerder voor de Tofik Dibitrofee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik overweeg VS te nomineren voor de trofee voor de meest dogmatische rechtse user.
Voor de Hilbrand Nawijn-trofee?quote:
De Erica Terpstra trofee is figuurlijk bedoeld.quote:
Had je eerder moeten verzinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroegah hadden we nog inbreng in de nominatie van de trofeeën zelf.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Dutchnative het volgende:
Nog even een paar domme vragen:
1. Moet ik mijn keuzen hier gewoon in het topic neerplempen?
2. Zo ja, is dat niet erg onoverzichtelijk?
Als je het in 1 post doet valt het met dat overzicht wel een beetje mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Dutchnative het volgende:
Nog even een paar domme vragen:
1. Moet ik mijn keuzen hier gewoon in het topic neerplempen?
2. Zo ja, is dat niet erg onoverzichtelijk?
De kerst valt dit jaar ook niet vroegerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef du_ke het volgende:
Ze komen elk jaar rond deze tijd. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Stemming opent pas op 20 november.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je het in 1 post doet valt het met dat overzicht wel een beetje mee.
Nee dan sluit de stembus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stemming opent pas op 20 november.
Oh verdomd. Effe wakker worden.quote:
quote:
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Bolkestein
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
- Geen uitschieters, oftewel meerdere.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
freako (Verschilt per onderwerp dus eigenlijk zouden hier meerdere moeten staan)
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Hexagon
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Reya
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Whiskers2009
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
StefanP
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.
De_Nuance
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Disana
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Linkse_Boomknuffelaar
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Arolsen
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Illiberal
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Dr.Nikita
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
KoosVogels
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
dotCommunism
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
- Moeilijk te zeggen.
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
- Geef hem maar aan Richard de Mos himself.
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user
EchtGaaf
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Boze_Appel
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
Voorschrift
Friek_. Ik weet niet precies hoe het komt, maar Friek weet altijd wel de vinger op de zere plek te leggen. Post regelmatig op een wijze die mij aan het denken zet, en aangezien ik nagenoeg nooit nadenk, is dat een hele prestatie.quote:1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Zienswijze. Blijft hangen in zijn dogmatische denkbeelden.quote:2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Bolkestijn. Altijd uitvoerig onderbouwde posts, soms zelfs zo uitvoerig dat ik het meteen skip om als vanouds met een oneliner het gehele effect weer ongedaan te maken.quote:3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
GSbrder. Zijn "massamoordtopic" was een van de meest controversiële topics van de afgelopen tijd. Dus dan is het een goed topic. Besteedt er ook de nodige zorg aan.quote:4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Nautilus. Durf zelf geen "mooie woorden" meer te gebruiken. In ieder geval, doe er wat mee. Al gaat dat wel goedkomen geloof ik.quote:5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Cerbie. Persoonlijke favoriet van mij. Relt lekker mee in andere fora en lijkt mij een geschikte gast.quote:6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Klopkoek. Konden elkaar niet luchten of zien, maar was echt een waardige forumgenoot.quote:7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
Bram_van_loon. Net als Bolkesteijn veel dossierkennis, maar omdat laatstgenoemde hier langer actief is en nog steeds van die uitvoerige posts maakt, krijgt hij in die categorie de voorkeur. Laat onverlet dat Bram_van_loon een waardige nieuwkomer is.quote:8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.
Voorschrift. Do I need to say more?quote:9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Echtgaaf. Preekt veelvuldig voor naastenliefde en verdraagzaamheid, om vervolgens soms toch weer onverdraagbaar te zijn. Affijn, lieve jongen.quote:10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Arolsen. Geen land mee te bezeilen.quote:11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
GSbrder. Daar is hij weer. Onze neoliberaal.quote:12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Dat is geheel langs mij gegaan. Geen nominatie derhalve.quote:13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Koosvogels. Altijd brak als hij gedronken heeft. Ook als hij niet gedronken heeft trouwens. Tongt met orka's, heeft een oogje op de telegraaf en bovenal een vlotte pen. En een zuiplap.quote:14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Ryan3. Komt denk ik door een generatiekloof.quote:15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
Holograph. De OP vormt meestal de LaPo.quote:16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Remlof. Door de ouderdom uiteraard. En zijn hosanna over de Arabische lente wordt zijn waterloo. Tem begint ook al aardig richting de halve eeuw te gaan, een goede tweede.quote:17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
Du_ke. Je zou dit zooitje maar moeten modereren. Is ook nog links dus dubbele pech.quote:18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user
Stargazer met zijn John Mayer en Bob Dylan. Voorts iedereen die mijn smaak niet deelt.quote:19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Ik bespeur weinig arrogantie in POL. Kan aan mij liggen.quote:20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |