Toch even quoten ter bevestiging van bovenstaande gedane uiting, en heimelijk als tvp zodat ik 't later kan invullen (be afraid).quote:
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reliquote:
Ik voel me weer zeer gevleid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reli
Je maakt een goede kans denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga voor de Stef Blok, toch nog enige eer aan m'n geaardheid doen.
Jammer dat Koning David nooit POL bezoekt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij krijgt de Bas van der Vlies-trofee, voor grootste reli
Eerder voor de Tofik Dibitrofee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik overweeg VS te nomineren voor de trofee voor de meest dogmatische rechtse user.
Voor de Hilbrand Nawijn-trofee?quote:
De Erica Terpstra trofee is figuurlijk bedoeld.quote:
Had je eerder moeten verzinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Vroegah hadden we nog inbreng in de nominatie van de trofeeën zelf.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Dutchnative het volgende:
Nog even een paar domme vragen:
1. Moet ik mijn keuzen hier gewoon in het topic neerplempen?
2. Zo ja, is dat niet erg onoverzichtelijk?
Als je het in 1 post doet valt het met dat overzicht wel een beetje mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Dutchnative het volgende:
Nog even een paar domme vragen:
1. Moet ik mijn keuzen hier gewoon in het topic neerplempen?
2. Zo ja, is dat niet erg onoverzichtelijk?
De kerst valt dit jaar ook niet vroegerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef du_ke het volgende:
Ze komen elk jaar rond deze tijd. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Stemming opent pas op 20 november.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je het in 1 post doet valt het met dat overzicht wel een beetje mee.
Nee dan sluit de stembus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stemming opent pas op 20 november.
Oh verdomd. Effe wakker worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |