abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103555572
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef du_ke het volgende:
Ze komen elk jaar rond deze tijd. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
De kerst valt dit jaar ook niet vroeger :?
pi_103555576
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je het in 1 post doet valt het met dat overzicht wel een beetje mee.
Stemming opent pas op 20 november.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103555612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stemming opent pas op 20 november.
Nee dan sluit de stembus.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103555706
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dan sluit de stembus.
Oh verdomd. Effe wakker worden.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:50:05 #30
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103556689
ik maak er tenminste kans op twee ofzo.
pi_103557601
..

[ Bericht 99% gewijzigd door De_Nuance op 25-10-2011 21:10:41 ]
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103557713
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
GSBorder . Heeft voldoende kennis en brengt het beheerst
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
ik nomineer heel NWS
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Monidique
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
KoosVogels
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Nautilus
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
KoosVogels
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
IHVK, wat een toffe user was dat zeg !
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.
Robin007 (ofzo die ene Zeeuw)
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Disana , want zij is cool
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Disana idem
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user
Linkse_Boomknuffelaar
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user
Pierverdriet
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Dr. Nikita
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
KoosVogels O+
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
3-voud
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Zienswijze , maar verder wel een ok user
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
FTS (nou ja beperkt, anders dan de rest )
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user
Die_Hofstadgruppe
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Eriksd (Phill Collins :P )
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
Voorschrift O+ maar hij is wel lief
pi_103557755
Ik weet niet of het al mocht maar care
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:13:44 #34
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103557806
-edit-(verkeerde topic)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:14:31 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103557848
Veel oude bekenden zijn van hun vaste nominatie afgevallen dit jaar

1. Hans Wiegeltrofee - Altijd moeilijk maar deze mag Weltschmerz dit jaar meenemen. Hij kan zich goed vastbijten in onderwerpen en zet tegenstanders goed klem.

2. Boer Koekoektrofee - Dat is Holograph. Iedere keer weer dezelfde cliche's en retoriek. En vluchten als het niet lukt.

3. Gerrit Zalmtrofee - Volgens mij weet KoosVogels altijd waarover hij het heeft en heeft hij de nodige politieke kennis.

4. Hans van Mierlotrofee - Moeilijk dit jaar maar ik pik er dan Nielsch maar uit

5. Multatulitrofee - Ik moet altijd positief lachen als ik de droge humor van dotCommunism lees

6. Erica Terpstratrofee - Dit is een waarschuwing voor EchtGaaf. Jouw bevlogenheid is helaas wat weggesleten. Zet hem op.

7. Pim Fortuyntrofee - Het ironische conservatisme van Scaurus is wel een verlies

8. Elbert Dijkgraaftrofee - Dutchnative is een prima redelijke kerel.

9. Tofik Dibitrofee - Aanmoedigingsprijs voor Janneke141. Meer vrouwen actief graag.

10. Prinses Irenetrofee - Zijn zeldzaam geworden. Linkse_Bomenknuffelaar is er nog wel zoeen denk ik.

11. Joop den Uyltrofee - De niet heel aanwezige Louis22 is stiekem wel heel erg links. Zat te denken aan Arolsen maar die zwabbert te veel. En ook Zienswijze met zijn zero-sum ideen spookte in mijn hoofd.

12. Joseph Lunstrofee - Voor GSBrder lijkt rechts zijn soms een doel op zichzelf

13. Joop Glimmerveentrofee - Die_Hofstadtgruppe is doodsbang voor alles dat ook maar enigszins met de islam te maken heeft

14. Frans Weisglastrofee - Kom ik nog op terug

15. Ad Melkerttrofee - PietVerdriet als het om belastingen gaat die niet een op een aan hem uitgegeven worden

16. Marianne Thiemetrofee - Cempexo, volens mij de reincarnatie van bendk met zijn naargeestige scheldtopics

17. Richard de Mostrofee - Ronnie_Bravo weet het voor elkaar te krijgen om in ieder topic zich als imbeciel neer te zetten

18. Jolande Saptrofee - Arolsen, je moet een zwaar leven hebben

19. Hilbrand Nawijntrofee - Ik ken de muzieksmaken hier niet echt maar erikds heeft een tamelijke ouwelullensmaak

20. Stef Bloktrofee - Die mag mlg meenemen.
pi_103558277
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. - Betyar :7 (ook al ben je het niet met hem eens, staat hij wel open voor argumenten en gaat de discussie niet uit de weg)
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder - NWS (oh dat is geen user)
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". - Gsbrder ( lult je omver met vage feiten)
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. - Bolkesteijn (relevante topics met een goede OP)
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. - Nautilus (inhoudelijk heb je er geen reet aan maar hij kan nog wel eens een roman gaan neerpennen)
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - Cerbie (buiten de SC heeft hij nog nooit zijn neus laten zien volgens mij)
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - Morendo (Waar ben je gozer :'( )
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. - DutchNative (jongen met toekomst)
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. - Monidique (lekker wijf)
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Disana (verdenk haar van een kort pittig kapsel ;) )
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. - Remlof (linkser kan je ze niet krijgen volgens mij, hij is de Linkse Henk (LENK) :P )
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. - mlg (is het geen scheetje?)
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob - Kan er maar één zijn en dat is..... geen idee ik kom nooit in PVV topics
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - KoosVogels op iedere doordeweekse dag. (in het weekend zit hij in de kroeg, zoals een goede journalist betaamt)
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user - PietVerdriet (volgens mij is het gewoon Albert Verlinde)
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - FTS (naja, de topics kunnen misschien best interessant zijn maar ik begrijp er geen reet van :{ )
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen - von_Preussen (piefpafpoef en dan is het wel klaar)
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user - EchtGaaf (religie, nuff said)
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak - Eriksd (zijn wansmaak bereikt ongekende hoogtes)
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user - Voorschrift (all the ladies in the house *O* )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 21:25:16 ]
pi_103558492
quote:
4s.gif
Bolkestein
- Geen uitschieters, oftewel meerdere.
freako (Verschilt per onderwerp dus eigenlijk zouden hier meerdere moeten staan)
Hexagon
Reya
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Whiskers2009
StefanP
De_Nuance
Disana
Linkse_Boomknuffelaar
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Arolsen
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Illiberal
Dr.Nikita
KoosVogels
dotCommunism
- Moeilijk te zeggen.
- Geef hem maar aan Richard de Mos himself.
EchtGaaf
Boze_Appel
Voorschrift
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:28:57 #38
137949 Disana
pi_103558563
Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder - De_Nuance.
Hij zal niet blij zijn met een Wiegeltrofee, maar hij probeert naar mijn mening het vaakst een discussie over een actueel onderwerp aan te zwengelen in de POL SC en in NWS.

Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder - fokthesystem.
Onnavolgbaar.

Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis" - _Friek.
Laat zich niet meer zo vaak zien, daarom gedeelde plaats met GSbrdr, en Mutant voor de islamkennis.

Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener - geen idee.

Multatulitrofee - Beste schrijfstijl - GSbrdr.
Formuleert plezierig.

Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt - KoosVogels.
Was ooit inhoudelijker en genuanceerder, maar babbelt nog altijd gezellig mee.

Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - waar is dotCommunism?
Voor het vrouwelijke linkse geluid.

Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer - De_Nuance.
Oké we weten allemaal dat hij niet echt nieuw is, maar hij is een prima 'nieuw' geluid.

Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user - helaas geen.
Discussie waard: waarom voelen zo weinig vrouwen zich geroepen in POL te posten?

Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar - ik?
Het tweede wordt me namelijk wel eens verweten door de Ronnie's van Fok.

Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user - LinkseBoomknuffelaar.
Weet zelfs van een pedo een noodlijdende diersoort te maken.

Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user - Voorschrift.
Mannen, het westen, en kapitalisme voor alles.

Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob - Die_Hofstadsgruppe.
Spreekt voor zich, maar waar is hij gebleven?

Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - remlof?
Of heeft drugshond hem overtroffen?

Ad Melkerttrofee - De zuurste user - 3-voud
Snapt het allemaal niet meer zo.

Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - fokthesystem.
Nutteloos want onleesbaar. Helaas.

Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen - Ronnie_Bravo.
Toetert wel mee maar weet vaak niet goed waar het over gaat; heeft wel levendige fantasie.

Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user - 3-voud.
Wil er veel te graag bij horen maar mist what it takes.

Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak - eriksd.
Eigenlijk niet zozeer slecht als wel eenkennig.

Stef Bloktrofee - Meest arrogante user - GSbrder.
Loopt over van zelfvertrouwen, mogelijk terecht en niet per se slecht.
pi_103558787
Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder - GSbrdr Ben het weliswaar zelden met GS eens en ik verafschuw zijn libertarische kijk op de maatschappij, maar eerlijk is eerlijk, de beste man weet zijn visie goed te onderbouwen en heeft altijd wel een antwoord klaar.

Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder - 3-voud Probleem met 3-voud is dat hij in elke discussie zijn tegenstanders met ad hominems meent te moeten bestrijden. Erg jammer, aangezien deze houding elke zinnige discussie om zeep helpt.

Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis" - Zolcon Helaas zien we deze jongen niet zo vaak meer in POL, maar op politiek vlak beschikt hij over de nodige kennis.

Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener - Hexagon Er zijn dit jaar eigenlijk weinig kwalitatief goede topics geopend, maar Hexagon neemt tenminste nog de moeite om er iets van te maken.

Multatulitrofee - Beste schrijfstijl - Nautilus Hautaine manier van schrijven, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zijn teksten altijd zeer fraai geformuleerd zijn.

Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt - Voorschrift Eigenlijk doe ik de beste jongen hier mee tekort, aangezien hij wel degelijk inhoudelijk kan reageren, maar hij is altijd aanwezig en je kan altijd met hem lachen. Dat niet-inhoudelijke moet hij voor de gein maar even wegdenken.

Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - Klopkoek No contest. Heerlijke linkse user die weliswaar een wat radicale mening heeft, maar die wel altijd goed weet te onderbouwen.

Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer - Robin007Bond Nog erg naief, maar hij heeft mij in positieve zin verrast met zijn kennis van zaken.

Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user Disana Het aantal vrouwen in POL is tot een minimum gedaald. Eigenlijk zijn alleen Whiskers en Disana overgebleven en van die twee wint Disana het wat mij betreft.

Prinses Irenetrofee - Beste allochtonen-knuffelaar - Voorschrift ;)

Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user Betyar Van de SC'ers is Bettie de enige diehard linkserd die ten alle tijden strijdt voor de minderbedeelde Nederlander. Met de nadruk op Nederlander, want van ontwikkelingshulp moet hij niets hebben. Een echte oud-linkse dus.

Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user Voorschrift Een lastige, aangezien het in POL stikt van de rechtse dogmatici. Echter, VS is een rechtsmens die je in het woordenboek aantreft onder dat woord. Een rotzak die met zn hoofd in de reet van grote bedrijven zit en wangedrag altijd zal goedpraten indien er geld mee wordt verdiend. Een lul dus :P

Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob - Die Hofstadtgruppe Niet echt een POL'er, maar wel de grootste xenofoob van FOK!

Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Fokthesystem Geen idee of de beste man altijd dronken is, maar als je zijn postings leest dan krijg je dat idee wel.

Ad Melkerttrofee - De zuurste user - PietVerdriet Verder commentaar lijkt mij overbodig

Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - Arolsen Zijn linkse gedrevenheid is hartverwarmend, maar zijn topics raken meestal kant noch wal. Hij krijgt weliswaar een tien voor de moeite, maar echt nuttig zijn Arolsens topics niet.

Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen - Fokthesystem Tsja, verder commentaar overbodig, lijkt mij.

Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user - Die Hofstadtgruppe Iemand die zo extreem bang is voor de islamisering van Nederland, heeft niet alleen een steekje los, maar is vooral erg meelijwekkend.

Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak - Eriksd Tsja, een inkopper natuurlijk. Hoewel de '80 niet de meest beroerde muziekperiode is, draaft onze Erik wel een beetje door.

Stef Bloktrofee - Meest arrogante user - Mlg Voelt zich de meest geweldige POL-users die er bestaat.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:46:33 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103559608
Erikds gaat alvast voor de landside op muzieksmaak :D
pi_103559715
Ik zal 'm zo ook eens invullen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:01:43 #42
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103560573
Ik ga hem maar ook eens invullen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:02:41 #43
104871 remlof
Europees federalist
pi_103560617
Ik heb gewoon op 'volg topic' geklikt, dan hoef ik hier niet te melden dat ik 'm ook ga invullen.

Ow, wacht :@
pi_103561535
1. Hans Wiegeltrofee(Beste discussievoerder) - Bolkesteijn mag dan niet vaak aanwezig zijn, áls hij aanwezig is post hij vaak zeer degelijk, onderbouwd en rustig. Dat hij nog vaak moge posten

2. Boer Koekoektrofee(Slechtste discussievoerder) - Pietverdriet weet praktisch elke discussie onaantrekkelijk te maken door zijn trollachtige gedrag.

3. Gerrit Zalmtrofee(User met meeste "dossierkennis") - Von_Preussen weet weliswaar veel van militaire zaken af, en Zeeland's kennis van het milieu meg niet onvermeld blijven, maar Bram_Van_Loon spant de kroon als het aankomt op dossierkennis, en dan met name in discussies over het onderwijs.

4. Hans van Mierlotrofee(Beste topicopener) - Na veel wikken en wegen ben ik bij Hexagon uitgekomen, voor de goede topics met duidelijke, inhoudelijke OP's.

5. Multatulitrofee(Beste schrijfstijl) - Het doet mij deugd te vermelden dat Nautilus een niet gering aantal wonderbaarlijke 'posts' op zijn naam heeft staan.

6. Erica Terpstratrofee(De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt) - Ik had eigenlijk geen enkel idee wie ik hiervoor moest nomineren en ook al vind ik dat Whiskers2009 degelijk kan reageren, moet ik haar toch echt in de eerste plaats een nachtposter die rond dat uur weinig inhoudelijk reageert, noemen.

7. Pim Fortuyntrofee(Wie mis je het meest?) - Ik heb DotCommunism al enige tijd niet meer aangetroffen hier in POL. Ik mis met name haar humor en het sarcasme :'(

8. Elbert Dijkgraaftrofee(Beste nieuwkomer) - Moeilijk te zeggen aangezien ik zelf eigenlijk ook een nieuwkomer ben, maar ik moet Robin007Bond prijzen voor zijn kennis en het bereid zijn zijn mening bij te stellen.

9. Tofik Dibitrofee(Beste vrouwelijke user) - Er zijn weinig vrouwelijke users these days, dus Whiskers2009 mag deze trofee wat mij betreft in ontvangst nemen.

10. Prinses Irenetrofee(Beste bomen/allochtonen-knuffelaar) - Voor de titel 'Grootste bomen/allochtonen-knuffelaar' zou ik waarschijnlijk iemand anders nomineren, maar voor de 'beste bomen/allochtonen-knuffelaar' moet ik toch echt Remlof nomineren, hij komt hier duidelijk voor in aanmerking en heeft een zeer redelijke stijl van discussiëren en is bovenal beleefd.

11. Joop den Uyltrofee(Meest dogmatisch linkse user) - LinkseBoomknuffelaar heeft een mooi Staal(inne)tje (hihi) van links-dogmatisch denken laten zien. Als 'de media' iets berichten, klopt het niet.

12. Joseph Lunstrofee(Meest dogmatisch rechtse user) - Als het gaat over blind, dogmatisch vertrouwen in het marktmechanisme en kapitalisme, is Zienswijze de enige persoon die ik kan nomineren.

13. Joop Glimmerveentrofee(Grootste xenofoob) - Zoals andere users al aangaven kan Die_Hofstadtgruppe er wat van op het gebied van xenofobie.

14. Frans Weisglastrofee(De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt) - Als ik kijk naar de bijdragen van Fokthesystem kan ik niets anders dan concluderen dat de beste man dronken moet zijn tijdens het posten.

15. Ad Melkerttrofee(De zuurste user) - 3-voud is vaak wel érg zuur over 'de jeugd van tegenwoordig' en 'linksen'.

16. Marianne Thiemetrofee(User die de meest nutteloze topics opent) - Heeft Fokthesystem eigenlijk één topic geopend dat wél nuttig is?

17. Richard de Mostrofee(User met het meest beperkte cognitief vermogen) - Mij rest niets anders dan op LinkseBoomknuffelaar te stemmen. Iemand die niet gelooft dat er in Noord-Korea iets aan de hand is, heeft een steekje los zitten.

18. Jolande Saptrofee(Meest meelijwekkende user) - Met iemand die zo geblindeerd is als LinkseBoomknuffelaar kan je niet anders dan medelijden hebben.

19. Hilbrand Nawijntrofee(User met de slechtste muzieksmaak) - Wegens het Zware Metaal dat regelmatig door Boze_Appel POL in geslingerd wordt, moet ik deze stem aan hem geven.

20. Stef Bloktrofee(Meest arrogante user) - Als ik de definitie van het woordenboek volg 'iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt.', kan ik op niemand anders stemmen dan mlg.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:25:34 #45
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103561963
quote:
Friek_. Ik weet niet precies hoe het komt, maar Friek weet altijd wel de vinger op de zere plek te leggen. Post regelmatig op een wijze die mij aan het denken zet, en aangezien ik nagenoeg nooit nadenk, is dat een hele prestatie.
quote:
Zienswijze. Blijft hangen in zijn dogmatische denkbeelden.
quote:
Bolkestijn. Altijd uitvoerig onderbouwde posts, soms zelfs zo uitvoerig dat ik het meteen skip om als vanouds met een oneliner het gehele effect weer ongedaan te maken.
quote:
GSbrder. Zijn "massamoordtopic" was een van de meest controversiële topics van de afgelopen tijd. Dus dan is het een goed topic. Besteedt er ook de nodige zorg aan.
quote:
Nautilus. Durf zelf geen "mooie woorden" meer te gebruiken. In ieder geval, doe er wat mee. Al gaat dat wel goedkomen geloof ik.
quote:
Cerbie. Persoonlijke favoriet van mij. Relt lekker mee in andere fora en lijkt mij een geschikte gast.
quote:
Klopkoek. Konden elkaar niet luchten of zien, maar was echt een waardige forumgenoot.
quote:
Bram_van_loon. Net als Bolkesteijn veel dossierkennis, maar omdat laatstgenoemde hier langer actief is en nog steeds van die uitvoerige posts maakt, krijgt hij in die categorie de voorkeur. Laat onverlet dat Bram_van_loon een waardige nieuwkomer is.
quote:
Voorschrift. Do I need to say more?
quote:
Echtgaaf. Preekt veelvuldig voor naastenliefde en verdraagzaamheid, om vervolgens soms toch weer onverdraagbaar te zijn. Affijn, lieve jongen.
quote:
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Arolsen. Geen land mee te bezeilen.
quote:
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
GSbrder. Daar is hij weer. Onze neoliberaal.
quote:
Dat is geheel langs mij gegaan. Geen nominatie derhalve.
quote:
Koosvogels. Altijd brak als hij gedronken heeft. Ook als hij niet gedronken heeft trouwens. Tongt met orka's, heeft een oogje op de telegraaf en bovenal een vlotte pen. En een zuiplap.
quote:
Ryan3. Komt denk ik door een generatiekloof.

quote:
Holograph. De OP vormt meestal de LaPo.

quote:
Remlof. Door de ouderdom uiteraard. En zijn hosanna over de Arabische lente wordt zijn waterloo. Tem begint ook al aardig richting de halve eeuw te gaan, een goede tweede.

quote:
Du_ke. Je zou dit zooitje maar moeten modereren. Is ook nog links dus dubbele pech.

quote:
Stargazer met zijn John Mayer en Bob Dylan. Voorts iedereen die mijn smaak niet deelt.
quote:
Ik bespeur weinig arrogantie in POL. Kan aan mij liggen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_103562597
O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:39:12 #47
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103562889
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. Dit is voor mij een moeilijke keuze, maar na lang nadenken ga ik voor Kees22. Hij is iemand die met open vizier de discussie aangaat en niet bang is om op het randje te spelen zonder dat hij zichzelf verliest in ordinair gescheld.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. Deze gaat naar Dr. Nikita. Ze is niet vaak in POL te vinden, maar ze is een van de weinige mensen met wie ik gegarandeerd ruzie zou kunnen krijgen. Als je haar met feiten om de oren slaat, dan kan ze alleen haar riedeltje afdraaien en op de man spelen.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". Bolkesteijn vind ik een user die veel expertise heeft over met name financiële zaken.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Ik ga mee met de argumentatie van KoosVogels en nomineer Hexagon voor deze trofee. Hij is een van de weinige mensen die daadwerkelijk iets maakt van het openen van een topic.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Als ik de stukken van maartena lees, dan bekruipt mij het gevoel dat ik nog veel te leren heb qua schrijfstijl.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. KoosVogels is gezellig bezig in POL (SC), maar ik wil je liever meer inhoudelijk zien bijdragen.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? Ik ga mee met de anderen en mijn nominatie gaat naar DotCommunism . Zij kon af en toe nogal scherp uit de hoek komen. Dit is iets wat ik wel kan waarderen.
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. Bram_van_loon praat niet veel mee in POL, maar wat hij zegt snijdt vaak hout.
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Disana staat haar mannetje als vrouw in POL.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Bluesdude komt vaak op in het PVV-topic voor allochtonen.
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. Arolsen is iemand waaraan je kan afzien wat typisch links is.
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. Zienswijze heeft een talent om mensen op de kast te jagen, maar nadat ik hem beter heb leren kennen verbaas ik mij niet meer over hem.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob. Weer een topnotering voor Dr. Nikita. Deze dame schijt voor alles in de broek wat te maken heeft met de Islam en Marokkaantjes.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Ik weet niet of KoosVogels drinkt, maar ik tref hem opvallend veel aan in POL (SC).
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. Ondanks dat voice-over niet vaak meer te vinden is in POL, nomineer ik hem voor deze trofee. Het is niet makkelijk om met feiten om de oren geslagen te worden. :6
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. Fokthesystem is een aardige gozer, maar van topics openen heeft hij geen verstand. Hij post nogal warrig waardoor hij denkt dat hij er meer van snapt dan iedereen. Ik vraag me af of hij familie is van Sheldon Cooper.
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen. Pietverdriet heeft nogal moeite om zich te kunnen verplaatsten in standpunten van mensen die het niet met hem eens zijn.
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user. Linkse_Boomknuffelaar en zijn standpunten laten mij achter met een kater. Vooral zijn standpunten aangaande pedofilie laten mij achter met een kater.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak. Deze is voor Eriksd, maar stiekem hou ik ook van zulke muziek. :P
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user. Weer een notering voor Fokthesystem. Denken dat je slim bent wil nog niet zeggen dat je boven de andere mensen staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 27-10-2011 00:43:11 ]
pi_103564635

Klopt dit wel? Hoezo is de Tofik Dibitrofee voor de beste vrouwelijke user en de Prinses Irenetrofee voor de allochtonenknuffelaar en niet andersom?
pi_103564702
Traditie en willekeur.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:12:57 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103564727
Irene en bomenknuffelen klopt iig wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')