Met een mutsjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
Die zanger van dat DWDD bandje kan helemaal niet zingen
Plundra!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om de supermarkt te plunderen.
tegen die verdroogde krent inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Wat zit die Mathijs te slijmen zeg, godsamme.
Mathijs die over onderhandelingsjournalistiek begint. Komop Mathijs, jij durft nooit kritisch te zijn.quote:
Of een persoonlijke vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mathijs die over onderhandelingsjournalistiek begint. Komop Mathijs, jij durft nooit kritisch te zijn.
Welke mensen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef betyar het volgende:
Standaard wijf zeggen, ik kots op die mensen.
Met 2 vaders en 1 moeder?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er is niks mis met een familie.
Maar daar hoort inderdaad af en toe goed ruzie bij en problemen en worstelingen.
Dat perfecte familie beeld met de kids op hockey zwemmen , paardrijden en iedereen lacht altijd word ik ook priegel van.
Maar verder vind ik een gezin iets moois. Mag ook met 2 vaders en 1 moeder of allerlei andere combinaties.
Haha.quote:
Ik ook hoor.quote:
In plaats van vrouw?quote:
Een vriend van mij heeft 2 vaders en 1 moeder.quote:
Is dat niet ehm, illegaal?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft 2 vaders en 1 moeder.
Pa's zijn homo , en moeder alleenstaande vrouw met kinderwens. En zo geschiede.
Sowieso van die mannen die zo met hun imago bezig willen zijn en zo stoer mogelijk over willen komen. Man man manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |