Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 178 & Het peutertopic (2-4 jaar) deel 83quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:26 schreef maffemuts het volgende:
Zou er een modje zo lief willen zijn om de namen van mijn lieverds R achel en D iego af te korten naar de beginletter?
( betreft Dreumestopic en 2-4 jaar topic ) kan even niet makkelijk linken sorry.
Sinds gisteravond ik de naam van mijn oudste tegen ben gekomen inclusief quote van meerdere namen van een oudtopic over toekomstige prostituees elders op het forum heb ik besloten ze niet langer volledig meer te gebruiken.
Alvast bedankt
Het was inmiddels al aangepast. Ik kan ook zoekenklikkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 178 & Het peutertopic (2-4 jaar) deel 83om het makkelijk te maken. Gelukkig zijn de mijne beide jongens met een derhalve veel voorkomende naam dat het wat minder makkelijk te herleiden is
Die was ik net ook gaan zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef Ssserpente het volgende:
Sinterklaasfototopic maken? Hadden we vorig jaar ook, toch?
Dat ze zich vreselijk opstellen tegenover mijn kind, dat ze onze regels aan haar laars lapt, etc etc.quote:Op maandag 21 november 2011 14:22 schreef Vicky het volgende:
Lijkt me meer wat voor R&P. To be honest..
Wat hebben schoonzussen met OUD te maken?
Dat is een goede....quote:Op maandag 21 november 2011 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien wat algemener? Wat doe je met negatieve bemoeienis bij de opvoeding?
Rammelaars topicquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Fyina het volgende:
Ik had ook een vraagje: ik lees wel eens mee maar zie hier nooit een kinderwens-topic staan. Wel 'wachten op het tweede streepje' en 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat', maar is er ook een topic voor als je wel een kinderwens hebt, maar nog niet probeert zwanger te worden?
als die er is stem ik op je!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Cooki het volgende:
il wil wel die modjes skills award verdienen, maja
Nou ja, dat begrijp ik ook, maar ik wilde er eigenlijk gewoon even wat van zeggen. Omdat ik het toen ontzettend vervelend vond.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens hoor Troel. En het valt voor mij onder netiquette. Het is niet iets dat wij als modjes kunnen editten vind ik, maar het is aan een ieder individueel om de afweging te maken of je het netjes vindt of niet om zoiets te melden.
Als moeder in kwestie kan ik dit alleen maar beamen... Degene die het op mijn facebook postte was dan niet een Fok!ster, maar ik vond het idd erg sneu dat *kuch* iemand het nodig vond om dat vervolgens zomaar hier neer te zetten en vervolgens te gaan zeiken ipv te feliciterenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou ja, dat begrijp ik ook, maar ik wilde er eigenlijk gewoon even wat van zeggen. Omdat ik het toen ontzettend vervelend vond.
Ow, dat vond ik ook niet erg, dat was duidelijk. Maar alle posts ervoor van "ow, kijk op facebook, kijk op facebook" vond ik eigenlijk al een stap te ver gaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Kyara het volgende:
Mee eens, ik zou het ook niet leuk vinden, en ook niet andersom trouwens (dat er op facebook gerefereerd wordt naar iets wat op fok is gepost). Overigens was mijn post met naam, specs en foto op verzoek van bitterend zelf. Maar dat was denk ik wel duidelijk.
Omdat ik het zelf ervaren heb en dus weet hoe rot het isquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar maak je je druk over? Niet iedereen denkt hetzelfde. Mee eens dat het valt onder netiquette maar er zullen altijd mensen zijn die dat echt niet begrijpen.
Maar ik en nog veel meer hebben haar niet op facebook, dus dat is toch niet zo erg??quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat vond ik ook niet erg, dat was duidelijk. Maar alle posts ervoor van "ow, kijk op facebook, kijk op facebook" vond ik eigenlijk al een stap te ver gaan
Twitter vind ik hetzelfde hoor, maar omdat het nu over facebook ging, heb ik dat genoemd. Je mag ook hyves of google+ of orkut of of of of lezenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef Troeta het volgende:
[..]
Maar ik en nog veel meer hebben haar niet op facebook, dus dat is toch niet zo erg??
Over Twitter was er nooit een probleem.
nou ok gelukkig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik lag al op bed, maar voor een naamtopic blijf ik nog even wakker!![]()
Cooki, ik heb je posts gelezen vóór je edits en kon er nils onaardigs in ontdekken. Maar mss ligt dat aan mijn gebrek aan sensibiliteit.
Je excuses zijn aanvaard dus.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie dat topic dicht gegooid heeft!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor, probeer ik een beetje aardig te doen krijg je dit:
Ssserpente
Blijkbaar mag je echt alleen maar mod worden op dit subforum als je een ontzettend mutsige doos bent. En niet eens even een reden erbij ofzo. Zelfs in ONZ zijn ze attenter.
quote:Op maandag 28 november 2011 12:57 schreef _Bar_ het volgende:
In het slowchattopic voor de awards2011 zijn er meerdere die toch nog willen gaan stemmen, opzich is dat voor mij geen probleem. Alles is nu geteld.
Maar is het een idee om het awardtopic opnieuw open te gooien met als deadline 31/12/2011 12.00 uur?
Dan kunnen de laatste stemmers nog stemmen.
Houd wel in dat het om de nieuwe stemmers gaat, er mag niks meer veranderd worden bij diegene die al gestemd hebben.
deel 2quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
En zo geschiedde. Wie nog wil stemnen of aanvullen, graag in deel.2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |