ik zou graag willen, maar het is hier of 5,5 uur op een dag (halve dag) of 11 uur. En het maakt dan verder geen klap uit of je om half acht brengt en om half zeven haalt of dat je om negen uur komt en om vier uur haalt, je betaalt altijd 11 uur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat je dan ook werkelijke uren gaat afnemen (dus 8 per dag ipv 11). Ik zie niet in waarom je meer dan 140% zou willen afnemen (afgezien van fraude) dus lijkt mij een prima regeling.
Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef happyme28 het volgende:
Normaliter zal er ook een overgangsregeling zijn bij werkloosheid (iets als 6maanden doorloop obv laatst gewerkte uren).
In je verlof verandert je contract toch niet? Je contract blijft voor 32 uur per week en je contract bij het kdv blijft voor 33 uur per week. Ik zie niet in hoe je verlof de situatie verandertquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef mefke79 het volgende:
en hoe gaat het bij verlof? Ik zit nu 16 weken thuis + nog 3 weken ouderschapsverlof. Ik kan in die tijd Driekus niet van het kdv halen, want dan is ie zijn plekje kwijt. Ik mag toch hopen dat ze daar rekening mee houden...
Het gaat toch om het maximaal aantal uren? Wat je uiteindelijk terugkrijgt is wel inkomensafhankelijk van beide partners, toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
En is het dan helemaal niet inkomensafhankelijk meer? Ik vind het een maffe situatie dat 2 stellen die eenzelfde aantal uren werken maar een groot verschil in inkomen hebben evenveel toeslag krijgen. Dat is toch raar?
Dat ook! Tenzij je ouderschapsverlof opneemt (hier het geval, 2 dagen per week).. maar dat zal dan ook wel naar rato berekent worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In je verlof verandert je contract toch niet? Je contract blijft voor 32 uur per week en je contract bij het kdv blijft voor 33 uur per week. Ik zie niet in hoe je verlof de situatie verandert
Nou ja, ligt er dus aan of ze gaan kijken naar gewerkte uren of naar de uren die je op papier hebt. Nu staat er gewerkte uren, dat kan in sommige situaties heel erg uiteen lopen. Denk bijvoorbeeld aan mensen die onregelmatig werken in de zorg, zoals BJ beschrijft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In je verlof verandert je contract toch niet? Je contract blijft voor 32 uur per week en je contract bij het kdv blijft voor 33 uur per week. Ik zie niet in hoe je verlof de situatie verandert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |