abonnement Unibet Coolblue
pi_22302733
hoi mede ouders,

ik heb een (leuk) topic, vind ik zelf. Ik heb zelf een zoontje van bijna 11 maanden oud.
Nu lijkt het me leuk om in dit topic op zoek te gaan naar leuke kadootjes voor een eerste verjaardag van een kind.

Zelf zijn wij van plan om een houten loopkar met houten blokken voor hem te kopen als kado.

Wat geven/gaven jullie????
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 10:17:08 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_22302813
Cas kreeg voor zijn eerste verjaardag een baan van waterplay, wat ik ook midden in de kamer op zet, we hebben plavuizen



René kreeg voor haar eerste verjaardag een zandbak met allerlei toeters en bellen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2004 @ 10:18:42 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22302832
de oudste kreeg een enorme hijskraan (groter dan hemzelf)

bij de jongste was het moeilijker, alles was al ruimschoots aanwezig. ik heb toen een duplotrein gekocht en aan de rest van de visite rails, wissels en andere bijbehorende dingen gevraagd.
  donderdag 30 september 2004 @ 11:00:26 #4
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22303559
Cheyenne kreeg een houten hobbelpaard, Chinook... euh... ik weet het niet meer, een driewieler meen ik en Jessai kreeg een houten loopfietsje. Voor Junah zit ik te denken aan een poppenhuis
pi_22303758
Bij Djen was het wat rottig, die kreeg een paar schoentjes die bij haar nieuwe kleertjes pasten Moet er wel even bij vertellen dat ik die hele maand in het ziekenhuis heb gelegen en dus ook niet verder kwam dan dat winkeltje. Voor Djulian weet ik het nog niet, maar zit idd te denken aan iets van houten speelgoed.
pi_22303941
zie anders ook dit topic: Hoera ik ben 1 jaar!

wij hebben Piet een zandbak gegeven met nog wat klein speelgoed. hij kreeg van de opa & oma's een loopwagen & een loop/blokkenwagen.
pi_22317842
Een houten blokkenkar is geweldig leuk Bram heeft erachter leren lopen. En nog steeds loopt hij van alles in die kar rond te rijden.


Hij heeft die kar ook op zijn 1e verjaardag gekregen van tante Lois. Van ons had hij de trein van Little People gehad. Erg leuk spul maar hij speelt er eigenlijk amper mee. Staat wel leuk op de doos vanaf 1 jaar maar eigenlijk is dat best te jong. Hij staat nu op zijn kamertje te wachten op een regenachtige dag, dan heeft hij weer eens wat anders om mee te spelen.
pi_22317987
ja, heel leuk die blokkenkar maar Piet vindt het vooralsnog vooral leuk om met de blokken héél hard op de vloer te slaan (waar nu dus al flinke putten in zitten. ) de blokken staan nu ook weer tijdelijk buiten zijn bereik. dat Little Peoplespul is inderdaad ook erg leuk. die leeftijden op speelgoed vind ik wel vaker veel te jong ingeschat. pure verkooptruc natuurlijk.
pi_22318114
Ik herinner mij nog de blokkenkar van mijn broertje vroeger, ik vond dat ook leuk speelgoed tot mijn broertje idd ontdekt had dat je met die blokken ook heel goed kon slaan Maar Djen kan Djulian makkelijk aan dus daar hoef ik niet bang voor te zijn Alleen voor mijn laminaat dus :|
pi_22320534
loopkar met blokken kreeg onze dochter o.a ook ja. ze is nu al weer twee maar speelt er nog regelmatig mee. dan weer blokken bouwen, dan weer alle blokken eruit om er zelf in te zitten, of de poes er in. erg leuk om te zien hoe creatief een kind kan zijn!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 07:10:43 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_22324828
Ow, dit is een leuk topic, want ik heb geen verstand van speelgoed...krijg nog steeds een hoop 2e hands, maar wil natuurlijk als Liam 1 wordt wel wat leuke dingen scoren...
Die blokkenkar klinkt erg leuk!
Wat is little people? Houten speelgoed ben ik sowieso voor, zeker als ze nog zo klein zijn!
Hier in Hoorn zit gelukkig een houten speelgoed winkel.
Maar meer ideeen zijn welkom! Ik vind die waterbaan trouwens ook geweldig!!!
stormy waters...
sailin'
pi_22325057
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef bixister het volgende:
ja, heel leuk die blokkenkar maar Piet vindt het vooralsnog vooral leuk om met de blokken héél hard op de vloer te slaan (waar nu dus al flinke putten in zitten. ) de blokken staan nu ook weer tijdelijk buiten zijn bereik. dat Little Peoplespul is inderdaad ook erg leuk. die leeftijden op speelgoed vind ik wel vaker veel te jong ingeschat. pure verkooptruc natuurlijk.
Mee eens; wij hebben Elise die olifant van de Bart-Smit gegeven; leuk ding, ze kan er vormen etc. mee leren.
Ze is ook steeds bezig om erop te rammen (voor het geluid), ze kan een balletje al in het juiste gat doen en kijkt dan heel blij. De andere vormpjes zijn wat moeilijker. En dan zetten ze erop: vanaf 6 maanden! Nou, dan kunnen die kleintjes nog niet eens bij dat ding komen!
En ze doet er ook van alles en nog wat in - en dan weer eruit, natuurlijk; echt leuk om te zien!

Van opa/oma kant A heeft ze zo'n loop-autootje gehad, waarop ook van alles en nog wat zit en van de opa/oma kant B een driewieler waarop zo'n duwstang kan. Beetje vroeg nog, maar ze kan erop vastgemaakt worden en vindt het wel leuk...
pi_22325066
Ik vind zo'n blokken-loopauto ook erg leuk; misschien iets voor sinterklaas

En Belana denkt al aan de eerste verjaardag ... Wat gaat het toch allemaal snel!!
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:30:56 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22325145
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 07:10 schreef Belana het volgende:
Ow, dit is een leuk topic, want ik heb geen verstand van speelgoed...krijg nog steeds een hoop 2e hands, maar wil natuurlijk als Liam 1 wordt wel wat leuke dingen scoren...
Die blokkenkar klinkt erg leuk!
Wat is little people? Houten speelgoed ben ik sowieso voor, zeker als ze nog zo klein zijn!
Hier in Hoorn zit gelukkig een houten speelgoed winkel.
Maar meer ideeen zijn welkom! Ik vind die waterbaan trouwens ook geweldig!!!
ah joh, jij kan er nog lekker een kleine twee maandjes over nadenken.

vind jij het ook zo moeilijk? dr is zoveel leuks!

weet je wat ik deed toen ze ouder waren? ik liet ze gewoon los in de speelgoedwinkel. en dan stond ik op een afstandje te kijken waar ze naar toegingen. en dan gingen we gewoon van alles proberen (sorry luchtbel k heb het nooit in jouw filiaal gedaan hoor )
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:37:25 #15
43556 miss_dynastie
pi_22334016
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef bixister het volgende:
die leeftijden op speelgoed vind ik wel vaker veel te jong ingeschat. pure verkooptruc natuurlijk.
Ik dacht altijd dat die leeftijden uitgebreid getest en gekeurd en weetikveelwat waren, maar dat is dus niet zo
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:26:22 #16
81992 Githa
pi_22336045
Mijn kleine moet nog geboren worden, maar ik ben er voor de komende jaren helemaal uit.

Bij de geboorte krijgt de kleine meteen een Racebaan van 16 meter (1 met veel loopings enzo)
Bij de eerste verjaardag een afstandsbestuurbare wagen die op benzine rijdt.
Bij de 2e verjaardag nog geen idee.... kleren ofzo...
En bij de 2e verjaardag een kart.

Githa heeft al ingestemd, dus als ze dat ook nog ff hier wil doen heb ik het zwart op wit!

pi_22336077
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:26 schreef Githa het volgende:
Mijn kleine moet nog geboren worden, maar ik ben er voor de komende jaren helemaal uit.

Bij de geboorte krijgt de kleine meteen een Racebaan van 16 meter (1 met veel loopings enzo)
Bij de eerste verjaardag een afstandsbestuurbare wagen die op benzine rijdt.
Bij de 2e verjaardag nog geen idee.... kleren ofzo...
En bij de 2e verjaardag een kart.

Githa heeft al ingestemd, dus als ze dat ook nog ff hier wil doen heb ik het zwart op wit!

Dit was dus mijn bericht.... (rot cookies)... sorry lieverd
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_22338003
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:26 schreef Githa het volgende:
Mijn kleine moet nog geboren worden, maar ik ben er voor de komende jaren helemaal uit.

Bij de geboorte krijgt de kleine meteen een Racebaan van 16 meter (1 met veel loopings enzo)
Bij de eerste verjaardag een afstandsbestuurbare wagen die op benzine rijdt.
Bij de 2e verjaardag nog geen idee.... kleren ofzo...
En bij de 2e verjaardag een kart.

Githa heeft al ingestemd, dus als ze dat ook nog ff hier wil doen heb ik het zwart op wit!

vergeet de elektrische trein niet! Nu ik een jongetje heb ben ik helemaal blij want eindelijk kan ik het speelgoed kopen dat ik vroeger zelf niet kreeg omdat ik een meisje was.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:50:18 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22362611
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 07:10 schreef Belana het volgende:

Wat is little people?
Little people is wat hier in de vensterbank staat, weet je wel die dierentuin en boerderij en al die beestjes en poppetjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:57:05 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22362783
Katja heb ik met haar 1e verjaardag een Vormenstoof (zo heet dat geloof ik) van Nijntje gegeven. Toch was ze al wel wat ouder dat ze er ook daadwerkelijk mee ging spelen. Aan visite had ik speelgoed dat lawaai maakt gevraagd en dat viel meer in de smaak.

Voor Job weet ik het nog niet. We hebben natuurlijk al heel veel speelgoed van Katja. Die waterbaan vind ik wel heel erg leuk, maar dat is niet echt een wintercadeau (parket hier )
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2004 @ 08:29:35 #21
81992 Githa
pi_22389640
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:26 schreef Githa het volgende:
Mijn kleine moet nog geboren worden, maar ik ben er voor de komende jaren helemaal uit.

Bij de geboorte krijgt de kleine meteen een Racebaan van 16 meter (1 met veel loopings enzo)
Bij de eerste verjaardag een afstandsbestuurbare wagen die op benzine rijdt.
Bij de 2e verjaardag nog geen idee.... kleren ofzo...
En bij de 2e verjaardag een kart.

Githa heeft al ingestemd, dus als ze dat ook nog ff hier wil doen heb ik het zwart op wit!

* Githa heeft helemaal niks ingestemd

net als dat voetbalveld dat er met komen in de tuinkamer zeker ? .....
pi_22389838
Isa heeft voor haar eerste verjaardag een loopkar annex loopfiets annex vormenstoof gekregen. In het begin deed ze er niet zo heel veel mee, maar nu is het echt haar meest gebruikte speelgoed. Ze zit erop, loopt erachter, stopt er spulletjes in, gebruikt hem als loopfiets, vervoert haar knuffels erop, gebruikt het als tafeltje.... Echt een heel goed kado geweest. Dit is een oude foto van toen ze hem net had. Hij ziet er intussen wel al iets verweerder uit.

mooi he, alles
pi_22392524
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 08:29 schreef Githa het volgende:

[..]

* Spooky4u heeft helemaal niks ingestemd

net als dat voetbalveld dat er met komen in de tuinkamer zeker ? .....
Dat is nu ook goedgekeurd dus?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:07:56 #24
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_22392746
Koentje heeft zondag een brute trein gekregen met 6 verschillende geluiden, allemaal wagons eracht met schapen, kippen en de hele mikmak...
Daarnaast 500 blokken dublo en de nodige auto's...en een loopkikker (een soort staf/stok met aan het eind een soort van wandelikkker met balletje als poten waar flippers aanzitten ofzo)...en het enige waar je hem de hele dag mee ziet is een flesje van de AA drink...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')