haha, zo heeft een broer van mij bij de verjaardag van het zoontje van een vriend van hem een brandweerautotje met geluid gegeven... dat kind was er gek opquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:19 schreef Mirage het volgende:
Een "doe of onderzoek " iets.
Ze vinden het heerlijk om nieuwe dingen te ontdekken, dingen te laten verdwijnen en weer terug te toveren... lawaai maken zijn ze dol op...
quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:21 schreef daniman het volgende:
[..]
haha, zo heeft een broer van mij bij de verjaardag van het zoontje van een vriend van hem een brandweerautotje met geluid gegeven... dat kind was er gek open die vriend en zijn vrouw... die belooften hem ook dat als hij een kind krijgt dat ze dan ook leuke cadeautjes gaan geven... heeeele leuke
![]()
Die opmerkingen van jou altijdquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:17 schreef bixister het volgende:
best jong voor een oom! maar gefeliciteerd![]()
Jaja... 25 en al oom...! Ik zal het je nog sterker vertellen... Ik ben al drie! keer oom...! Dat krijg je he, met twee zussen die beide vroeg trouwen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:17 schreef bixister het volgende:
best jong voor een oom! maar gefeliciteerd![]()
en er zijn denk ik al genoeg leuke tips gegeven.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:27 schreef BillyOcean het volgende:
Jaja... 25
Goed plan!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
[..]kan iemand de topictitel even aanpassen.
neeeeeh het was een grapjuh!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:08 schreef Karin het volgende:
[..]
Goed plan!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:14 schreef bixister het volgende:
[..]
neeeeeh het was een grapjuh!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |