abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22434414
hallo ik ben een moeder van twee kinderen boyd bijna 3 en liam zondag 1jaar en nu wilde ik vragen of iemand suggesties heeft voor een leuk kado voor liam .aangezien boyd al bijna 3 is ligt het hele huis al vol met speelgoed en als liam iets krijgt eigent boyd het zich meteen toe dus ik zat zelf aan iets te denken voor op zijn kamertje maar weet niet wat! iemand ideeen?
pi_22434721
cursus nl voor beginners?
Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit !!!
pi_22434742
sorry hoor is de eerst x dat ik achter de computer zit haha online dan vind dat het toch al goed gaat maar bedankt voor de tip
pi_22434862
geintje hoor, maar misschien een cadeau voor die twee samen? zodat ze er samen mee kunnen spelen? suc6 alvast, en een leuke verjaardag.
Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit !!!
pi_22434931
zat ik ook al aan te denken en die leuke verjaardag zal best wel lukken thanx
pi_22436152
Is iets met spiegeltjes of felle kleuren boven z'n bed niet leuk? Of een knuffel om mee te slapen of iets dergelijks?
"Guess what ? I've got a fever.. and the only prescription.. is more cowbells !"
pi_22436630
je jongste gewoon een leuk kado geven waar hij zelf iets aan heeft en je oudste vertellen dat hat van zijn broertje is. niks toe-eigenen. 3 jaar is zeker oud genoeg om te delen.
hell yeah
pi_22436718
Waarom een kind van 1 een kado geven? Ik vind dat zo'n onzin, dat kind merkt er toch niks van.
Jesus saves but death prevails.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 09:27:11 #9
43556 miss_dynastie
pi_22437438
Het is een cadeau voor Liam, niet voor Boyd. Ik zou Boyd ook leren dat het een cadeau voor zijn broertje is, want anders denkt hij dat hij ook op verjaardagen van anderen iets krijgt en dat lijkt me niet wenselijk.

Misschien kun je in dit topic: Wat krijgt jullie kind voor zijn eerste verjaardag? leuke suggesties vinden? Alvast van harte gefeliciteerd!
pi_22437650
bedankt idd had ik nog niet gezien toen ik topic opende
pi_22446779
weet iemand hoe je deze kan sluiten?
  Jubileum moderator woensdag 6 oktober 2004 @ 20:08:48 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22450107
Dat sluiten doe ik
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')