abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 19:01:26 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88565935
Morgen is het Sint Maarten, aankomende zaterdag komt Sinterklaas weer aan in Nederland, de voorbereidingen voor pakjesavond zijn in volle gang, op 6 december verlaat Sinterklaas het land weer en daarna volgt natuurlijk nog kerst!

Hoe bereid jij je voor? Wat staat er bij jullie op het verlanglijstje? Wat krijgt je kindje wel of niet in zijn schoen? Hoe ga je om met de spanning? Hoe zagen jullie eruit? We willen het allemaal weten?

Verhalen, foto's, filmpjes: Plaats ze hier!
sint.gif ~:)
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 november 2010 @ 19:04:18 #2
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88566048
Heb geen kind
Ben geen kind
Dus geen pret voor mij :'(
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
  woensdag 10 november 2010 @ 19:05:45 #3
265732 Keshet
pi_88566116
Ken je een kind? Vast wel toch? Post/Geniet gezellig mee!

^O^
pi_88566337
Daan wordt dit jaar ondergedompeld in Sint en Piet, ondanks dat hij er nog weinig van mee zal krijgen. Toch vind ik het wel leuk om 'm al kennis te laten maken met dit volksfeest :D

Nu op het programma: 20 november Intocht hier, 22 november schoen zetten KDV, 1 december Sint op mijn werk, 5 december pakjesavond thuis met familie.

Dat moeten wel leuke foto's opleveren toch? (of allemaal met een huilende Daan :D)
  woensdag 10 november 2010 @ 20:51:56 #5
265732 Keshet
pi_88570650
Ik hoop op allemaal blije Daantjes Happy! :D

D. heeft bedacht dat Emma alvast aan het uiterlijk van Sinterklaas moet wennen om drama's op pakjesavond te voorkomen. Ben benieuwd of dat werkt. :+

pi_88570921
Morgen sint maarten lopen met Lotte en 2 kindjes van haar leeftijd en 2 5-jarigen. We hebben de laatste dagen regelmatig liedjes zitten oefenen. Ik ben erg benieuwd.
Ze is al helemaal gek op het lampionstokje (heeft er al 1 gesloopt) dus dat wordt nog leuk morgen :)
pi_88571576
Oh leuk Mrien. Veel plezier morgen!!

Vroeger liepen wij altijd Sint Maarten (Noord-Holland) maar hier doen ze daar niet aan :( alleen Halloween, maar daar heb ik eigenlijk niets mee. Ik ga gewoon over een paar jaar met Daan naar mijn ouders om Sint Maarten te lopen :D
pi_88571736
Leuke foto van Emma met sinterklaas :D
pi_88583160
Hier ook geen Sint Maarten. Volgende week wel naar de ibtocht van Sinterklaas (in Delft). Ik hoop dat Tess dr pietenpet op wil.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88583218
oeee ja, leuk topic Keshet!
vanavond met Evie kindjes kijken bij de deur (L) vast leuk....

zaterdag intocht gaat helaas niet lukken, Sint komt hier pas smiddags aan, en ik heb late dienst en vriendlief moet voetballen...
wel jammer, had me wel leuk geleken!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88601414
Ow maar Keshet, dat is echt een geweldig goede gelijkenis met de echte Sinterklaas :D

Sint Maarten doen we niet, is Senna nog wat klein voor, hoewel ze wel op het kdv een lampion had geknutseld :P

En we verheugen ons heel erg op Kerstavond. Vorig jaar geplaatgrilld (?) met Senna in de wipstoel erbij maar dit jaar kan ze min of meer echt mee doen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88609477
Wat een rotweer met sint maarten zeg (:
We hebben vanavond de hele straat gelopen, ze vond het erg leuk! Maar wat was het vreselijk koud zeg..toen wij liepen gelukkig even droog.
We hebben een stuk minder kinderen aan de deur gehad dan andere jaren begreep ik van mn man, niet gek ook met dit weer.

En d'r lampion, bijna kapot gewaaid en geregent helaas
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:56:10 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88648312
Wij zijn er klaar voor! O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:00:05 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88648506
Wij hebben nu al zin in sinterklaas :Y.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88649593
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben nu al zin in sinterklaas :Y.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:12:26 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88667032
Wij zijn er klaar voor! w/
pi_88667105
Hihi Harry O+

Wij gaan zometeen naar de intocht, maar Dyon heeft zn muts nog geen 1 seconde opgehouden :P
Kyllian loopt al wel de hele ochtend in zn pietenpak.
pi_88667715
Hier ook eentje die zn muts niet wil ophouden en wij gaan ook zo naar de intocht kijken hier.
Hier komt hij echt aan met de boot op de Rijn, zo gaaf!
Zal nog wel wat fotootjes maken en plaatsen morgen hier, moet straks helaas door naar mn slaapdienst op werk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88669363
Ook hier is de muts geen succes
pi_88669643
Hier is volgende week de intocht. Ook met boot aan de rijn. :)
Ik ga dan zeker een foto maken van Mart met z'n pietenmuts!
pi_88670110
Zo, wij hebben de Sint zien aankomen!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88670151
O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:00:51 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88670186
Emma, wat ben je toch een pretletter O+

Lilah :D

Een wolvenpietje O+

Finn, je moet je mutsje oplaten hoor! :)

Meimel, hier bleef de muts wel iets langer dan een paar seconden op, maar volgens mij was dat vooral te wijten aan de ballon. :D
Toen ik de ballon weggelegd had, ging de muts ook snel genoeg ;)
pi_88672315
lol Keshet, heeft de knuffel-Sint gewerkt?

Haha, awh Lilah :*

Harry! O+ Leuk blousje ;) fijn dat hij hem past!

Finn O+ De muts moet hier ook AF!!

Pietje Wolf O+ Wat schetig! Wat stonden jullie op een goede plek Poppejans!

Wij stonden een eindje richting de stad, het was zo enorm druk richting de haven. Maar het duurde heel lang voor Sinterklaas bij ons was, na een tijdje werd Niels moe en zijn we weer naar huis gegaan. Gelukkig waren er al wel wat pieten naar voren gerend :D

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88672965
Wolf met je mooie pietenneus :D
Dat is toch ook het leukst he, de Sint die met de boot aankomt. Hier ook met de boot. Vandaag in Nieuwegein geweest, volgende week komt hij hier in Houten aan met de boot. Weet niet of we dan ook gaan, heb meer met Ngein (Vreeswijk) waar ik zef vroeger altijd naartoe ging als kind.

Twinkly, wat lijkt Niels in de doek ineens klein! Ik vind hm normaal zo groot lijken op de foto's :D

Dyon liet de muts buiten wel gewoon zitten :) Veel te veel andere dingen om zich heen te zien waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')