Beste OUD users. Naarmate ook mijn leeftijd gaat vorderen en de jaren gaan tellen, ben ik mij toch langzamerhand aan het orienteren op mijn kinderwens. Er komt nogal wat bij kijken, maar niet in de laatste plaats een goede naam. Je wil natuurlijk niet dat je kind meteen veroordeeld wordt tot de sociale onderklasse, hoezeer je daarmee ook sympathiseert.
Ter inspiratie ben ik dus in de verschillende topics eens gaan kijken. Hartverwarmend hoe jullie daar over jullie kleine hummeltjes kunnen praten
Echter, dan valt mijn oog af en toe op een naam waarvan ik denk: hoe krijg je dat nou voor elkaar? Waarschijnlijk heeft iemand nog nooit commentaar geleverd op jullie kleine heiligdom, maar er zitten parels tussen, man man man.
Mikai
Kiran
Espen
Ean
Larissa
Kyan
Lex
Lucian
Dyon
Aviva
Diego
Yaro
Mex
Shenaya
Colin
Kyelle
Jasja
Tyler
Lennon
Willow (De bal uit Cast Away?)
Roy
Mijn vraag is dus: houden jullie rekening met eventuele negatieve effecten van een originele naam, zoals een leven lang uitspellen of de automatisch-richting-het-ronde-archief c.q. onderop-de-stapel naam bij sollicitaties.
Nu is mijn naam weer een ander uiterste, maar wees eens eerlijk: was het de honger naar originaliteit boven het belang van het kind?