quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
Gaat ook mee, Elmo en Sly.![]()
Jij komt toch ook naar de meet, Elmo?
Ik gooi alles in een doos. Zoeken jullie dan zelf uit wie wat heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Cooki het volgende:
Ik heb dit spiderman-badjasje nog in de aanbieding, kan ik er iemand blij mee maken? (t is maat 110/116)
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 21:14:38 ]
Haha, die liggen al klaar, Bar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef _Bar_ het volgende:
Ssserpente neem je dan gelijk Roy zijn kleren ook mee
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hij is 80cm lang en de halsopening is 13cm op het breedste punt
Ik zit op telefoon zal een poging wagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef Ssserpente het volgende:
M'n inbox is vol. Tekkembah, dus niemand is je voor.
Wil je de plaatjes even plakken? Dan weet ik zeker over welke shirtjes je het hebt.
Je hebt gewoon teveel leuk spulquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, die liggen al klaar, Bar.
Hier nog een keer de Lentecollectie.
En iemand nog interesse in iets van dit? Zou handig zijn als ik 't mee kan nemen naar de meet.
De Beijenkorf, maat 92/98: ¤2,-
[ afbeelding ]
Wibra, maat 80. Ongedragen, met kaartje: ¤3,50
[ afbeelding ]
Dopodopo, maat 98: ¤3,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prénatal, maat 86. Wit met polkadots: ¤3,-
[ afbeelding ]
Girls, maat 92/98. Wat gepild, dus ¤1,-
[ afbeelding ]
] ]
Tik & Tak, maat 92: ¤2,
[ afbeelding
[ afbeelding ]
Name It, maat 86: ¤2,-
[ afbeelding
Vingino, maat 0: ¤10,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die met die stipjes?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ga ook nog even proberen wat online te zetten voor zaterdag, dat meenemen is wel handig!
Ik heb nog regenlaarsjes, snowboots, zilveren laarsjes, en wat kleding (die leuke hema shirtjes die ik via jou heb Ssserpente moeten er nu echt uit).
Ja diequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die met die stipjes?Ik heb de rode weer opnieuw opgesnord in 92. Zal m voor je bewaren.
Ik was van plan om een tegenbod van ¤17,50 te doen omdat ik al erg laag was gaan zitten, tot ik me bedacht dat het broekje met de roze stiksels niet meer de originele knoop heeft. Die viel er namelijk af. De schoenmaker heeft er een schuifknoopje opgezet die nog veel makkelijker is ook en je ziet er werkelijk niets van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef Fannetje het volgende:
Serpenten, als ik beide vingino broekjes van je koop,af ik ze dan voor 15 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |