Niet meer! Kopen? :pquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Sandous het volgende:
Jaaa dank jullie! Die
Sugarsnap en poppless laat ss zien...
Ik ga ff kijken wat het verschil is tusse bunker, wrapper en dat andere. Vrouwtje theelepel jij gwbruit m nu zeker![]()
Bitterend, knap geen zwangerschapsdementie
Ik heb m ook op mp gezien
was het ook.quote:
Hij is 80cm lang en de halsopening is 13cm op het breedste puntquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Saar is nu een maatje 68, waarschijnlijk te groot dus voor deze winter of niet? Maar je mag 'm uiteraard even opmeten!
Ik heb een van haar huidige zakken opgemeten en die hebben zelfs nog een iets bredere hals. Dus die 13cm is niet engquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hij is 80cm lang en de halsopening is 13cm op het breedste punt
All yours!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Ja, Ssserpente dat zwarte vestje met jurkjeDat wil ik wel!
Jawoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef McLaura het volgende:
Dat Beijenkorf shirtje <3
Kun je dat zaterdag aan Sorbootje meegeven?
Zwart staat Senna mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
All yours!
't Is ook zo'n leuk setje.Ik heb het al een paar keer eerder bijna hier neergezet, maar dan vond ik het toch zonde. Maar zwart staat Lente echt voor geen meter. Senna wel.
Maat 0 is maat 80, Grunsfen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Grunsfan het volgende:
Ssserpente, die vinginobroekjes, welke maat zijn die? 0 zie ik maar welke maat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |