quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog spijkerbroeken in maat 80?
Dat was exact wat ik ook dacht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
Orea wat doe je nu? Of heb je niet zojuist verkocht wat ik denk dat je hebt verkocht???
Ah kijk! Helder!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij Vingino denken ze in jaren Amaranta, maat 0= 0 jaar, maat 80
Maat 1= 1 jaar, maat 86 enz enz
Dat is toch logischquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Dottir ligt nu met haar 71 cm in een 70cm slaapzak. Houdt niet over.
Tenminste, ik dacht dat prenatalslaapzakken in cm zijn,toch?
Houdt niet over: hij is nogal kort. Inmiddels geruild voor een 90. Die lijkt een halve meter langer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is toch logischZe tellen het hoofd niet mee in de cm
Kom je alsjeblieft naar Utrecht?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:03 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb een blauwe Bumbo staan waar niks meer mee gedaan wordt.
Hij is voor meerdere kindjes gebruikt... maar ziet er nog best goed uit en doet het nog prima![]()
Ik kan hem eventueel meenemen naar de meet in Eindhoven volgende week.
Probeer het anders hier even: Knuffeldouble 3quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef Kursor het volgende:
Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt. Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.
Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus. Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.
Bij deze nog een plaatje:
[ afbeelding ]
die zijn leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:17 schreef Cooki het volgende:
PJ: die heb ik als reserve voor als deze in de was zijn/zitten/liggen
![]()
[ afbeelding ]
Oh, das ook nog wel een goeie eigenlijk, niet over nagedacht! m.n de wantjes zullen vast wel eens vies worden na het buiten spelen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:17 schreef Cooki het volgende:
PJ: die heb ik als reserve voor als deze in de was zijn/zitten/liggen
![]()
Ik merk het wel, anders komen ze maar naar dit topicquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef pessie het volgende:
dolphin iemand zoekt die schouderlap! Ik weet alleen niet meer in welk topic... Zal et even bij de kleertjes proberen.
Vlindur was datquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef pessie het volgende:
dolphin iemand zoekt die schouderlap! Ik weet alleen niet meer in welk topic... Zal et even bij de kleertjes proberen.
Vlindur idd, dus bij dezequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik merk het wel, anders komen ze maar naar dit topic
omg die heeft elin nog aangehad als beeb, misschienj niet dit exemplaar maar dan nog, toen vond ik die kutkat nog leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
hello kitty t-shirt maat 68 2,00 inclusief verzenden
[ afbeelding ]
2 voeding bh's maat 75b merk anni rolfi 1x aangehad in het z-huis
10,00 voor beide inclusief verzenden
o wow die slaapzak is way cute!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, hier ook de kasten maar weer eens opgeruimd. Jongens en meisjes door elkaar. Prijzen zijn richtprijzen.
Maat 50/56
Maat 62/68
Maat 74/80
Maat 86/92
Overig
Ook heb ik deze slaapzak nog, ongebruikt:
[ afbeelding ]
Iemand daarin interesse?
Saar is nu een maatje 68, waarschijnlijk te groot dus voor deze winter of niet? Maar je mag 'm uiteraard even opmeten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Slaapzak is maat 6M/2J. Dusse.. ik gok op 100cm? Ik kan even meten straks
Ik vind 'm ook superschattig. Maar slaapzakken zonder mouwen is niks voor hier...veels te koud op de kamertjes. Hij is wel heel erg lekker dik gevoerdquote:
hahah ik vind m te meisjesachtigquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je voor moest zijn!
ik heb ook aapies en kik kidmutsjes..quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Sandous het volgende:
Tijdjeeeeee terug, plaatste iemand een foto met een te lieve baaby in een blauwe lodger.
Wist toen nog niet wat t was, is ie er nog. Ik had toen nog gezegd ik wil m als t een jommetje wordt
(weet echt niet meer wie, bodpa/claudia of iemand anders).
KD wat je me aan!! die pakjes met sterretjes, pff! Ik zoek nu aapies en kikid mutsjes (project voor vandaag) morgen weer voor dochter kijken
En ik dacht dat jij helemaal niet doelde op die slaapzak maar op mijn fantastische taalgebruik in die post, welke ik snel wist te corrigerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah ik vind m te meisjesachtigen mijn kiddo's dragen geen slaapzakjes
Sandous, ik heb er anders ook wel een voor je, wel lichtblauw/cremewit en zonder gordelgaatjes, maar dat is te fixenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Sandous het volgende:
Tijdjeeeeee terug, plaatste iemand een foto met een te lieve baaby in een blauwe lodger.
Wist toen nog niet wat t was, is ie er nog. Ik had toen nog gezegd ik wil m als t een jommetje wordt
(weet echt niet meer wie, bodpa/claudia of iemand anders).
KD wat je me aan!! die pakjes met sterretjes, pff! Ik zoek nu aapies en kikid mutsjes (project voor vandaag) morgen weer voor dochter kijken
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef bitterend het volgende:
Jeee wat heb ik toch een goede geheugen voor een labiele zwangere dame
zie je jou moest ik nog pm-en. ik ben de kluts een beetje kwijt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb je het kaartje al uit de computer gekregen popples?
Niet meer! Kopen? :pquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Sandous het volgende:
Jaaa dank jullie! Die
Sugarsnap en poppless laat ss zien...
Ik ga ff kijken wat het verschil is tusse bunker, wrapper en dat andere. Vrouwtje theelepel jij gwbruit m nu zeker![]()
Bitterend, knap geen zwangerschapsdementie
Ik heb m ook op mp gezien
was het ook.quote:
Hij is 80cm lang en de halsopening is 13cm op het breedste puntquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Saar is nu een maatje 68, waarschijnlijk te groot dus voor deze winter of niet? Maar je mag 'm uiteraard even opmeten!
Ik heb een van haar huidige zakken opgemeten en die hebben zelfs nog een iets bredere hals. Dus die 13cm is niet engquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hij is 80cm lang en de halsopening is 13cm op het breedste punt
All yours!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Ja, Ssserpente dat zwarte vestje met jurkjeDat wil ik wel!
Jawoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef McLaura het volgende:
Dat Beijenkorf shirtje <3
Kun je dat zaterdag aan Sorbootje meegeven?
Zwart staat Senna mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
All yours!
't Is ook zo'n leuk setje.Ik heb het al een paar keer eerder bijna hier neergezet, maar dan vond ik het toch zonde. Maar zwart staat Lente echt voor geen meter. Senna wel.
Maat 0 is maat 80, Grunsfen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Grunsfan het volgende:
Ssserpente, die vinginobroekjes, welke maat zijn die? 0 zie ik maar welke maat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |