Waarop precies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Lapohunten en fipo's maken. Pas maar op....
Zaterdag.quote:
Ik ben de laatste die op moet passen die dag natuurlijkquote:
ik zit in n kroeg aan de hertog jan, met voor de deur n heuse snowboard happening met n echte sneeuwrampquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit al voor te drinken aan de guinness
Daarom sta je ook op de lijstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:23 schreef Ole het volgende:
Ik wist niet dat ik op de lijst stond
Maar kom ws wel even
0 so? BreEzAh iS nOG hIpquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
HeatWave... hoeveel hoofdletters zitten er eigenlijk in mijn username?
^^quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna iedereen die daar komt is 40 +
Hoelaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:50 schreef Monopoly het volgende:
Als er al wat eerder mensen zijn kom ik zeker een peukie doen en een biertje
Rond een uurtje of 2 ? Ik denk toch niet eens dat ik lang slaap vannacht, ik moet eigenlijk nog de afwas doen zometeen enzoquote:
Dan ben ik niet wakker hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 2 ? Ik denk toch niet eens dat ik lang slaap vannacht, ik moet eigenlijk nog de afwas doen zometeen enzoDus word sowieso vroeg wakker.
Nikky en Bio moeten wel komen idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef yvonne het volgende:
Nieuw topic?
Komt Nikky nou? En Bio?
Er staan er een hoop op die ik niet meer gezien heb in de topics.
Aightquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nikky en Bio moeten wel komen idd.
Omdat milf en goeie gozert
Ik geloof dat er meer niet instaanquote:
GODVERDOMME! (normaal zeg ik dat niet in het openbaar, want Christenen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:16 schreef Ole het volgende:
we kunnen in elk geval een uurtje langer slapen zuipen
Och.quote:
rond 19uur samen met remlof en nog iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat er meer niet instaanWordt gewoon leuk, hoelaat kom je?
Traditiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Och.
Zo gek is het toch niet dat het grote afzeggen op de dag van de meet zelf pas begint ?
Jij komt ook :-)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
rond 19uur samen met remlof en nog iemand
stbabylon geloof ik
je bent toch niet weg als ik kom hequote:
quote:
Ik ben er om 16.00quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij komt ook :-)
Wie komt er allemaal vroeg rond 16.30 ?
Bedtijd hè haha, nee, ik wacht op jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent toch niet weg als ik kom he
Ik ook mits parkeren geen gezeur oplevertquote:
Rijdt ff langs rotterdam, kan je mij oppikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
JA DAAR KOMEN WE NIETVANDAAN HE
We gaan nurijden naar je
files tegen?
we zijn onderweg iig
Dat was ook niet voor julliequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
JA DAAR KOMEN WE NIETVANDAAN HE
We gaan nurijden naar je
files tegen?
we zijn onderweg iig
Heeft A'dam niet gewoon een P+R dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook niet voor jullie.
Zie jullie zo dan.
Vanaf de ArenA geloof ik, maar dan kan je beter parkeren bij Noord en de pont pakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heeft A'dam niet gewoon een P+R dan?
Ik gok het wel op voor de deur parkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf de ArenA geloof ik, maar dan kan je beter parkeren bij Noord en de pont pakken
eh, je weet dat je echt in hartje Mokum moet zijn he, dat parkeren daar, voor zover dat al mogelijk is, niet alleen een drama is maar ook knetterduur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik gok het wel op voor de deur parkeren.![]()
Geen plek dan vind ik wel plek
Even die smart aantikken dat die de gracht in roltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Op het zeedijkgebied kan je niet echt parkerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekostquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, je weet dat je echt in hartje Mokum moet zijn he, dat parkeren daar, voor zover dat al mogelijk is, niet alleen een drama is maar ook knetterduur?
als je op noord parkeert ben je er ook zo. dat is heul niet ver.
Ik heb heul geen smartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even die smart aantikken dat die de gracht in rolt
nee precies, maar die staat net wel geparkeerd op een mooi plekje vlakbij, let maar opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekost
Maar heb je voor noord een adres die ik in mijn TomTom kan tikken?
[..]
Ik heb heul geen smart
Stervensduur manquote:
Ow so... LOLquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee precies, maar die staat net wel geparkeerd op een mooi plekje vlakbij, let maar op
Die moet je gewoon een tikkie geven, dan kan jij parkeren![]()
Die paupertenten zijn opgeruimd door de politie/gemeente vannachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stervensduur man
En daar staan tenten van ocupy
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Daar in de buurt is echt nauwelijks parkeerplek idd, geldersekade zou je kunnen proberen, maar als er al plek is kost het je 5 euro per uur ofzo. Pont en dan lopen kost je 10 min ofzo en is gratis. Neem wel het buikslotermeerveer anders kan je na 0:00 nog een stuk omlopen.
Voor de rijken zit er wel een parkeergarage vlak bij CS uiteraard.
Nee dat is museumplein toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die paupertenten zijn opgeruimd door de politie/gemeente vannacht
straatnamen weet ik niet, moet je ff op googlemaps kijken, centraal station amsterdam intikken, en dan naar boven scrollen, daar zit het IJ, en dan even de straatnamen daar bekijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekost
Maar heb je voor noord een adres die ik in mijn TomTom kan tikken?
[..]
Ik heb heul geen smart
Zeedijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
straatnamen weet ik niet, moet je ff op googlemaps kijken, centraal station amsterdam intikken, en dan naar boven scrollen, daar zit het IJ, en dan even de straatnamen daar bekijken.
en mss dat HW wel een straatnaam weet trouwens
joh utrecht, dan kom je toch sowieso gewoon met de trein?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terug
Maar sowieso ik ben erbij!
Als je met de trein gaat kan je altijd nog op mijn party komen crashen met de nachttrein naar Rotterdamquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terug
Maar sowieso ik ben erbij!
ja die weet ik, maar daar kan hij niet parkeren, en dat is niet noordquote:
Buikslotermeerpleinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die weet ik, maar daar kan hij niet parkeren, en dat is niet noord
hij moet iets hebben aan de andere kant van het IJ
Maar ik moet dan van Nieuwegein naar Utrecht met de tram en heb geen OV chipkaartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh utrecht, dan kom je toch sowieso gewoon met de trein?
tig keer makkelijker, de kroeg zit 5 minuten lopen van centraal ofzo.
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CSquote:
pont is freequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Daar woon ik en ligt niet vlakbij de pont, kan wel maar dan moet je alsnog een bus hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Ga ook gewoon man, lopend vanaf oud zuid is het het te doenquote:
Thnx voor de uitnodiging, alleen mijn vriendin kan niet zo lang alleen zijn, ben allang blij dat ik die GPStracker afmag doen tijdens deze meet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat kan je altijd nog op mijn party komen crashen met de nachttrein naar Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Dan sta ik helemaal achter Remlofquote:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Och zo veel verknipter zijn wij er ook niet van geworden vroeger...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan sta ik helemaal achter Remlof
+ dan kunnen we samen op de foto voor ROO
Kom je niet met de auto dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik moet werken tot 6 uur, maar moet eigenlijk bij huis langs dan want ik heb mijn netbook bij me.
ik heb geen auto. of rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom je niet met de auto dan?
Je kan je netbook toch ergens goed verstoppen in je auto ?
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikkenquote:
Ben aan het werk in Nijmegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikken
Beetje verquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben aan het werk in Nijmegen.
Booooooo! Mij blij maken met een dode musquote:
2 uur nodig daarvoor ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar eens even douchen. Ik vertrek rond 15.50.
Het is een vrouwquote:
Nou.... douchen... haar wassen.. haar drogen.. make up...quote:
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.quote:
Datquote:
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.
Wij mannen zijn in gemiddeld 20 minuten klaar met alles, een vrouw 6x of meer zo lang.
Dat hebben ze bij mijn meet al gedaan.quote:
Kijk naar zo'n vrouw ben ik dan al een tijdje op zoekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.quote:
We hebben kaartjes voor Iron Maiden, vandaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.
Met hoofddoekjes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben kaartjes voor Iran Maiden, vandaar.
Owja, ik ga nog steeds niet... Op zich.quote:
quote:
Ik dacht dat fok betaalde voor ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef HighLander het volgende:
Ow en als HW je wijsmaakt dat je als newbie bier moet halen mag je hem gewoon een dikke middelvinger geven natuurlijk als je er eenmaal bent.
Volgende keer verwachten we je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Re het volgende:
Veel plezier alvast, door bepaalde omstandigheden moet ik deze keer laten gaan, volgende keer er natuurlijk weer bij
Ik vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
Dat grapje had je vanavond moeten maken ... bij het weggaan als ze vragen om te betalen, ja maar FOK! betaald toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat fok betaalde voor dit
Volgende keer beter dan maar hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef BrandX het volgende:
Ben onderweg
@Re:ik drink er een op je.
Grinnik, zullen we inderdaad maar niet aan dat lijstje gaan beginnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
Kan alsnogquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat grapje had je vanavond moeten maken ... bij het weggaan als ze vragen om te betalen, ja maar FOK! betaald toch.
whehehehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kijk naar zo'n vrouw ben ik dan al een tijdje op zoek
Vrijdag zie ik je sowieso .quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe
Ik denk dat ik toch moet overslaan.
tss terwijl je naar remlof zo goed luistert!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe
Ik denk dat ik toch moet overslaan.
wie weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
tss terwijl je naar remlof zo goed luistert!
FOTO's!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef tong80 het volgende:
Veel succes jongens en meisjes.
Dernk aan me en neem er één van Tong.
Ben benieuwd naar de verhalen
Good girl.quote:
ik heb zn nummer niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
zoals een echte fokster, niet smsen ofzo nee gewoon posten
Die zijn samen met HWquote:
Check je pmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef BrandX het volgende:
Hij
[..]
ik heb zn nummer niet meerhij wilde nummers zodat hij niet in zn uppie zou zitten wachten, hij vetrouwde me, istie er zelf niet
Nog ff buitengecheckt, ik zit echt in molly's
Dan zie ik jou dus ook op cs zodrektquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Zo, klussen zit er weer op. Biertje erbij gepakt. Zo even douchen en dan rond 17:30 eens richting station. 19:00 op CS
Heej, dat is lang gelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
Volgende keer beter dan maar he
[..]
Grinnik, zullen we inderdaad maar niet aan dat lijstje gaan beginnen.
ik heb van niemand t nummer toch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
zoals een echte fokster, niet smsen ofzo nee gewoon posten
Had het ook niet tegen jou toch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb van niemand t nummer toch!
Comme ci comme ca, comme toujours hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef static het volgende:
Heej, dat is lang gelden.
Hoe gaat het, lange darm?
you better!quote:
Op jou drink ik een Guinnessquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier! En drink ook een biertje voor mij
Kom wellicht zodra ik klaar ben nog eum kijken.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef HighLander het volgende:
en lofje, als ze er wel is doe d;r dan effe de groetjes
rumors of my demise were greatly exaggerated...quote:
Wie is ze?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef HighLander het volgende:
en lofje, als ze er wel is doe d;r dan effe de groetjes
Precies maakt niet uit, doe voor de zekerheid allemaal maar.quote:
Gewoon voor de net weer geopende hoofdingang, we hoeven de metro toch niet te nemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook, afspreken daar bij de metro ingang?
"Bij de kaartjesautomaat!!! "quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
Gewoon voor de net weer geopende hoofdingang, we hoeven de metro toch niet te nemen
HOO Dat was ook niet de bedoeling.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik zal nikky's tieten de groeten van HL doen als ze er zijn.
Ja, laat even weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik zal nikky's tieten de groeten van HL doen als ze er zijn.
HOO, welk forum is dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
HOO Dat was ook niet de bedoeling.....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOO, welk forum is dat?
HOOters?
get your ass.over here!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef Biogarde het volgende:
Zat vanmiddag ineens te denken, ik zou ergens heen gaan, maar waarheen?
Ik reageerde bevestigend dat lofje de vrouwen daar de groeitjes van mij moest doen, als meer algemenere invulling van het specifiek nikky de groeten doen wat aanvankelijk de bedoeling was. Dat dit dan per abuis gebeurde met een dergelijke vrouw-vorm definierende term was niet mijn schuld, maar dat kwam door die crossbrommert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOO, welk forum is dat?
HOOters?
Beetje mijn ideeën jattenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zal ik er eens ingooien bij yvon
Wil je het modden hooglandert?
Ik zit al ongevraagd opscheept met KPD waar ik me van afvraag hoe dat komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Die zal ik er eens ingooien bij yvon
Wil je het modden hooglandert?
duh je ben een vrouwquote:
ow sorryquote:
Voor jou nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook tieten.
En bier.
Bier valt goedkoper te regelen..
vechten?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had het ook niet tegen jou toch!
knuffelen?quote:
Ok, zie je daar over 10 minuten. Ga je daar ook heen stevenmac?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef stbabylon het volgende:
Hebben ze die hoofdingang eindelijk gefixed. Zou tijd worden. Stefan, tempo zegt hoofdingang. Ik ben daar over tien minuten. Lang, snowboard jas en baard
kale koppen niet te stoppen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop er nu heen, ik zwarte jas kale kop en aan het fokken op mijn mobiel
Misschien moet je nu even heel erg hard roepen dat je jezus bent, dat doet het altijd goed in amsterdam.quote:
Normaal zou ik zeggen dat je de persoon gevonden hebt die je zocht.... Maar ik weet dat het niveau van 'raar doen' in amsterdam bij iets meer mensen compulsief is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Je had het scherm van je telefoon uit en dat weerspiegelde je eigen gezicht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Neem er ook maar zo een op mij danquote:
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlofquote:
Wie?quote:
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlof
groeten terug van detlevquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.
Detlev!!!!
Cheers lul!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.quote:
quote:hey kan je misschien in het topic zeggen HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag #3
dat stevenmac26 van mij een biertje krijgt? van jou op mijn naam? maak ik zo even 2 euro over ik kan pas half 10 weer posten, sorry !
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Geen Leffe ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
je loopt acher tongquote:
Jammer dat daar geen fles van is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
Utopiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef static het volgende:
Ik post een DM, geen idee wie dit is:
[..]
Kusjes terugquote:
ja enorm!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Biogarde het volgende:
GEEN NIKKY! IK ZOU KOMEN ALS NIKKY ER WAS!!11![]()
Kijk, Ammerdam is 20 minuten met de auto
genoeg tetten hier hoor. Hebben die van Nikky heul niet nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???
whehe. Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word versierd door mannen, fijn hoor
Ik niet hahaquote:
Ja Stevenmac is hommoquote:
quote:
*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel dope, yvonne schijnt mijn zus te zijn
Mantelpakje ftwquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef static het volgende:
[..]
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.
Was je er zelf niet Remmie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.
Jammer stats, maar je Guinnness heeft gesmaakt
Fok you hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:
'ja , altijd als ik een leuk vrouwtje zie vraag ik of die man naast 'r d'r broer is*
Ik: ja dat is écht m'n broer.
Hij: en hij heet Steven? Die bij ons aan tafel heet ook Steven, maar die is hommo.
Ik: mijn broer Steven is ook hommo![]()
En nu hebben ze fuhrkering
quote:
Thanks, was gezellig manquote:
Het rondjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Hoe is het met je verkering?!quote:
Die is helaaas wegquote:
Vind het nog steeds jammer dat ik vroeger moest gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
Net wakker, supergezellige avond gehad
Perfecte kroeg was het! Superborrelhapjesschotel, personeel wat gewoon continue drank blijft aanvullen aan tafel, eten was super, atmosfeer top, en het gezelschap was ook top
En ik heb een nieuwe FOK!bitch, mijn bro, mijn hommo, mijn stevenmac.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
Je bent dan ook een lekker dingquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
quote:
geef hem een tagje (hommo) danquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent dan ook een lekker ding![]()
voor een hommo
Ja denk het welquote:
Ik geleuf jequote:
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar het was wel gezellig
Het duurde alleen een half uur voordat ik de nachtbus gevonden had
Ben voorzichtig doorgereden, druk zat nog op mijn rempedaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoorde dat al, had je net zo goed kunnen blijven
idem hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil sowieso iedereen die er was bedanken voor een zeer gezellige avond!
Ging stuk van het lachen
Dan zal ik wel veel gemist hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
Klein maar fijn en ik heb me kapot gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan zal ik wel veel gemist hebben.
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Braafquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzo
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.quote:
hoax, je hebt helemaal geeb vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.
Een beetje wel hoor, zijn alleen niet elke dag meer samen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoax, je hebt helemaal geeb vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |