Het is een vrouwquote:
Nou.... douchen... haar wassen.. haar drogen.. make up...quote:
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.quote:
Datquote:
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.
Wij mannen zijn in gemiddeld 20 minuten klaar met alles, een vrouw 6x of meer zo lang.
Dat hebben ze bij mijn meet al gedaan.quote:
Kijk naar zo'n vrouw ben ik dan al een tijdje op zoekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.quote:
We hebben kaartjes voor Iron Maiden, vandaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.
Met hoofddoekjes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben kaartjes voor Iran Maiden, vandaar.
Owja, ik ga nog steeds niet... Op zich.quote:
quote:
Ik dacht dat fok betaalde voor ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef HighLander het volgende:
Ow en als HW je wijsmaakt dat je als newbie bier moet halen mag je hem gewoon een dikke middelvinger geven natuurlijk als je er eenmaal bent.
Volgende keer verwachten we je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Re het volgende:
Veel plezier alvast, door bepaalde omstandigheden moet ik deze keer laten gaan, volgende keer er natuurlijk weer bij
Ik vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
Dat grapje had je vanavond moeten maken ... bij het weggaan als ze vragen om te betalen, ja maar FOK! betaald toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat fok betaalde voor dit
Volgende keer beter dan maar hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef BrandX het volgende:
Ben onderweg
@Re:ik drink er een op je.
Grinnik, zullen we inderdaad maar niet aan dat lijstje gaan beginnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |