Ik ook mits parkeren geen gezeur oplevertquote:
Rijdt ff langs rotterdam, kan je mij oppikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
JA DAAR KOMEN WE NIETVANDAAN HE
We gaan nurijden naar je
files tegen?
we zijn onderweg iig
Dat was ook niet voor julliequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
JA DAAR KOMEN WE NIETVANDAAN HE
We gaan nurijden naar je
files tegen?
we zijn onderweg iig
Heeft A'dam niet gewoon een P+R dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook niet voor jullie.
Zie jullie zo dan.
Vanaf de ArenA geloof ik, maar dan kan je beter parkeren bij Noord en de pont pakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heeft A'dam niet gewoon een P+R dan?
Ik gok het wel op voor de deur parkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf de ArenA geloof ik, maar dan kan je beter parkeren bij Noord en de pont pakken
eh, je weet dat je echt in hartje Mokum moet zijn he, dat parkeren daar, voor zover dat al mogelijk is, niet alleen een drama is maar ook knetterduur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik gok het wel op voor de deur parkeren.![]()
Geen plek dan vind ik wel plek
Even die smart aantikken dat die de gracht in roltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Op het zeedijkgebied kan je niet echt parkerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekostquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, je weet dat je echt in hartje Mokum moet zijn he, dat parkeren daar, voor zover dat al mogelijk is, niet alleen een drama is maar ook knetterduur?
als je op noord parkeert ben je er ook zo. dat is heul niet ver.
Ik heb heul geen smartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even die smart aantikken dat die de gracht in rolt
nee precies, maar die staat net wel geparkeerd op een mooi plekje vlakbij, let maar opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekost
Maar heb je voor noord een adres die ik in mijn TomTom kan tikken?
[..]
Ik heb heul geen smart
Stervensduur manquote:
Ow so... LOLquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee precies, maar die staat net wel geparkeerd op een mooi plekje vlakbij, let maar op
Die moet je gewoon een tikkie geven, dan kan jij parkeren![]()
Die paupertenten zijn opgeruimd door de politie/gemeente vannachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stervensduur man
En daar staan tenten van ocupy
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Daar in de buurt is echt nauwelijks parkeerplek idd, geldersekade zou je kunnen proberen, maar als er al plek is kost het je 5 euro per uur ofzo. Pont en dan lopen kost je 10 min ofzo en is gratis. Neem wel het buikslotermeerveer anders kan je na 0:00 nog een stuk omlopen.
Voor de rijken zit er wel een parkeergarage vlak bij CS uiteraard.
Nee dat is museumplein toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die paupertenten zijn opgeruimd door de politie/gemeente vannacht
straatnamen weet ik niet, moet je ff op googlemaps kijken, centraal station amsterdam intikken, en dan naar boven scrollen, daar zit het IJ, en dan even de straatnamen daar bekijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik rijd gemiddeld 1x per week door amsterdam voor mijn werk, ik weet dat parkeren daar echt een ramp is, heeft me ook vaak zat 90 euro gekost
Maar heb je voor noord een adres die ik in mijn TomTom kan tikken?
[..]
Ik heb heul geen smart
Zeedijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
straatnamen weet ik niet, moet je ff op googlemaps kijken, centraal station amsterdam intikken, en dan naar boven scrollen, daar zit het IJ, en dan even de straatnamen daar bekijken.
en mss dat HW wel een straatnaam weet trouwens
joh utrecht, dan kom je toch sowieso gewoon met de trein?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terug
Maar sowieso ik ben erbij!
Als je met de trein gaat kan je altijd nog op mijn party komen crashen met de nachttrein naar Rotterdamquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde zie te strikken, die woont niet gek van mij vandaan.... dan kan ik evt. met de trein terug
Maar sowieso ik ben erbij!
ja die weet ik, maar daar kan hij niet parkeren, en dat is niet noordquote:
Buikslotermeerpleinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die weet ik, maar daar kan hij niet parkeren, en dat is niet noord
hij moet iets hebben aan de andere kant van het IJ
Maar ik moet dan van Nieuwegein naar Utrecht met de tram en heb geen OV chipkaartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh utrecht, dan kom je toch sowieso gewoon met de trein?
tig keer makkelijker, de kroeg zit 5 minuten lopen van centraal ofzo.
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CSquote:
pont is freequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Daar woon ik en ligt niet vlakbij de pont, kan wel maar dan moet je alsnog een bus hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Ga ook gewoon man, lopend vanaf oud zuid is het het te doenquote:
Thnx voor de uitnodiging, alleen mijn vriendin kan niet zo lang alleen zijn, ben allang blij dat ik die GPStracker afmag doen tijdens deze meet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat kan je altijd nog op mijn party komen crashen met de nachttrein naar Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Dan sta ik helemaal achter Remlofquote:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Och zo veel verknipter zijn wij er ook niet van geworden vroeger...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan sta ik helemaal achter Remlof
+ dan kunnen we samen op de foto voor ROO
Kom je niet met de auto dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik moet werken tot 6 uur, maar moet eigenlijk bij huis langs dan want ik heb mijn netbook bij me.
ik heb geen auto. of rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom je niet met de auto dan?
Je kan je netbook toch ergens goed verstoppen in je auto ?
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikkenquote:
Ben aan het werk in Nijmegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikken
Beetje verquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben aan het werk in Nijmegen.
Booooooo! Mij blij maken met een dode musquote:
2 uur nodig daarvoor ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar eens even douchen. Ik vertrek rond 15.50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |