Buikslotermeerpleinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die weet ik, maar daar kan hij niet parkeren, en dat is niet noord
hij moet iets hebben aan de andere kant van het IJ
Maar ik moet dan van Nieuwegein naar Utrecht met de tram en heb geen OV chipkaartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh utrecht, dan kom je toch sowieso gewoon met de trein?
tig keer makkelijker, de kroeg zit 5 minuten lopen van centraal ofzo.
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CSquote:
pont is freequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Daar woon ik en ligt niet vlakbij de pont, kan wel maar dan moet je alsnog een bus hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dat is groot ja, ben daar wel eens geweest. Vlakbij idd. Even de pont of de bus pakken en dan ben je op CS
Ga ook gewoon man, lopend vanaf oud zuid is het het te doenquote:
Thnx voor de uitnodiging, alleen mijn vriendin kan niet zo lang alleen zijn, ben allang blij dat ik die GPStracker afmag doen tijdens deze meet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat kan je altijd nog op mijn party komen crashen met de nachttrein naar Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Dan sta ik helemaal achter Remlofquote:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Och zo veel verknipter zijn wij er ook niet van geworden vroeger...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan sta ik helemaal achter Remlof
+ dan kunnen we samen op de foto voor ROO
Kom je niet met de auto dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]ik moet werken tot 6 uur, maar moet eigenlijk bij huis langs dan want ik heb mijn netbook bij me.
ik heb geen auto. of rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom je niet met de auto dan?
Je kan je netbook toch ergens goed verstoppen in je auto ?
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikkenquote:
Ben aan het werk in Nijmegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar woon je ergens ? dan kan ik je evt. oppikken
Beetje verquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben aan het werk in Nijmegen.
Booooooo! Mij blij maken met een dode musquote:
2 uur nodig daarvoor ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar eens even douchen. Ik vertrek rond 15.50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |