Het is een vrouwquote:
Nou.... douchen... haar wassen.. haar drogen.. make up...quote:
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.quote:
Datquote:
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
I know maar ik heb die verhoudingen nooit begrepen van man/vrouw en douchen/opmaken.
Wij mannen zijn in gemiddeld 20 minuten klaar met alles, een vrouw 6x of meer zo lang.
Dat hebben ze bij mijn meet al gedaan.quote:
Kijk naar zo'n vrouw ben ik dan al een tijdje op zoekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik douche in een kwartiertje, borstel mn haar en ga de deur uit.
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.quote:
We hebben kaartjes voor Iron Maiden, vandaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Wij komen toch niet waarschijnlijk.
Met hoofddoekjes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben kaartjes voor Iran Maiden, vandaar.
Owja, ik ga nog steeds niet... Op zich.quote:
quote:
Ik dacht dat fok betaalde voor ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef HighLander het volgende:
Ow en als HW je wijsmaakt dat je als newbie bier moet halen mag je hem gewoon een dikke middelvinger geven natuurlijk als je er eenmaal bent.
Volgende keer verwachten we je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Re het volgende:
Veel plezier alvast, door bepaalde omstandigheden moet ik deze keer laten gaan, volgende keer er natuurlijk weer bij
Ik vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
Dat grapje had je vanavond moeten maken ... bij het weggaan als ze vragen om te betalen, ja maar FOK! betaald toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat fok betaalde voor dit
Volgende keer beter dan maar hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef BrandX het volgende:
Ben onderweg
@Re:ik drink er een op je.
Grinnik, zullen we inderdaad maar niet aan dat lijstje gaan beginnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef static het volgende:
Have fun en doe geen dingen die ik wel zou doen.
Kan alsnogquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat grapje had je vanavond moeten maken ... bij het weggaan als ze vragen om te betalen, ja maar FOK! betaald toch.
whehehehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kijk naar zo'n vrouw ben ik dan al een tijdje op zoek
Vrijdag zie ik je sowieso .quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe
Ik denk dat ik toch moet overslaan.
tss terwijl je naar remlof zo goed luistert!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehehe
Ik denk dat ik toch moet overslaan.
wie weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
tss terwijl je naar remlof zo goed luistert!
FOTO's!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef tong80 het volgende:
Veel succes jongens en meisjes.
Dernk aan me en neem er één van Tong.
Ben benieuwd naar de verhalen
Good girl.quote:
ik heb zn nummer niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
zoals een echte fokster, niet smsen ofzo nee gewoon posten
Die zijn samen met HWquote:
Check je pmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef BrandX het volgende:
Hij
[..]
ik heb zn nummer niet meerhij wilde nummers zodat hij niet in zn uppie zou zitten wachten, hij vetrouwde me, istie er zelf niet
Nog ff buitengecheckt, ik zit echt in molly's
Dan zie ik jou dus ook op cs zodrektquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Zo, klussen zit er weer op. Biertje erbij gepakt. Zo even douchen en dan rond 17:30 eens richting station. 19:00 op CS
Heej, dat is lang gelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
Volgende keer beter dan maar he
[..]
Grinnik, zullen we inderdaad maar niet aan dat lijstje gaan beginnen.
ik heb van niemand t nummer toch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
zoals een echte fokster, niet smsen ofzo nee gewoon posten
Had het ook niet tegen jou toch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb van niemand t nummer toch!
Comme ci comme ca, comme toujours hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef static het volgende:
Heej, dat is lang gelden.
Hoe gaat het, lange darm?
you better!quote:
Op jou drink ik een Guinnessquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier! En drink ook een biertje voor mij
Kom wellicht zodra ik klaar ben nog eum kijken.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef HighLander het volgende:
en lofje, als ze er wel is doe d;r dan effe de groetjes
rumors of my demise were greatly exaggerated...quote:
Wie is ze?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef HighLander het volgende:
en lofje, als ze er wel is doe d;r dan effe de groetjes
Precies maakt niet uit, doe voor de zekerheid allemaal maar.quote:
Gewoon voor de net weer geopende hoofdingang, we hoeven de metro toch niet te nemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook, afspreken daar bij de metro ingang?
"Bij de kaartjesautomaat!!! "quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
Gewoon voor de net weer geopende hoofdingang, we hoeven de metro toch niet te nemen
HOO Dat was ook niet de bedoeling.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik zal nikky's tieten de groeten van HL doen als ze er zijn.
Ja, laat even weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik zal nikky's tieten de groeten van HL doen als ze er zijn.
HOO, welk forum is dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
HOO Dat was ook niet de bedoeling.....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOO, welk forum is dat?
HOOters?
get your ass.over here!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef Biogarde het volgende:
Zat vanmiddag ineens te denken, ik zou ergens heen gaan, maar waarheen?
Ik reageerde bevestigend dat lofje de vrouwen daar de groeitjes van mij moest doen, als meer algemenere invulling van het specifiek nikky de groeten doen wat aanvankelijk de bedoeling was. Dat dit dan per abuis gebeurde met een dergelijke vrouw-vorm definierende term was niet mijn schuld, maar dat kwam door die crossbrommert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOO, welk forum is dat?
HOOters?
Beetje mijn ideeën jattenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zal ik er eens ingooien bij yvon
Wil je het modden hooglandert?
Ik zit al ongevraagd opscheept met KPD waar ik me van afvraag hoe dat komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
Die zal ik er eens ingooien bij yvon
Wil je het modden hooglandert?
duh je ben een vrouwquote:
ow sorryquote:
Voor jou nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook tieten.
En bier.
Bier valt goedkoper te regelen..
vechten?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had het ook niet tegen jou toch!
knuffelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |