Ok, zie je daar over 10 minuten. Ga je daar ook heen stevenmac?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef stbabylon het volgende:
Hebben ze die hoofdingang eindelijk gefixed. Zou tijd worden. Stefan, tempo zegt hoofdingang. Ik ben daar over tien minuten. Lang, snowboard jas en baard
kale koppen niet te stoppen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop er nu heen, ik zwarte jas kale kop en aan het fokken op mijn mobiel
Misschien moet je nu even heel erg hard roepen dat je jezus bent, dat doet het altijd goed in amsterdam.quote:
Normaal zou ik zeggen dat je de persoon gevonden hebt die je zocht.... Maar ik weet dat het niveau van 'raar doen' in amsterdam bij iets meer mensen compulsief is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Je had het scherm van je telefoon uit en dat weerspiegelde je eigen gezicht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Neem er ook maar zo een op mij danquote:
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlofquote:
Wie?quote:
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlof
groeten terug van detlevquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.
Detlev!!!!
Cheers lul!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.quote:
quote:hey kan je misschien in het topic zeggen HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag #3
dat stevenmac26 van mij een biertje krijgt? van jou op mijn naam? maak ik zo even 2 euro over ik kan pas half 10 weer posten, sorry !
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Geen Leffe ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
je loopt acher tongquote:
Jammer dat daar geen fles van is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
Utopiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef static het volgende:
Ik post een DM, geen idee wie dit is:
[..]
Kusjes terugquote:
ja enorm!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Biogarde het volgende:
GEEN NIKKY! IK ZOU KOMEN ALS NIKKY ER WAS!!11![]()
Kijk, Ammerdam is 20 minuten met de auto
genoeg tetten hier hoor. Hebben die van Nikky heul niet nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???
whehe. Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word versierd door mannen, fijn hoor
Ik niet hahaquote:
Ja Stevenmac is hommoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |