Ok, zie je daar over 10 minuten. Ga je daar ook heen stevenmac?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef stbabylon het volgende:
Hebben ze die hoofdingang eindelijk gefixed. Zou tijd worden. Stefan, tempo zegt hoofdingang. Ik ben daar over tien minuten. Lang, snowboard jas en baard
kale koppen niet te stoppen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop er nu heen, ik zwarte jas kale kop en aan het fokken op mijn mobiel
Misschien moet je nu even heel erg hard roepen dat je jezus bent, dat doet het altijd goed in amsterdam.quote:
Normaal zou ik zeggen dat je de persoon gevonden hebt die je zocht.... Maar ik weet dat het niveau van 'raar doen' in amsterdam bij iets meer mensen compulsief is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Je had het scherm van je telefoon uit en dat weerspiegelde je eigen gezicht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Neem er ook maar zo een op mij danquote:
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlofquote:
Wie?quote:
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlof
groeten terug van detlevquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.
Detlev!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |