Ok, zie je daar over 10 minuten. Ga je daar ook heen stevenmac?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef stbabylon het volgende:
Hebben ze die hoofdingang eindelijk gefixed. Zou tijd worden. Stefan, tempo zegt hoofdingang. Ik ben daar over tien minuten. Lang, snowboard jas en baard
kale koppen niet te stoppen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop er nu heen, ik zwarte jas kale kop en aan het fokken op mijn mobiel
Misschien moet je nu even heel erg hard roepen dat je jezus bent, dat doet het altijd goed in amsterdam.quote:
Normaal zou ik zeggen dat je de persoon gevonden hebt die je zocht.... Maar ik weet dat het niveau van 'raar doen' in amsterdam bij iets meer mensen compulsief is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Je had het scherm van je telefoon uit en dat weerspiegelde je eigen gezicht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Er liep net al een idioot raar te doen
Neem er ook maar zo een op mij danquote:
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlofquote:
Wie?quote:
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
detlev, yvonne, iteejer, hw, bx, ole, spermadonor, devilswhore, stevenmac, babylon, remlof
groeten terug van detlevquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.
Detlev!!!!
Cheers lul!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.quote:
quote:hey kan je misschien in het topic zeggen HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag #3
dat stevenmac26 van mij een biertje krijgt? van jou op mijn naam? maak ik zo even 2 euro over ik kan pas half 10 weer posten, sorry !
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Geen Leffe ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
je loopt acher tongquote:
Jammer dat daar geen fles van is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Ole het volgende:
[..]
proost! Yvonne en ik zitten nu aan de.driedubbele Irish cofee.
Utopiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef static het volgende:
Ik post een DM, geen idee wie dit is:
[..]
Kusjes terugquote:
ja enorm!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Biogarde het volgende:
GEEN NIKKY! IK ZOU KOMEN ALS NIKKY ER WAS!!11![]()
Kijk, Ammerdam is 20 minuten met de auto
genoeg tetten hier hoor. Hebben die van Nikky heul niet nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging toch vooral om nikky d'r tetten???
whehe. Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik word versierd door mannen, fijn hoor
Ik niet hahaquote:
Ja Stevenmac is hommoquote:
quote:
*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel dope, yvonne schijnt mijn zus te zijn
Mantelpakje ftwquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef static het volgende:
[..]
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.
Was je er zelf niet Remmie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.
Jammer stats, maar je Guinnness heeft gesmaakt
Fok you hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:
'ja , altijd als ik een leuk vrouwtje zie vraag ik of die man naast 'r d'r broer is*
Ik: ja dat is écht m'n broer.
Hij: en hij heet Steven? Die bij ons aan tafel heet ook Steven, maar die is hommo.
Ik: mijn broer Steven is ook hommo![]()
En nu hebben ze fuhrkering
quote:
Thanks, was gezellig manquote:
Het rondjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Detlev!!!!
Hoe is het met je verkering?!quote:
Die is helaaas wegquote:
Vind het nog steeds jammer dat ik vroeger moest gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
Net wakker, supergezellige avond gehad
Perfecte kroeg was het! Superborrelhapjesschotel, personeel wat gewoon continue drank blijft aanvullen aan tafel, eten was super, atmosfeer top, en het gezelschap was ook top
En ik heb een nieuwe FOK!bitch, mijn bro, mijn hommo, mijn stevenmac.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
Je bent dan ook een lekker dingquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
quote:
geef hem een tagje (hommo) danquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent dan ook een lekker ding![]()
voor een hommo
Ja denk het welquote:
Ik geleuf jequote:
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar het was wel gezellig
Het duurde alleen een half uur voordat ik de nachtbus gevonden had
Ben voorzichtig doorgereden, druk zat nog op mijn rempedaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoorde dat al, had je net zo goed kunnen blijven
idem hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil sowieso iedereen die er was bedanken voor een zeer gezellige avond!
Ging stuk van het lachen
Dan zal ik wel veel gemist hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
Klein maar fijn en ik heb me kapot gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan zal ik wel veel gemist hebben.
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Braafquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzo
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.quote:
hoax, je hebt helemaal geeb vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |