Je bent dan ook een lekker dingquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
quote:
geef hem een tagje (hommo) danquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent dan ook een lekker ding![]()
voor een hommo
Ja denk het welquote:
Ik geleuf jequote:
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar het was wel gezellig
Het duurde alleen een half uur voordat ik de nachtbus gevonden had
Ben voorzichtig doorgereden, druk zat nog op mijn rempedaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoorde dat al, had je net zo goed kunnen blijven
idem hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil sowieso iedereen die er was bedanken voor een zeer gezellige avond!
Ging stuk van het lachen
Dan zal ik wel veel gemist hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
Klein maar fijn en ik heb me kapot gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan zal ik wel veel gemist hebben.
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Braafquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben op en neer naar de keuken aan het lopen enzo
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.quote:
hoax, je hebt helemaal geeb vriendinquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
idd. kreeg ik mijn vriendin maar zover, zelfs koffie maken moet ik nog zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |