*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel dope, yvonne schijnt mijn zus te zijn
Mantelpakje ftwquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het voelt alsof ik er zelf bij ben. Ziet Yvonne er weer ordinaire uit ole ?
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef static het volgende:
[..]
Ah, de opperlul wil weer eens iets zeggen dat niemand interesseert.
Was je er zelf niet Remmie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En de grootste bek op FOK! die duizend keer sorry zegt als je op z'n tenen gaat staan was er weer eens niet.
Jammer stats, maar je Guinnness heeft gesmaakt
Fok you hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mannen aan tafeltje, komt ereen naast me zitten:
'ja , altijd als ik een leuk vrouwtje zie vraag ik of die man naast 'r d'r broer is*
Ik: ja dat is écht m'n broer.
Hij: en hij heet Steven? Die bij ons aan tafel heet ook Steven, maar die is hommo.
Ik: mijn broer Steven is ook hommo![]()
En nu hebben ze fuhrkering
quote:
Thanks, was gezellig manquote:
Het rondjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef static het volgende:
[..]
Doe een rondje op mijn kosten, de rekening regelen we onderling wel.
Detlev!!!!
Hoe is het met je verkering?!quote:
Die is helaaas wegquote:
Vind het nog steeds jammer dat ik vroeger moest gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef BrandX het volgende:
Net wakker, supergezellige avond gehad
Perfecte kroeg was het! Superborrelhapjesschotel, personeel wat gewoon continue drank blijft aanvullen aan tafel, eten was super, atmosfeer top, en het gezelschap was ook top
En ik heb een nieuwe FOK!bitch, mijn bro, mijn hommo, mijn stevenmac.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het jammer dat die man zulke interesse in mij had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |