Waarop precies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Lapohunten en fipo's maken. Pas maar op....
Zaterdag.quote:
Ik ben de laatste die op moet passen die dag natuurlijkquote:
ik zit in n kroeg aan de hertog jan, met voor de deur n heuse snowboard happening met n echte sneeuwrampquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit al voor te drinken aan de guinness
Daarom sta je ook op de lijstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:23 schreef Ole het volgende:
Ik wist niet dat ik op de lijst stond
Maar kom ws wel even
0 so? BreEzAh iS nOG hIpquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef stbabylon het volgende:
HeatWave... hoeveel hoofdletters zitten er eigenlijk in mijn username?
^^quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijna iedereen die daar komt is 40 +
Hoelaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:50 schreef Monopoly het volgende:
Als er al wat eerder mensen zijn kom ik zeker een peukie doen en een biertje
Rond een uurtje of 2 ? Ik denk toch niet eens dat ik lang slaap vannacht, ik moet eigenlijk nog de afwas doen zometeen enzoquote:
Dan ben ik niet wakker hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 2 ? Ik denk toch niet eens dat ik lang slaap vannacht, ik moet eigenlijk nog de afwas doen zometeen enzoDus word sowieso vroeg wakker.
Nikky en Bio moeten wel komen idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef yvonne het volgende:
Nieuw topic?
Komt Nikky nou? En Bio?
Er staan er een hoop op die ik niet meer gezien heb in de topics.
Aightquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nikky en Bio moeten wel komen idd.
Omdat milf en goeie gozert
Ik geloof dat er meer niet instaanquote:
GODVERDOMME! (normaal zeg ik dat niet in het openbaar, want Christenen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:16 schreef Ole het volgende:
we kunnen in elk geval een uurtje langer slapen zuipen
Och.quote:
rond 19uur samen met remlof en nog iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat er meer niet instaanWordt gewoon leuk, hoelaat kom je?
Traditiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Och.
Zo gek is het toch niet dat het grote afzeggen op de dag van de meet zelf pas begint ?
Jij komt ook :-)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
rond 19uur samen met remlof en nog iemand
stbabylon geloof ik
je bent toch niet weg als ik kom hequote:
quote:
Ik ben er om 16.00quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij komt ook :-)
Wie komt er allemaal vroeg rond 16.30 ?
Bedtijd hè haha, nee, ik wacht op jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent toch niet weg als ik kom he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |