abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103657429

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
pi_103657443
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:|
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002

Tweemaal 68

Van 132 naar 135 ;(
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren.
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens

En zo nog meer. Kan er net zo goed geen nummertje in de TT staan :P

Als ik mod was zou ik het vanaf topic #1 netjes maken :7
pi_103657729
Waar we stiekem reclame make voor **********
Wat een kuttopic :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 05:17:56 #4
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_103658018
Waar we sterretjes zien
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:27:15 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103658307
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 03:02 schreef RacerDKB het volgende:
Chinese Webshops topic #68 Chinese Lunar New Year }:|
Chinese Webshops topic #68 Chinese New Year deel 002

Tweemaal 68

Van 132 naar 135 ;(
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren.
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens

En zo nog meer. Kan er net zo goed geen nummertje in de TT staan :P

Als ik mod was zou ik het vanaf topic #1 netjes maken :7
Daarom sloegen we er toen ook 3 over :D, om het weer recht te krijgen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103658856
Mooi uitgewerkt topic.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:12:04 #7
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103659304
:)

Ik ga vandaag weer op de deurmat liggen :D
pi_103660187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:12 schreef Goddelijker het volgende:
:)

Ik ga vandaag weer op de deurmat liggen :D
Ik kreeg een hele rare visual van een man die als een kat gekruld op de mat lag :') _O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103660314
Ik wacht ook nog steeds op enkele pakketjes. Wat klein spul voor onder de kerstboom. Wat zaken welke ik alweer vergeten ben. Maar ik ben geduldig. Een paar pakketjes zijn nu 1.5 week geleden shipped.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:09:23 #10
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_103660419
http://www.dhgate.com/2pc(...)1331bb788482fb4.html

GPS en Bluetooth voor die prijs? Te goed om waar te zijn of doen?

Moet ik er wel twee kopen, maar ik vermoed dat ik een tweede wel kwijt kom...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_103661149
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef R2cksson het volgende:

Via een dongle, niet intern. Vergeet die epads nou maar is gewoon troep.
Dat ding is trouwens geen multitouch zoals in de beschrijving staat maar gewoon een resistief ding.
pi_103661168
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef R2cksson het volgende:

Schatje, zou jij je nog wel wagen aan Cjina-shopping? Anders gaan we binnen nu en twee weken weer 100 posts lezen dat je ze wilt kelen, dat het oplichters zijn, enkel omdat je aan de TNT kosten moet betalen. Cjina-shopping is voor mensen met geduld.
pi_103661301
Tip, voor 77 euro heb je een epad van een a merk, direct in huis en geen douane kosten:

http://www.kijkshop.nl/pr(...)roid-tablet-mpcs700/
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:45:36 #14
39510 R2cksson
pi_103661376
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dat ding is trouwens geen multitouch zoals in de beschrijving staat maar gewoon een resistief ding.
Dus via USB of krijg ik die dongle erbij? En zo'n Android ding is kei handig als je een Dreambox in huis hebt, dus troep zal het zeker niet zijn. Voor 50 euro per stuk is het goedkoper dan een Logitech afstandsbediening, en die werken alleen via IR en daar kun je geen Angry Birds op spelen...

quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Schatje, zou jij je nog wel wagen aan Cjina-shopping? Anders gaan we binnen nu en twee weken weer 100 posts lezen dat je ze wilt kelen, dat het oplichters zijn, enkel omdat je aan de TNT kosten moet betalen. Cjina-shopping is voor mensen met geduld.
Ik zit toch de hele week in Belgie, dus dat wachten merk ik vrij weinig van. En dat die Chinezen oplichters zijn weet ik van tevoren. Ik ben de domme ezel die bij ze blijft bestellen, dat is toch zeker duidelijk en dat hoef jij niet uit te tekenen.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:46:19 #15
314372 Goddelijker
pi_103661392
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dus via USB of krijg ik die dongle erbij? En zo'n Android ding is kei handig als je een Dreambox in huis hebt, dus troep zal het zeker niet zijn. Voor 50 euro per stuk is het goedkoper dan een Logitech afstandsbediening, en die werken alleen via IR en daar kun je geen Angry Birds op spelen...

[..]

Ik zit toch de hele week in Belgie, dus dat wachten merk ik vrij weinig van. En dat die Chinezen oplichters zijn weet ik van tevoren. Ik ben de domme ezel die bij ze blijft bestellen, dat is toch zeker duidelijk en dat hoef jij niet uit te tekenen.
Ben je nou zo'n sukkel of doe je maar alsof? :')
pi_103661460
Er zit geen USB aansluiting op, dat moet weer via een dock connector. En je zult zelf een bt of gps dongel moeten kopen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:56:34 #17
39510 R2cksson
pi_103661656
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ben je nou zo'n sukkel of doe je maar alsof? :')
Nee, ik ben echt zo. Ben in godsnaam blij dat je mij niet bent, je zou het geen dag volhouden. Maar we gaan offtopic, nergens voor nodig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef UncleSam het volgende:
Er zit geen USB aansluiting op, dat moet weer via een dock connector. En je zult zelf een bt of gps dongel moeten kopen
Dus er zit geen BT ingebouwd in die tablet. In dat geval is het niet geinig. Waar zie je dat trouwens aan? Of is dat typische Chinese oplichterij, net als bij de batterijen met 6.000.000 mAh?
pi_103663622
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:06:31 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103663856
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef UncleSam het volgende:
Tip, voor 77 euro heb je een epad van een a merk, direct in huis en geen douane kosten:

http://www.kijkshop.nl/pr(...)roid-tablet-mpcs700/
Je ziet niet dat dat precies de zelfde is als uit China :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef UncleSam het volgende:

[..]

De nieuwste versie ondersteund wel degelijk multi-touch.

Voor de prijs zijn het redelijke tablets, maar ze hebben alleen Wifi. BT of GPS gaat ook niet werken, ook niet extern (of heel moeilijk)
pi_103663993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je ziet niet dat dat precies de zelfde is als uit China :')

[..]
Jawel identiek, maar dan heb je wel after sales natuurlijk.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:24:08 #21
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_103664479
kreeg een brief van de douanen ( POST NL ) moest de waarde van headfone's invullen... -O-
pi_103664486
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_103664738
even een dag niet gevolgd en ik loop nu al 2 topics achter geloof ik :P

trouwens Raz heeft terug gemailed, dus voor de liefhebbers van een IP camera;

quote:
Hi

We may have a IP Camera deal for the weekend, please check the site over the weekend.

Regards
Raz
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:38:57 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103665077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:35 schreef erikdewaal het volgende:
Mooi uitgewerkt topic.
tnx
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103665087
Tweede pakketje uit China is ook binnen. Niet nader te noemen oordopjes :D
En wéér na 7 dagen binnen, dit keer van een andere site. Me like ^O^

Nu even testen of ze het doen :P
pi_103666134
Wie was hier op zoek naar een kalender?
Artscow is al even slecht als MP4Nation. Weer promo:
SPOILER
EDIT voor hieronder: http://www.artscow.com/photo-gifts/cat0504

[ Bericht 7% gewijzigd door thecuriousone op 28-10-2011 13:16:31 (linkje voor Miniem) ]
jaja, en azo...
pi_103666351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef thecuriousone het volgende:
SPOILER
Linkje?
Kan geen kalender vinden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_103666569
Die code werkt echt:
http://www.artscow.com/ph(...)dar-11-12-months-316

Order Summary
Items $11.99
Shipping/Handling $8.99
Coupon Discount ($12.99)
Order Total $7.99

Zo een leuk kado zijn maar ik ben echt te lui om dat allemaal te gaan maken.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:26:01 #29
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103666920

Gaat dit richting de 1,50?
wat is dit
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:28:45 #30
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103667009
let's hope so!

@ downstar
welke/wat voor ip camera?
heb ff in 1 daggie een heel topic gemist geloof ik..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:30:15 #31
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103667066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit richting de 1,50?
Wel als de aangekondigde maatregelen aanslaan ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:33:54 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103667228
1,50 is GOED nieuws hoor ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_103667897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:28 schreef mickeyD het volgende:
let's hope so!

@ downstar
welke/wat voor ip camera?
heb ff in 1 daggie een heel topic gemist geloof ik..
http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

Ikzelf heb deze van DX UK Warehouse (Spijtig genoeg niet in stock op dit moment). Supersnel geleverd en geen kans op douanekosten!
jaja, en azo...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:53:15 #34
314372 Goddelijker
pi_103667942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

Ikzelf heb deze van DX UK Warehouse (Spijtig genoeg niet in stock op dit moment). Supersnel geleverd en geen kans op douanekosten!
Volgens mij is dat niet helemaal waar.
pi_103668024
Zo het pakketje van dx is binnen. Het was 6 oktober besteld en vandaag binnen dus best netjes. Geen bijzondere dingen, screen protector en 2 bagage slotjes
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:02:08 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103668251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet helemaal waar.
Binnen EU heb je geen douane ;)
Dus zoals hij al verteld is er geen kans op douane, want dat is toen het naar engeland verscheept is reeds betaald.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103668312
Sharkwatch is binnen *O*

Nu nog op de juiste lengte brengen, geef me es 'n hint hoe dit te doen zonder speciale tools ;) Genoeg gereedschap voor handen in ieder geval :)
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:04:33 #38
314372 Goddelijker
pi_103668334
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dus zoals hij al verteld is er geen kans op douane, want dat is toen het naar engeland verscheept is reeds betaald.
Je hebt gelijk, al dacht ik laatst hier te lezen dat het anders zat, maar blijkbaar verkeerd onthouden. :)
pi_103668684
Deze pennenhouder besteld:

http://www.tinydeal.com/b(...)n-25935-p-21850.html

Omdat aapjes O+
pi_103668826
Hallotjes lui,

Ik had even een vraagje. Weet er iemand goede en goedkope en goede fitness handschoenen? Ik heb al een tijdje gezocht, maar weet niet welke geschikt zijn voor fitness. :')

Bij voorbaat dank,
Ace
pi_103668938
Fitness of BB/Strongman

Voor fitness kan je net zo goed de goedkoopste nemen.

Ga je BB/Strongman kant op kun je het beste met volledige leren inleg aan de binnenkant zoeken. En geen fietshandschoentjes oid, die overleven niet zo lang. (Eigen ervaring)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:24:35 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103669112
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zeker heb je wel douane. 1. Veiligheid. 2. Niet alles is importkostenvrij. :D Alles moet ten alle tijden een grens over en komt dus altijd langs de douane. Mogelijk alleen dat dan streekproefgewijs een pakketje echt hardnekkig wordt gecontroleerd/opengemaakt. De vrijheid in handel van goederen binnen de grenzen van de EU stelt de koper alleen vrij van de kosten die gepaard gaan met importeren en zelfs dat alleen tot op een bepaalde hoogte en onder voorwaarden.

Je kunt over die Security Camera IP WLAN zeggen dat 'ie vrij is van kosten. Niet dat je binnen de EU geen douane hebt over getransporteerde goederen. Zou wat zijn zeg. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sharkwatch is binnen *O*

Nu nog op de juiste lengte brengen, geef me es 'n hint hoe dit te doen zonder speciale tools ;) Genoeg gereedschap voor handen in ieder geval :)
Ik heb het met een naald en hamer gedaan. Eventueel een priem is natuurlijk ook een idee. Het is alleen tricky, want je moet je horloge op z'n zij balanceren en op een ophoginkje laten uitsteken (anders probeer je iets eruit te rammen waar iets onder zit dat dat tegenhoudt). ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef mickeyD het volgende:
1,50 is GOED nieuws hoor ;)
Eh... 'goed nieuws voor het bestellen van goederen in dollars', dan ja. :P
De eurolanden zelf maken er niet zo'n feestje van hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:29:19 #43
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669283
quote:
^O^ :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:33:05 #44
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669432
Keramieken mes is binnen:
http://www.dealextreme.co(...)e-17-7cm-blade-44538

De eerste is door mijn schuld stuk gegaan, deze gaan we wat beter beschermen. Echt een topding! :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:33:28 #45
314372 Goddelijker
pi_103669453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef witbiertje het volgende:
Keramieken mes is binnen:
http://www.dealextreme.co(...)e-17-7cm-blade-44538

De eerste is door mijn schuld stuk gegaan, deze gaan we wat beter beschermen. Echt een topding! :7
Wat is het voordeel aan zo'n mes?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:56 #46
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat is het voordeel aan zo'n mes?
Hoef je niet te slijpen. Nadeel, niet in de vaatwasser, plus breekbaar. Maar ik ben nogal een keukenprins *O* en houd van scherpe messen en dit is er eentje. Daarnaast is ie een stuk lichter dan andere messen.
pi_103669575
Kunnen die messen niet door de douane tegen gehouden worden. Of wordt zoiets niet als wapen gezien?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:38:19 #48
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103669646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef Racer88 het volgende:
Kunnen die messen niet door de douane tegen gehouden worden. Of wordt zoiets niet als wapen gezien?
Heb er 2 besteld, zijn beide door de douane gekomen, waarbij de eerste keer Postnl inklaringskosten + BTW rekende omdat ik zo stom was meerdere dingen tegelijk te bestellen boven de 22 euro. :')
pi_103669778
Gelukt om de band in te korten, ging eigenlijk nog best simpel. Wat 'n prachthorloge, en dat voor die prijs _O_
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:44:17 #50
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103669871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gelukt om de band in te korten, ging eigenlijk nog best simpel. Wat 'n prachthorloge, en dat voor die prijs _O_
Hoe heb je dat precies gedaan? Ik moet dat namelijk ook nog steeds doen :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:47:50 #51
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:34 #52
314372 Goddelijker
pi_103670183
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef JortK het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)-s-product-8302.html _O-

Besteld voor de kerst. Kan ik het kado doen aan me zwager die zon kut keffer heeft _O-
Verkoop die 'hond' ook meteen een gooi door de lucht.
pi_103670302
hmmm,

wat ik dus begrijp is dat de pakketjes langs de douane gaan, maar ook gecheckt worden door PostNL.

Dus 2 checks eigenlijk?

De douane bekijkt de illegale artikelen oid, en vervolgens als het bij PostNL langs komt wordt naar de waarde gekeken en kun je eventueel extra kosten moeten betalen?
pi_103671600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Racer88 het volgende:
Fitness of BB/Strongman

Voor fitness kan je net zo goed de goedkoopste nemen.

Ga je BB/Strongman kant op kun je het beste met volledige leren inleg aan de binnenkant zoeken. En geen fietshandschoentjes oid, die overleven niet zo lang. (Eigen ervaring)
Weet je dan toevallig ook welke eventueel geschikt zijn voor Fitness. Voor mij is het eigenlijk dat ik dan geen of minder pijn krijg bij gewichten. Ik krijg namelijk harde plekken op de plekken waar je vingers aan je palm vastzitten ( ilt ofzo ).

Ik heb proberen te zoeken naar handschoenen en kwam op deze uit:

http://www.pandawill.com/(...)n-size-m-p39017.html

http://lightake.com/detai(...)es_%28Pair%29_-35277

http://lightake.com/detai(...)ves_%28Pair%29-34260

Zijn deze goed of ben ik helemaal verkeerd aan het kijken?

Bij voorbaat dank,
Ace
pi_103671696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:55 schreef Racer88 het volgende:
hmmm,

wat ik dus begrijp is dat de pakketjes langs de douane gaan, maar ook gecheckt worden door PostNL.

Dus 2 checks eigenlijk?

De douane bekijkt de illegale artikelen oid, en vervolgens als het bij PostNL langs komt wordt naar de waarde gekeken en kun je eventueel extra kosten moeten betalen?
Nee PostNL doet de inklaring namens de Douane.
pi_103672251
Heb een aantal weken voor zon 180 dollar besteld bij Zarmark, bij Jelly. Gisteren het eerste pakketje binnengekregen met ongeveer de helft er in. Kreeg vandaag een brief van PostNL over het andere pakketje, over de douanerechten etc. Ik vroeg me af of een van jullie dit wel eens heeft gehad? Ik moet de inhoud en waarde van de zending opschrijven en kiezen tussen een koop of geschenkzending, zending niet aannemen is geen optie. Denk zelf maar gewon koopzending, ik wist van te voren dat er een risico aan vast zat en het is dus m´n eigen schuld, maar wel pech.

De waarde van de zending is dus ongeveer 90 dollar, oftewel 65 euro ofzo. Het probleem, er zitten wat neppe spullen bij, nu was ik van plan om neer te zetten wat voor artikelen het zijn, zonder merk en zonder aantallen, maar wel de juiste prijs. Enig idee of dit verstandig is om te doen? Heb dit nog nooit eerder gehad, 2e keer dat ik bij Zarmark bestelde. Ik vind het helemaal niet erg om wat belasting te betalen, maar t zou wel erg vervelend zijn als het pakketje open wordt gemaakt en er bepaalde dingen uit worden gehaald.
pi_103672370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef AceOblivion het volgende:

[..]

Weet je dan toevallig ook welke eventueel geschikt zijn voor Fitness. Voor mij is het eigenlijk dat ik dan geen of minder pijn krijg bij gewichten. Ik krijg namelijk harde plekken op de plekken waar je vingers aan je palm vastzitten ( ilt ofzo ).

Ik heb proberen te zoeken naar handschoenen en kwam op deze uit:

http://www.pandawill.com/(...)n-size-m-p39017.html

http://lightake.com/detai(...)es_%28Pair%29_-35277

http://lightake.com/detai(...)ves_%28Pair%29-34260

Zijn deze goed of ben ik helemaal verkeerd aan het kijken?

Bij voorbaat dank,
Ace
De middelste lijken meer gewoon fietshandschoenen nopjes
De eerste zullen denk ik hard slijten.

Denk dat je met het laatste setje het beste zit, kan het materiaal natuurlijk niet voelen. Maar die zien er wat dikker uit bij de vingerkootjes. Tevens is het model ongeveer gelijk aan mijn handschoenen. Het model ziet er iig uit alsof het voor de BB/Fitness wereld is ontworpen. Enige verschil is dat die van mij met leer ingelegd zijn, en de bovenkant is qua model hetzelfde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef vwdlo het volgende:
Heb een aantal weken voor zon 180 dollar besteld bij Zarmark, bij Jelly. Gisteren het eerste pakketje binnengekregen met ongeveer de helft er in. Kreeg vandaag een brief van PostNL over het andere pakketje, over de douanerechten etc. Ik vroeg me af of een van jullie dit wel eens heeft gehad? Ik moet de inhoud en waarde van de zending opschrijven en kiezen tussen een koop of geschenkzending, zending niet aannemen is geen optie. Denk zelf maar gewon koopzending, ik wist van te voren dat er een risico aan vast zat en het is dus m´n eigen schuld, maar wel pech.

De waarde van de zending is dus ongeveer 90 dollar, oftewel 65 euro ofzo. Het probleem, er zitten wat neppe spullen bij, nu was ik van plan om neer te zetten wat voor artikelen het zijn, zonder merk en zonder aantallen, maar wel de juiste prijs. Enig idee of dit verstandig is om te doen? Heb dit nog nooit eerder gehad, 2e keer dat ik bij Zarmark bestelde. Ik vind het helemaal niet erg om wat belasting te betalen, maar t zou wel erg vervelend zijn als het pakketje open wordt gemaakt en er bepaalde dingen uit worden gehaald.
Ik ben hier ook benieuwd naar ivb met nepproducten.

Maar iig aan te raden in kleinere pakketten laten verzenden volgende x
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:53:14 #58
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103672578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef vwdlo het volgende:

Formuliertje naar waarheid invullen:

bijvoorbeeld:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78
- 1 keukenmes waarde 14,31
- etc...

printscreen maken van je bestelling met waarden, uitprinten en meesturen.

Dan invullen dat t totaal 65 euro kostte, zijn ze helemaal blij. Jij cash in huis halen, want een week later komen ze btw + inklaringskosten contant aan de deur af afrekenen. :7
pi_103672767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef witbiertje het volgende:

[..]

bijvoorbeeld:
- etc...

Dan invullen dat t totaal 65 euro kostte, zijn ze helemaal blij. Jij cash in huis halen, want een week later komen ze btw + inklaringskosten contant aan de deur af afrekenen. :7
En als de inhoud dan is:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75 Merklogo Raybann
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66 Merklogo Tommy hilfiger
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78 Merlogo Playstation

Gaan ze dus in het pakket kijken, of nemen ze je brief dan voor waarheid aan zonder te kijken of het nepmerken zijn? Of hebben ze al in het pakket gekeken en daarom de brief gestuurd?

Want ik neem aan dat die spullen normaal vernietigs zouden worden, plus misschien aan claim aan je broek? Of is dat meer waarschijnlijk bij groooote aantallen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:01:43 #60
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103672911
Helaas mag je deze zaken hier niet bespreken. Probeer mijn optie eens, gewoon invullen naar waarheid. :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:02:38 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103672948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef AceOblivion het volgende:

[..]

Stoere gewichtheffer zeg, beetje bang voor eelt op zijn handen _O-
Dat eelt zorgt er juist voor dat je zachte prinsjes handen geen pijn meer doen ;)
pi_103672974
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Racer88 het volgende:

[..]

De middelste lijken meer gewoon fietshandschoenen nopjes
De eerste zullen denk ik hard slijten.

Denk dat je met het laatste setje het beste zit, kan het materiaal natuurlijk niet voelen. Maar die zien er wat dikker uit bij de vingerkootjes. Tevens is het model ongeveer gelijk aan mijn handschoenen. Het model ziet er iig uit alsof het voor de BB/Fitness wereld is ontworpen. Enige verschil is dat die van mij met leer ingelegd zijn, en de bovenkant is qua model hetzelfde.

Ik heb de laatste besteld, die leken mijzelf ook wel het fijnste. Nu nog maar hopen of het ook zo is. Danke schön
pi_103673083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat eelt zorgt er juist voor dat je zachte prinsjes handen geen pijn meer doen ;)
1) Je handen zien er neuked up uit.

2) Beter prinsessenhanden, dan vieze ouwe mannen handen.

3) Wat heb ik er aan om pijn te hebben aan m'n handen. Kan alleen maar fout aflopen.

4) Derp
pi_103673372
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef witbiertje het volgende:

[..]

bijvoorbeeld:
- etc...

Merci, hier zat ik inderdaad zelf ook aan te denken. Ook moet ik een factuur meesturen, misschien dat ik Jelly mail om even een factuur te maken zonder de merken er op. Alleen de aantallen zet ik er liever niet bij, gaat om 15 simpele horloges voor ongeveer 50 dollar. Misschien dat ze dan toch maar eens even gaan kijken wat er niet klopt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Racer88 het volgende:

[..]

En als de inhoud dan is:
- 1 zonnebril, model pilotenbril waarde 7,75 Merklogo Raybann
- 2 polo's, kleur paars en wit waarde 15,66 Merklogo Tommy hilfiger
- 1 keyboard controller voor computerspel waarde 17, 78 Merlogo Playstation

Gaan ze dus in het pakket kijken, of nemen ze je brief dan voor waarheid aan zonder te kijken of het nepmerken zijn? Of hebben ze al in het pakket gekeken en daarom de brief gestuurd?

Want ik neem aan dat die spullen normaal vernietigs zouden worden, plus misschien aan claim aan je broek? Of is dat meer waarschijnlijk bij groooote aantallen
Dat vraag ik me dus ook af, ik vind het geen probleem om neer te zetten wat het nepmerk is, alleen ben ik bang dat ik daar misschien wel problemen mee krijg(in het beste geval alleen vernietiging van de spullen). Zo lang ze niet in dat pakketje kijken vind ik het best. Nee, ik kreeg de brief omdat ie van buiten de eu komt, er zit ook een vest in van een of ander Chinees merk en een paar schoenen, dus het pakketje/de gele zak zal wel flink zijn, waardoor ze konden vermoeden dat de waarde groter was dan 22 euro.

Bedankt voor de reacties overigens!
pi_103673663
SPOILER
Arch, zijn ze nog verward en ik maar met hand en tand uitgelegd dat de case niet voor curve 9300 is, maar voor de javalin 9300. Ach, ze hebben alvast men geld terug gestort + product van de website gehaald, prima lijkt me. Zal daar nog wel wat dingen bestelen, bevalt me wel hoe ze met de mensen omgaan de sterretjes website :D.
pi_103673814
Hmm, nu zijn de Brainwavz Betas helemaal verdwenen van MP4Nation? :O
pi_103674298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef jonasr het volgende:
SPOILER
Arch, zijn ze nog verward en ik maar met hand en tand uitgelegd dat de case niet voor curve 9300 is, maar voor de javalin 9300. Ach, ze hebben alvast men geld terug gestort + product van de website gehaald, prima lijkt me. Zal daar nog wel wat dingen bestelen, bevalt me wel hoe ze met de mensen omgaan de sterretjes website :D.
Het is altijd moeilijk om die mensen iets te laten begrijpen. Of het nou aan hun chinglish ligt of aan ons nederlish, dat weet k ook niet.:P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin :? Kom maar een keer bij ons trainen, vertel maar even wat je hier post aan ons. Strongmen/powerlifters sporters hebben vaak geen handschoenen, wel matjes en/of poeder voor hun handen. Meer bodybuilding gericht vaak gewoon handschoentjes aan. En nee dan heb ik het niet over fitforfree, of dat kaliber sportscholen ;)
pi_103675042
Hoihoi :W
Voor hoeveel euro mocht je ook alweer kopen voordat het niet meer mocht en bij de duane gepakt kan worden? :*
Twiddel
pi_103675165
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
Voor hoeveel euro mocht je ook alweer kopen voordat het niet meer mocht en bij de duane gepakt kan worden? :*
je zou zelf gewoon even kunnen zoeken;
http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449

Ik heb ook problemen met het inkorten van mijn horloge. Er staan aan de binnenkant wel pijltjes maar er zitten echt minuscule gaatjes waar je niet doorheen kan :(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:03:54 #70
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103675196
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
22 euro, officieel.

(en Ja, dit had je ook écht makkelijk zelf kunnen vinden in bovenstaande link, GOOGLE, of de OP)
pi_103675204
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef thethoryd het volgende:

[..]

je zou zelf gewoon even kunnen zoeken;
http://douane.nl/particul(...)pen-02.html#P66_5449
Had geen idee dat dat op die site stond, exuus :P
Twiddel
pi_103675352
Dus,
een afluisterdingetje,
een pokerding,
een laserlampje.
Nu maar weer zoeken naar de beste deal :P
Twiddel
pi_103675379
Oh ja, en oordopjes!
Twiddel
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:21:12 #74
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103675802
In meerdere pakketjes mag je 22 per pakketje bestellen ;)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103675867
Mijn moeder wilt een kabeltje voor haar samsung gts3100. Iemand een goeie tip?
Ik kan niet uitfiegelieren welk kabeltje ik moet hebben.
Ze wil alleen die mobiel aansluiten op internet :P
Twiddel
pi_103675890
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
In meerdere pakketjes mag je 22 per pakketje bestellen ;)
Dat dacht ik ook al aan.
Ik verzend het ook in meerdere bestellingen :)
Twiddel
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:25:12 #77
314372 Goddelijker
pi_103675939
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder wilt een kabeltje voor haar samsung gts3100. Iemand een goeie tip?
Ik kan niet uitfiegelieren welk kabeltje ik moet hebben.
Ze wil alleen die mobiel aansluiten op internet :P
http://www.ebay.nl/itm/US(...)bcf51c#ht_728wt_1396
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:27:11 #79
314372 Goddelijker
pi_103676009
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Bedankt! _O_
Ook nog vanuit de UK, dus waarschijnlijk sneller. :Y
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:34:26 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103676235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin :? Kom maar een keer bij ons trainen, vertel maar even wat je hier post aan ons. Strongmen/powerlifters sporters hebben vaak geen handschoenen, wel matjes en/of poeder voor hun handen. Meer bodybuilding gericht vaak gewoon handschoentjes aan. En nee dan heb ik het niet over fitforfree, of dat kaliber sportscholen ;)
Als ze in de kleedkamer ook zitten te huilen dat ze "ilt ofzo" op hun handen krijgen en hun vingertjes pijn doen... dan kom ik wel even langs om dat verhaal te herhalen :P Er is niks mis met goede sporttechnieken maar dit verhaal was te erg.

Handen met een beetje eelt zijn in 2011 "neuked up", de homoficatie van Nederland is klaar :')
Zweten is ook vies, waarom überhaupt nog gaan trainen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:36:33 #82
314372 Goddelijker
pi_103676325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat moet je met zo'n spyding? :')
Mijn vader wil dat hebben :')
Hij kan zelf niet bestellen, snapt hij niet :P
Twiddel
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:39:18 #85
314372 Goddelijker
pi_103676380
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd wat ie van plan is. _O-
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:39:42 #86
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103676387
quote:

[..]

Jaja, ondertussen straks wel die spycam in de douche ophangen in de vrouwenkleedkamer... :')

readfail
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:40:24 #87
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103676418
quote:

[..]

Slechte zet. Wie weet wat ie er mee gaat doen. ;)
pi_103676442
Mag de sc hier wat minder?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:41:23 #89
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103676451
Vandaag trouwens 2 inklaringsbrieven binnengekomen. Heel mooi allemaal. Maar is er een manier, bijvoorbeeld op paypal, om snel te achterhalen welke order het precies is? Ik heb er namelijk een stuk of 20 gehad.

Bij voorbaat dank. :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:41:30 #90
314372 Goddelijker
pi_103676455
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Nee. En nu?
pi_103676464
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Roep ik shiz erbij.
pi_103676474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd wat ie van plan is. _O-
Och, hij heeft zoveel meuk die hij niet gebruikt.
Een panfluit, een gitaar met versterker, een kruisboog, balletjespistolen, boksbal + handschoenen, een walketalkie dat de politie af kon luisteren...

En nog veel meer :')
Twiddel
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:42:20 #93
314372 Goddelijker
pi_103676476
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Roep ik shiz erbij.
Nu word ik bang.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:43:14 #94
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103676500
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
sc?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:44:05 #95
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103676531
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef summer2bird het volgende:
een walketalkie dat de politie af kon luisteren...
... een portofoon?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:45:00 #96
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103676556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef witbiertje het volgende:

[..]

sc?
sllooooowchat.

En ik geef hem er gelijk in. Beter kan iemand even mij melde hoe ik me referentiecode gemakkelijk kan achterhalen op paypal. :)
pi_103676562
quote:
:Y
Twiddel
pi_103676655
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Repeating het volgende:

[..]

sllooooowchat.

indd. Je kan 3 post die nog geen minuut na elkaar komen ook als 1 post neerzetten...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:51:36 #99
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103676759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef thethoryd het volgende:

[..]

indd. Je kan 3 post die nog geen minuut na elkaar komen ook als 1 post neerzetten...
-edit- verkeerd geïnterpreteerd.

[ Bericht 23% gewijzigd door Repeating op 28-10-2011 21:00:31 ]
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:52:18 #100
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103676781
Ik ga deze kopen, dat wordt lachen: _O-

http://www.buyincoins.com(...)ed-product-1484.html
pi_103677067
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef JortK het volgende:

[..]

Hoe heb je dat precies gedaan? Ik moet dat namelijk ook nog steeds doen :')
Met 'n klein schroevendraaiertje de staafjes eruit drukken (de richting staat aan de binnenkant van de band met pijltjes) Als 't aan de andere kant eruit steekt, kun je met 'n tangetje verder trekken.

Wel oppassen dat je 't niet beschadigt, ik ben sowieso bang dat ik gauw krassen krijg op mijn zwarte versie :{
pi_103677652
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef thecuriousone het volgende:
SPOILER
EDIT voor hieronder: http://www.artscow.com/photo-gifts/cat0504
Bedankt voor de tip.
Heb net een album gemaakt.
Voor 8 dollar thuisbezorgd is natuurlijk erg goedkoop.
Ben benieuwd naar de kwaliteit (en of het uberhaupt aankomt haha)
Fedor, the last emporer...
pi_103678292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef witbiertje het volgende:
Ik ga deze kopen, dat wordt lachen: _O-

http://www.buyincoins.com(...)ed-product-1484.html
En bedankt, ik ga t ook bestellen :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:51:17 #104
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103678521
Hé, op sunsky zijn de ledjes nog veel goedkoper. 1000 voor 13$ incl Surface Mail

http://www.sunsky-online.(...)+is+for+1000pcs+.htm

Hier was toch iemand die veel in 1 kleur zocht?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:04:45 #105
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103678965
quote:
3s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef shiznuts het volgende:
Mensen, even een huishoudelijke mededeling... we moeten dit topic wel samen een beetje zelfreguleren. Probeer alles gewoon meteen te zeggen in één reactie en probeer je bijdrage goed informatief te houden. Af en toe een geintje en richting slowchat kan natuurlijk, maar de laatste tijd is het wel heel vaak van "bla" -> " :D haha, ja".

Ook als je een reactie plaatst en een seconde later bedenkt nog iets te willen toevoegen, of iemand post net voor je op invoeren klikt een nieuwe comment, vul je bestaande comment even aan door op de editknop van je reactie te klikken en vul 'em aan, in plaats van dit topic te flooden met je reacties.

Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103678972
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Repeating het volgende:

[..]

Wow sorry Mister Perfect. Maar als je tegoei heb gekeken is dat ook me eerste keer in 50 topics.

Danku.
Daarnaast heeft jouw reactie absoluut geen toegevoegde waarde op in dit topic. Absoluut geen informatieve waarde, alleen maar een beetje andere jennen. Verbeter dit topic, begin bij jezelf.
hoho rustig :p Ik had het niet tegen jou, ik heb laatst ook gelezen dat je vooraal meeleest ;)
pi_103680963
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé, op sunsky zijn de ledjes nog veel goedkoper. 1000 voor 13$ incl Surface Mail

http://www.sunsky-online.(...)+is+for+1000pcs+.htm

Hier was toch iemand die veel in 1 kleur zocht?
Dat zijn 3 mm ledjes he!.. die andere 5 mm
pi_103681133
Staan ook 5mm daar voor iets meer dan 15$ shipped voor 1000.

Zijn er alleen een béétje veel voor in m'n eentje haha.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:47:47 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103681150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat zijn 3 mm ledjes he!.. die andere 5 mm
Ja 5mm strawhats zijn 2 dollar duurder, andere kleuren ook zoiets. Of 8$ en 7$ verzendkosten.

Alsnog goedkoper dan ebay.
pi_103681315
New Remote Radio Control Air Swimmer Flying Clownfish (oftewel Air Simmers) in de group deal bij A Happy Deal voor $13.99 goedkoopste prijs.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:01:11 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103681915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Tjado het volgende:
New Remote Radio Control Air Swimmer Flying Clownfish (oftewel Air Simmers) in de group deal bij A Happy Deal voor $13.99 goedkoopste prijs.
Voor die 14 dollar zou ik hem kopen :D
Komen nog verzendkosten bij, laat maar
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:29:29 #112
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103683295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Met 'n klein schroevendraaiertje de staafjes eruit drukken (de richting staat aan de binnenkant van de band met pijltjes) Als 't aan de andere kant eruit steekt, kun je met 'n tangetje verder trekken.
En nadat je de schakel eruit hebt gehaald weer met een hamer erin rammen. :X
Ze verkopen er ook pintools voor, maar de goedkoopste (of enige?) van BIC begaf het meteen bij mij: de pin boog krom.
Ik heb nu de onderstaande binnen, maar nog niet getest omdat ik mijn horloges inmiddels mbv een kurkentrekker versteld had.

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_103688465
Het is niet china, maar er is 55% korting op de SP51 earphones van Meelectronics. Misschien wel interessant voor de mensen hier :D

Code SPooky51 voor 55% off
Code SHIPPING_COUPON voor 2.95 off shipping

dus $27,- voor de earphones en $3,95 shipping = $30,95 totaal :D not bad!

Heb zelf nu al meer dan een jaar de Meelec M9 in ears, en die bevallen me echt super!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:27:40 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:35:40 #115
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_103689697
ik moet me echt beheersen dat niet te kopen(met de gedachte dat ik 10 ongebruikte in de la heb liggen :') )
BAM dit is 3KB
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:45:28 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103690120
Dan kan deze ene varken er ook wel bij om het 11 te maken :Y
pi_103690646
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef Tjado het volgende:
Het is niet china, maar er is 55% korting op de SP51 earphones van Meelectronics. Misschien wel interessant voor de mensen hier :D

Code SPooky51 voor 55% off
Code SHIPPING_COUPON voor 2.95 off shipping

dus $27,- voor de earphones en $3,95 shipping = $30,95 totaal :D not bad!

Heb zelf nu al meer dan een jaar de Meelec M9 in ears, en die bevallen me echt super!
Meelectronic <3
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:59:34 #118
304381 Loll
pi_103690671
je begint echt in mijn Chinese geweten te malen 8)7

iemand die hier Leuk project voor LED's nog wat voor weet?
BAM dit is 3KB
pi_103691277
Throwies? Zijn vaak besproken in de afgelopen topics :P of is dat weer té simpel ;)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:34:59 #120
304381 Loll
pi_103692244
ha ha ja dat is iets te simpel :)
Ah wat versterkt dit me gevoel voor eigenwaarde 8)7
BAM dit is 3KB
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:36:24 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103692303
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Loll het volgende:
ik moet me echt beheersen dat niet te kopen(met de gedachte dat ik 10 ongebruikte in de la heb liggen :') )
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Loll het volgende:
je begint echt in mijn Chinese geweten te malen 8)7

iemand die hier Leuk project voor LED's nog wat voor weet?
Combineer deze twee en maak varkens met gekleurde neusgaten. :')
pi_103692457
heb toch maar een zooitje gooiledjes gekocht :@
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_103695515
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Throwies :)!

[ afbeelding ]

Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig :( :P

zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen :P

Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?

die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30

en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973

50 stuks voor $1,65 :)
mijne brand vanaf maandag 19.45 al continue en doet het nog perfect :)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:04:10 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103697197
Ik heb nog nooit items gekocht die op Taobao verkrijgbaar waren, maar móet dat altijd via en handling agent? Doen die aanbieders op Taobao, of sommigen daarvan, dat niet direct zelf met een klant rondbreien? :@

Ik kwam namelijk via een Focalmailtje op deze uit:
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1143ZM_IPW31R
Die Awei's ziet er erg vet uit, doet ergens denken aan een mix tussen Skullcandy en Xears, de platte spaghetti kabel aan de a-JAYS. En Awei is ook zeker bekend op Mistertao, evenals Aliexpress, Tradetang en Alibaba, maar zonder de middenman is het natuurlijk beter.

Nu interesseren me o.a. de ES100i in het zwart en de ES900i wel. :Y De ES100i vond ik op Taobao, de ES900i dus bij Focal en alleen in het rood. Op Ebay kwam ik ook een paar tegen waaronder de K80, die er ook zeker aantrekkelijk uitziet. Kwam ook een site tegen waar ze verschillende high-end looking types verkopen ( ES100M / ES200i ).

Ze hebben details zoals je in het duurdere segment terugvindt, waardoor ik weer denk dat ze in de zelfde fabriek gemaakt worden als merkdopjes (a la Sunrise Audio/Xears/Skullcandy/a-Jays) en die mensen dus verstand van zaken hebben en goed spul vervaardigen (zo komen de Brainwavz Alpha ook niet helemaal uit de lucht vallen). De CK-700's van XKDUN (vernieuwde website trouwens (met nadruk geen 'verbeterde' :P ), eerst hadden ze heel veel oude modellen, lijkt alsof ze nieuwe dingen uitbrengen, Engelse sectie kan ik zo 1-2-3 niet vinden op de nieuwe) gaven me ook al zo'n indruk en bleek van goede waarde voor zo'n $5. CK-700's lijken trouwens op de Awei K10 & Awei ES-Q7 en heeft wel wat weg van de Xears Experience XE200PRO.

AWEI is de new shit zeg ik je! :P Wil ik zeker eens proberen.

Ah, kijk eens wat ik vind... :D Ook mooie dopjes, de ES800M
http://translate.googleus(...)iSuUT25naGIDrc8QWtFg
http://www.xears.com/de/X(...)hend_In_Ear__91.html
Als dat geen bewijs voor m'n theorie is. Ontwerp komt uit dezelfde fabriek en zijn rebranded (internals (drivers e.d.) en kleine cosmetische punten kunnen verschillen uiteraard). Zo komen deze me ook ergens bekend voor. Kanen of iets? Oh nee, wacht die had DX gewoon al eens. En volgens mij hebben Kanen weer een paar gedeelde Songqu en Sonun-ontwerpen. En deze lijkt weer op deze Awei. Is een grote smeltkroes! :D

Ik ga dit morgen even nalezen en uitpluizen. :')
't Is alweer laat geworden met zo'n nachtelijke speurtocht. :P :z
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:20:03 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103697454
'gewoon' eentje zoeken met paypal. Maar veel taobao-lui hebben dat niet.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 03:29:34 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103698179
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
'gewoon' eentje zoeken met paypal. Maar veel taobao-lui hebben dat niet.
Lastig, dat Chinees is niks, maar van het Nederlands en Engels word je niet veel wijzer daar. Hebben we ook (native) Aziaten in dit topic eigenlijk? :P

En ik kon het nog niet laten varen...
ES200i ('i'-toevoeging staat voor 'mic' denk ik) is denk het het beste hier te halen... goedkoper dan die bubbleshop.

Ondertussen i.i.g. zhe home van Awei achterhaald: http://www.hkyale.com/enindex.asp
Eenzelfde stijl qua site als XKDUN eigenlijk. Komen deze iemand bekend voor?
Nice ook, eentje met 13,5mm driver (normaal 7~10)!

Ook op Focal de ES100i en de oranje ES900i gevonden doet.

Denk dat ik Thomas en Raz achterna ga en zelf oortjes ga releasen, niet in-ears, maar SHIZEARS. :P
Ff contact opnemen...

quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Combineer deze twee en maak varkens met gekleurde neusgaten. :')
En een beetje sterke magneet, kun je ze tegen metalen dingen mikken. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 29-10-2011 03:47:25 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:57:45 #127
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103699763
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog nooit items gekocht die op Taobao verkrijgbaar waren, maar móet dat altijd via en handling agent? Doen die aanbieders op Taobao, of sommigen daarvan, dat niet direct zelf met een klant rondbreien? :@

Ik kwam namelijk via een Focalmailtje op deze uit:
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1143ZM_IPW31R
Die Awei's ziet er erg vet uit, doet ergens denken aan een mix tussen Skullcandy en Xears, de platte spaghetti kabel aan de a-JAYS. En Awei is ook zeker bekend op Mistertao, evenals Aliexpress, Tradetang en Alibaba, maar zonder de middenman is het natuurlijk beter.

Nu interesseren me o.a. de ES100i in het zwart en de ES900i wel. :Y De ES100i vond ik op Taobao, de ES900i dus bij Focal en alleen in het rood. Op Ebay kwam ik ook een paar tegen waaronder de K80, die er ook zeker aantrekkelijk uitziet. Kwam ook een site tegen waar ze verschillende high-end looking types verkopen ( ES100M / ES200i ).

Ze hebben details zoals je in het duurdere segment terugvindt, waardoor ik weer denk dat ze in de zelfde fabriek gemaakt worden als merkdopjes (a la Sunrise Audio/Xears/Skullcandy/a-Jays) en die mensen dus verstand van zaken hebben en goed spul vervaardigen (zo komen de Brainwavz Alpha ook niet helemaal uit de lucht vallen). De CK-700's van XKDUN (vernieuwde website trouwens (met nadruk geen 'verbeterde' :P ), eerst hadden ze heel veel oude modellen, lijkt alsof ze nieuwe dingen uitbrengen, Engelse sectie kan ik zo 1-2-3 niet vinden op de nieuwe) gaven me ook al zo'n indruk en bleek van goede waarde voor zo'n $5. CK-700's lijken trouwens op de Awei K10 & Awei ES-Q7 en heeft wel wat weg van de Xears Experience XE200PRO.

AWEI is de new shit zeg ik je! :P Wil ik zeker eens proberen.

Ah, kijk eens wat ik vind... :D Ook mooie dopjes, de ES800M
http://translate.googleus(...)iSuUT25naGIDrc8QWtFg
http://www.xears.com/de/X(...)hend_In_Ear__91.html
Als dat geen bewijs voor m'n theorie is. Ontwerp komt uit dezelfde fabriek en zijn rebranded (internals (drivers e.d.) en kleine cosmetische punten kunnen verschillen uiteraard). Zo komen deze me ook ergens bekend voor. Kanen of iets? Oh nee, wacht die had DX gewoon al eens. En volgens mij hebben Kanen weer een paar gedeelde Songqu en Sonun-ontwerpen. En deze lijkt weer op deze Awei. Is een grote smeltkroes! :D

Ik ga dit morgen even nalezen en uitpluizen. :')
't Is alweer laat geworden met zo'n nachtelijke speurtocht. :P :z
:* Thanks voor deze zeer nuttige post!
Ik ga ook ff kijken welke ik wil halen :D Die van focal zijn wel er goedkoop, vraag me af wat de kwaliteit daarvan kan zijn :@
http://item.taobao.com/item.htm?id=13282551741 deze lijkt me wel leuk
Of toch die van focal.. kan trouwens die met die extreem grote driver nergens vinden for sale :(

(Awwwwh,, weer kopen kopen kopen :') )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:38:50 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103700406
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 03:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lastig, dat Chinees is niks, maar van het Nederlands en Engels word je niet veel wijzer daar. Hebben we ook (native) Aziaten in dit topic eigenlijk? :P

En ik kon het nog niet laten varen...
ES200i ('i'-toevoeging staat voor 'mic' denk ik) is denk het het beste hier te halen... goedkoper dan die bubbleshop.

Ondertussen i.i.g. zhe home van Awei achterhaald: http://www.hkyale.com/enindex.asp
Eenzelfde stijl qua site als XKDUN eigenlijk. Komen deze iemand bekend voor?

Ook op Focal de ES100i en de oranje ES900i gevonden doet.

Denk dat ik Thomas en Raz achterna ga en zelf oortjes ga releasen, niet in-ears, maar SHIZEARS. :P
Ff contact opnemen...

[..]

En een beetje sterke magneet, kun je ze tegen metalen dingen mikken. :+
We zien de reviews wel weer verschijnen :9

Mocht je Shiz-ears gaan opzetten dan heb je alvast 1 klant (mits wij een mooie coupon krijgen :') )

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 29-10-2011 10:44:26 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:50:10 #129
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103700638
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

We zien de reviews wel weer verschijnen :9

Mocht je Shiz-ears gaan opzetten dan heb je alvast 1 klant (mits wij een mooie coupon krijgen :') )

SPOILER
Ik vermoed dat het lastig is om 100 man bij elkaar te krijgen ;)

"Groothandel" prijzen zijn echt wel luceratiever, ook voor bijvorobeeld USB sticks etc.. maar je komt gewoon niet aan de hoeveelheid mensen die nodig is ;)

Tevens kan dit ook als handel, doch "non-profitable handel" gezien worden en mag het dus hier niet ;) Maar misschien kunnen we eenmalige ontheffing krijgen voor z'n aktie, gewoon rechtstreeks van Awei kopen :9
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_103700936
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Dromer het volgende:

[..]

En nadat je de schakel eruit hebt gehaald weer met een hamer erin rammen. :X
Ze verkopen er ook pintools voor, maar de goedkoopste (of enige?) van BIC begaf het meteen bij mij: de pin boog krom.
Ik heb nu de onderstaande binnen, maar nog niet getest omdat ik mijn horloges inmiddels mbv een kurkentrekker versteld had.
Viel bij mij best mee, ik kon 't met behulp van 't tangetje (en schroevendraaiertje voor 't laatste stukje) gewoon er weer induwen. Je moet er alleen mee oppassen dat je de schakel recht houdt, anders duw je die uit z'n verband.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:20:06 #131
304381 Loll
pi_103701200
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het lastig is om 100 man bij elkaar te krijgen ;)

"Groothandel" prijzen zijn echt wel luceratiever, ook voor bijvorobeeld USB sticks etc.. maar je komt gewoon niet aan de hoeveelheid mensen die nodig is ;)

Tevens kan dit ook als handel, doch "non-profitable handel" gezien worden en mag het dus hier niet ;) Maar misschien kunnen we eenmalige ontheffing krijgen voor z'n aktie, gewoon rechtstreeks van Awei kopen :9
ik doe mee!
BAM dit is 3KB
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:09:09 #132
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_103702434
YES!!! :D klein review dingetje: de usb kabel ziet er goed uit, denk wel dat ie doet wat ie moet doen :)
de ps2-usb converter: op DX zeggen ze dat t echt kut kwaliteit is, maar voelt gewoon stevig aan :D
ik ga nu testen! :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:56:31 #133
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103704285
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef JortK het volgende:
Zo heb net shizears,com geregistreerd, let's get ill im in!
Mijn debiele goudvis praat nog duidelijker... :X
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:36:41 #135
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103704816
Besteld:
http://www.buyincoins.com(...)bq-product-1606.html

Iemand ervaring met keukenthermometers?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:37:18 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103704830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:17 schreef i124Q het volgende:

[..]

Mijn debiele goudvis praat nog duidelijker... :X
Hij wil ziek worden? :P

Zou wat zijn als ik zelf de soundstage van m'n oortjes zou kunnen bepalen en tweaken en het design kunnen optimaliseren en dat kunnen delen met anderen met dezelfde visie, tegen een zo laag mogelijke prijs natuurlijk. Ik heb namelijk zelf geen zin oortjes van over de $100,- te verliezen/kapot te maken. En er is veel kwaliteit in het segment eronder, maar ik ben dan altijd opzoek naar die 'ultieme' sound, die ik nog niet echt helemaal gevonden heb.

Warehouse en office in Nederland voor supersnel transport en customer support (iemand interesse? Er zijn net wat vacatures vrijgekomen :P ). Dienstreisjes voor vergaderingen en tests in Shenzhen, Hong Kong, misschien een overseas office daar. :Y Dream big, right?

Maare, thanks voor de feedback i.i.g. :D
Zelf heb ik nu besteld: ES900i (Red), K80, ES800M en de K10 (Totaal: $23,79 / ¤17,34).
Ff uitproberen. :@ Verder geen obsessie met oortjes hoor. O-)

Hier doet de site van Xears het plots opeens niet meer helemaal 100%... zou het met mijn bevindingen te maken hebben? :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:41:31 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103704958
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij wil ziek worden? :P

Zou wat zijn als ik zelf de soundstage van m'n oortjes zou kunnen bepalen en tweaken en het design kunnen optimaliseren en dat kunnen delen met anderen met dezelfde visie, tegen een zo laag mogelijke prijs natuurlijk. Ik heb namelijk zelf geen zin oortjes van over de $100,- te verliezen/kapot te maken. En er is veel kwaliteit in het segment eronder, maar ik ben dan altijd opzoek naar die 'ultieme' sound, die ik nog niet echt helemaal gevonden heb.

Warehouse en office in Nederland voor supersnel transport en customer support (iemand interesse? Er zijn net wat vacatures vrijgekomen :P ). Dienstreisjes voor vergaderingen en tests in Shenzhen, Hong Kong, misschien een overseas office daar. :Y Dream big, right?

Maare, thanks voor de feedback i.i.g. :D
Zelf heb ik nu besteld: ES900i (Red), K80, ES800M en de K10 (Totaal: $23,79 / ¤17,34).
Ff uitproberen. :@ Verder geen obsessie met oortjes hoor. O-)

Hier doet de site van Xears het plots opeens niet meer helemaal 100%... zou het met mijn bevindingen te maken hebben? :P
Waar kan ik solliciteren :D?

Zal de ES800M even checken :s)
* RobertNL klikt op pay now

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 29-10-2011 13:57:22 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:43:01 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103705015
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef JortK het volgende:
Zo heb net shizears,com geregistreerd, let's get ill im in!
Via daar schijnbaar. _O- :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef witbiertje het volgende:
Besteld:
http://www.buyincoins.com(...)bq-product-1606.html

Iemand ervaring met keukenthermometers?
Nee. :@ Gewoon lang genoeg op 750 Watt toch?
pi_103705706
Shiz, de Original AWEI K80 Children Stereo Headphone besteld? Zijn die extra klein? :P

Die ES800M zien er wel HEEL nice uit, maar eens kijken of ik die goedkoop uit een auction kan plukken :)

edit: En ze zijn bij McBub $0.40 goedkoper dan via je eBay link volgensmij.

edit 2:

Zijn Arria/Awei ES-Q5 zien er ook HEEL nice uit voor $4.99 :O

[ Bericht 12% gewijzigd door Tjado op 29-10-2011 14:13:07 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:16:45 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103705984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:05 schreef Tjado het volgende:
Shiz, de Original AWEI K80 Children Stereo Headphone besteld? Zijn die extra klein? :P

Die ES800M zien er wel HEEL nice uit, maar eens kijken of ik die goedkoop uit een auction kan plukken :)

edit: En ze zijn bij McBub $0.40 goedkoper dan via je eBay link volgensmij.
Weet ik niet. :P Maar het is ook geen 'Headphone', dus ik liet me niet heel erg door die titel beïnvloeden.

Verder ken ik die macbub niet, dus maar ff 1 proefbestelling gedaan en ik vind dat men via Ebay eigenlijk altijd ook wel adequater reageert. Beter contact, sneller verzenden, super probleemoplossing. Eerlijk gezegd had ik die 40ct even over het hoofd gezien, had die na de K80 op Ebay gezien te hebben gewoon ook meteen meegenomen van die shop. :@ Maar ja, die zien er het vetst uit van allemaal. Hopelijk dat op een of andere manier aan die 13,5mm drivers in-ears te komen is. :Y

- Ah, dat over het hoofd zien was omdat die staan vermeld onder het merk 'Arria' (terwijl het toch AWEI is). -
Verkoper op Ebay kon trouwens deze erg aanbevelen: http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item43aa9a37d0 ook goedkoper bij mcbub inderdaad: http://www.mcbub.com/item(...)e--EL107272--140775/

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 29-10-2011 14:32:05 ]
pi_103706127
Ik hou van die twisted cables, dus nu twijfel ik tussen de Awei ES-Q5 en de Awei ES800M :P

Hmm die ES-Q5 krijg je een random color, en ik vind die rode echt nice maar die linker echt lelijk :P

zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:23:50 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103706186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:21 schreef Tjado het volgende:
Ik hou van die twisted cables, dus nu twijfel ik tussen de Awei ES-Q5 en de Awei ES800M :P

Hmm die ES-Q5 krijg je een random color, en ik vind die rode echt nice maar die linker echt lelijk :P

[ afbeelding ]
• Please list the colors you want in the order, or we'll help arrange for you randomly ;)
pi_103706203
Fixed by RobertNL O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:38:51 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103706609
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

• Please list the colors you want in the order, or we'll help arrange for you randomly ;)
Zelfde geldt voor waar het allemaal mee begon, die rode van Focal, uit de mail, zijn dus als je op 'Arria' zoekt te vinden bij mcbub in multicolore verkrijgbaar. ;)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:41:51 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103706686
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor waar het allemaal mee begon, die rode van Focal, uit de mail, zijn dus als je op 'Arria' zoekt te vinden bij mcbub in multicolore verkrijgbaar. ;)
Dankje, vond de rode versie niet geweldig dus nu maar weer 6 euro meer uitgegeven :D

Het is nu wachten tot de pakketjes binnen zijn en ik het ''alweer oordopjes'' gezicht krijg:
SPOILER
pi_103708472
Shit, was er gisteren niet, nu vind ik een briefje in de bus (had PS3 controller en andere meuk besteld op BIC). Dat is dus wachten tot maandag... :'(

Die postbode heeft z'n 06-nummer op het briefje gezet. Ga die vent echt niet bellen, what on earth zou hij nou willen weten :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:48:22 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103708884
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef Michael-H het volgende:
Shit, was er gisteren niet, nu vind ik een briefje in de bus (had PS3 controller en andere meuk besteld op BIC). Dat is dus wachten tot maandag... :'(

Die postbode heeft z'n 06-nummer op het briefje gezet. Ga die vent echt niet bellen, what on earth zou hij nou willen weten :')
Dan kun je het pakketje nog bij hem afhalen :D? (of als hij in de buurt is weer langskomen?)
Maar dat kan dan denk ik alleen de zelfde dag. Dat noemt met ook wel service :)
pi_103709430
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan kun je het pakketje nog bij hem afhalen :D? (of als hij in de buurt is weer langskomen?)
Maar dat kan dan denk ik alleen de zelfde dag. Dat noemt met ook wel service :)
Zo had ik er niet eens over nagedacht :D

De vorige bezorger pleurde altijd briefjes in de bus terwijl ik gewoon thuis was, misschien heb ik daardoor iets te veel argwaan tegen postbezorgers O-)
pi_103709472
Doet onze bezorger soms ook _O_ service die helaas zeldzaam is
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_103709703
Hamburger speaker besteld bij bic, ben benieuwd
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:40:16 #151
304381 Loll
pi_103710527
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef mtchel112 het volgende:
Hamburger speaker besteld bij bic, ben benieuwd
wel ff review doen hoe hard dat kreng kan hé.
BAM dit is 3KB
pi_103710589
Idd, ben ook op zoek naar een goede externe speaker :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:53:22 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103710917
*ughem*
_O_ Techmoan
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:58:53 #154
304381 Loll
pi_103711098
ik koop toch maar niet z'n ding -O-
BAM dit is 3KB
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:10:27 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103711449
'k Zou je deze aanraden: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=X+mini+speaker (X2)
Je kunt het natuurlijk niet goed beoordelen, omdat het geluid is ontvangen met een camera en jij het weer afspeelt op jouw speakersysteem, maar goed genoeg om te zien dat ze redelijker zijn dan die andere. ;) Lijken op zoiets dat ik ook heb gehad van Medion. ^O^ Topspul. (Beter is natuurlijk zoals Techmoan zegt de X-mini's II meteen kopen)

Deze zou ik dan weer laten staan (is geloof ik die van BIC):

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 29-10-2011 17:15:36 ]
pi_103711511
Als ik mijn pakketje wil volgen staat er dit:

2011 Passed China Customs DESTINATION:POLAND Beijing International Airport 2011-10-29

Klopt dit wel: Polen :?
Laatst zag ik iemand hier ook posten met destination een andere plek was, alleen kan het niet terugvinden.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:16:34 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103711636
Want er gaan natuurlijk elke dag directe cargovluchten van Beijing naar Schiphol....
pi_103711980
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Want er gaan natuurlijk elke dag directe cargovluchten van Beijing naar Schiphol....
Van alle pakketjes dat ik heb ontvangen heb ik er nooit 1 gezien dat via polen kwam hoor..
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:33:35 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103712134
Ach so, ik las dat 'ie nu in Poland naar de destination werd verscheept, maar vanuit China is de destination Polen. Nou ja, je maakt wat gekke dingen mee met chinashopping en China/Hong Kong Post. Maar dan zou je inderdaad 'NETHERLANDS' als destination verwachten, onafhankelijk van de route en tussenstops. Kan zijn dat ze je een verkeerde trackcode hebben gegeven. Navragen!

@ ABC (hieronder): Ik heb inderdaad zelf ook nog nooit iets actief gevolgd. Alleen om te kijken of het daadwerkelijk ook bij de post in afhandeling is gegaan. :Y :P 'k Zie 't wel verschijnen.

[ Bericht 34% gewijzigd door shiz op 29-10-2011 17:54:14 ]
pi_103712253
ik doe tegenwoordig de moeite niet meer om het te tracken, zie het wel verschijnen.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:09:28 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103713076
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik las dat 'ie nu in Poland naar de destination werd verscheept, maar vanuit China is de destination Polen. Nou ja, je maakt wat gekke dingen mee met chinashopping en China/Hong Kong Post. Maar dan zou je inderdaad 'NETHERLANDS' als destination verwachten, onafhankelijk van de route en tussenstops. Kan zijn dat ze je een verkeerde trackcode hebben gegeven. Navragen!

@ ABC (hieronder): Ik heb inderdaad zelf ook nog nooit iets actief gevolgd. Alleen om te kijken of het daadwerkelijk ook bij de post in afhandeling is gegaan. :Y :P 'k Zie 't wel verschijnen.
Kijk vaak even op dag 12 en 15 :) dan heb ik een inschatting wanneer het hier is :P
pi_103713147
We hebben een nieuw record.

http://www.ebay.com/itm/120644259405

25 oktober verstuurd, vandaag 29 oktober ontvangen. Van HK naar NL IN 4 DAGEN :o
pi_103714097
Ik krijg echt teveel binnen :p
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:52:54 #164
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_103714202
mmmm, als ik nu nieuwe oordopjes wil kopen. Welke zou je adviseren ?Heb nog steeds de .99 van DX
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:56:09 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103714303
Ik blijf dit echt copy/pasten. _O- :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro _O_ ). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn ;( ).
Kijk ook eens een pagina/wat reacties terug over AWEI. Zum beispiel:
quote:

[..]

pi_103714654
Idd, op de vorige pagina staan er letterlijk 6.
pi_103726627
Denk dat ik dit grapje maar eens ga bestellen voor op de helm oid.

http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html

Zag of DX een filmpje gemaakt door een nederlander op de motor. Zag er redleijk goed uit. Iemand anders al ervaring met dit apparaatje?
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:39:56 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103726879
Over helmen gesproken... Ging ff door de nieuwe arrivals bij DX... hoe vet zou zoiets zijn... :D
http://www.dealextreme.co(...)-random-color-102359

En de MD80 is niet meer dan een speeltje met cultstatus. Op de helm misschien nog wel aardig monteerbaar, maar verder niet echt je-van-het. Handiger, kleiner en lichter, iets betere kwaliteit zijn de keychain 808's. Check verder ook Chuck Lohr. En Sir Techmoan heeft ook wel verstand en ervaring met motorrijden en camera's uit China. Inmiddels is de MD80 achterhaald. Camera's als de 808 #11 HD en Y3000 hebben true 720p footage, wat een wereld van verschil is. Google een beetje. Check ook YouTube voor video's. :Y

- zie trouwens in een van Sir Techmoans laatste posts dat 'ie zeer te spreken is over de Extreme cam als alternatief voor de dure Contour / GoPro / Drift... hmm... eens kijken -

En we hadden het over die wireless security cams, $10,- ~ $20,- goedkoper dan de meeste andere webshops: zwart / wit.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 30-10-2011 00:45:30 ]
pi_103727489
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 00:39 schreef shiznuts het volgende:
Over helmen gesproken... Ging ff door de nieuwe arrivals bij DX... hoe vet zou zoiets zijn... :D
http://www.dealextreme.co(...)-random-color-102359

En de MD80 is niet meer dan een speeltje met cultstatus. Op de helm misschien nog wel aardig monteerbaar, maar verder niet echt je-van-het. Handiger, kleiner en lichter, iets betere kwaliteit zijn de keychain 808's. Check verder ook Chuck Lohr. En Sir Techmoan heeft ook wel verstand en ervaring met motorrijden en camera's uit China. Inmiddels is de MD80 achterhaald. Camera's als de 808 #11 HD en Y3000 hebben true 720p footage, wat een wereld van verschil is. Google een beetje. Check ook YouTube voor video's. :Y

- zie trouwens in een van Sir Techmoans laatste posts dat 'ie zeer te spreken is over de Extreme cam als alternatief voor de dure Contour / GoPro / Drift... hmm... eens kijken -

En we hadden het over die wireless security cams, $10,- ~ $20,- goedkoper dan de meeste andere webshops: zwart / wit.
Helm w00y

En over de 808, is een beetje gokken welke je krijgt begrijp ik. Ik wil dan natuurlijk wel de nummer 3 die hij beschrijft. :)

Ik ga ff zoeken of ik het uit customer photos kan vinden. thnx voor de tip

Edit: Of nummer 11, verdomd mooi beeld.

Edit2: ja dag 41 euro

[ Bericht 1% gewijzigd door Racer88 op 30-10-2011 01:08:45 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 01:12:01 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103728014
$38,- (Ebay - Top-rated seller), maar ja, wel iets meer dan zo'n #3 ja.
Maar uiteindelijk veel serieuzer beeldmateriaal waar je echt leuke dingen mee kan.
Altijd handig bij te hebben wel verder.
Mijn Y3000 (world's smallest HD camera, ook 720p) had ik mee in Walibi, filmpjes maken gedurende de ritjes! :D Erg geinig.

Oh ja, en dit topic natuurlijk: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1362692

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 30-10-2011 01:23:20 ]
pi_103728500
Ja nou t wordt een nummer 3 dan.

DIe nummer 11 is mij te duur voor 2 keer gebruiken

Deze moet t worden dan:
http://www.ebay.com/itm/7(...)&hash=item3362473026

[ Bericht 40% gewijzigd door Racer88 op 30-10-2011 01:35:39 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:25:41 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103730126
http://chinaprices.us/?q=(...)decorative%20-signal -> [>]

Hey, volledig uit metaal lijkt het: http://www.dealextreme.com/p/watch-band-link-remover-tool-103840 :)

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 30-10-2011 02:05:18 ]
pi_103733395
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 00:39 schreef shiznuts het volgende:[...]

Maar die zijn niet wireless :P

Wat die cams betreft. Ik heb verschillende MD80's die ik op verschillende plaatsen op mijn motorfietsje kan bevestigen. Maar uiteindelijk heb ik toch de zware investering gedaan en mij een GoPro gekocht.
jaja, en azo...
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:52:42 #174
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103734039
Hèh? Nog steeds topic #169. Wat een verademing!

Ben al een paar keer bezig geweest om het referentie nummer te zoeken om zo er achter te komen wat de inhoud van het pakketje zou kunnen zijn. Ik heb namelijk 2 brieven voor inklaring gekregen.

Maar is het ook mogelijk een willekeurige Paypal factuur te gebruiken en dan als inhoud wat verzinnen? (ik kan wel een beettje gokken want de inhoud is, heb een Exel bestandje) Of lukt dit niet?
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:58:32 #175
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103734120
Niet terug te herleiden aan het bedrag? Ik bedoel, TNT/douane geeft toch wel een beetje indicatie bij hun onderscheppingsbrief?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103735669
16GB SDHC geheugenkaartje gewonnen bij de DX treasure hunt... niet slecht

http://www.dealextreme.co(...)-10-high-speed-11299

Goede ratings ook en 26$ dus best relaxed :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:35:39 #177
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103736401
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Skiet het volgende:

Gefeliciteerd, je staat zelfs op de site:
"schietstoel 16GB SD Mega Memory Card" ^O^
pi_103736963
quote:

Gekocht voor 26$ ?? :o

Zijn voor 18 euro te koop in NL:

http://tweakers.net/price(...)c-16gb-class-10.html
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:04:31 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103737260
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Lees zijn post nog eens ;) Gekregen bij de hunt op DX :D
pi_103737338
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lees zijn post nog eens ;) Gekregen bij de hunt op DX :D
Ja ik begreep het even anders, "en 26$ dus best relaxed"

Maar hij doelt er mee dat hij dus 26$ gift heeft gehad waarschijnlijk ;)..
dacht dat hij doelde dat 26$ een mooie prijs voor het kaartje was ;)

edit: hunt op dx.. heb dus helaas wat gemist :( ?
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:09:59 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103737441
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nog niet: http://www.dealextreme.com/Promotion/TreasureHunt/

Yey, mijn order kwam op 28 dollar, dus nog maar even wat van 3 dollar in de cart gepropt :P

Nu hunten maar. Helaas geen directe prijs :P maar ik heb nog een kans van 1 op heel veel dat ik een geldprijs win :D

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2011 12:18:24 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:10:01 #182
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103737442
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Je kun nog lang genoeg meedoen: http://www.dealextreme.com/Promotion/TreasureHunt/

En zoef, RobertNL was me weer voor
pi_103737528
Ah okee..

noujaa zoveel order ik de laatste tijd niet meer bij DX, die wachttijden daar worden me echt te veel :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:24:40 #184
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_103738007
is kleding bestellen uit china veilig? of beter van niet, en heb je ook webshops die gratis of goedkoop verzenden naar nederland?

iemand ervaringen :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:33:35 #185
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103738329
Zijn die kortingscoupons op DX voor iedereen gelijk toevallig? :P
pi_103738515
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn die kortingscoupons op DX voor iedereen gelijk toevallig? :P
Ik denk het niet. (Job) O-)
pi_103738614
Ik kreeg geen coupon. Gewoon de melding dat hij toegevoegd was en verstuurd zou worden naar mijn adres.

En nee, alle te winnen coupons zijn uniek. Zou een beetje dom zijn als ze die coupons niet uniek maken he :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:48:05 #188
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103738821
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog niet: http://www.dealextreme.com/Promotion/TreasureHunt/

Yey, mijn order kwam op 28 dollar, dus nog maar even wat van 3 dollar in de cart gepropt :P

Nu hunten maar. Helaas geen directe prijs :P maar ik heb nog een kans van 1 op heel veel dat ik een geldprijs win :D
Hmm.. alleen orders van minimaal 30 dollar. Nu ben ik genaaid met m'n max van 20 euro per bestelling. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:27:46 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103740265
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:24 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
is kleding bestellen uit china veilig? of beter van niet, en heb je ook webshops die gratis of goedkoop verzenden naar nederland?

Veilig is het wel :) als je er maar rekening mee houd dat het lang onderweg is en dat je kan aftikken bij de douane als je boven de 35 euro komt. De maten moet je ook op letten, want het verschilt nog wel eens of ze Europees, Amerikaans of weet ik veel wat voor maten systeem gebruiken. Kwaliteit verschild per product, dat is van afstand altijd lastig te zeggen.

vancl.com is een webshop met kleding, verder hebben de andere sites die in de OP staan vaak ook wel een (klein) kleding assortiment.

De meeste webshops verzenden ''gratis'', anders verschillen de tarieven per webshop en verzend methode.

Let er verder op dat merkkleding hier niet besproken mag worden.
pi_103742571
Net een WiFi repeater gekocht, zag hem staan bij de new arrivals van BIC (linkje)

Leuk ding, vooral omdat hij zo compact is :)
pi_103742921
Mm, hopelijk komt hier snel een review van die awei in-ears :P. Ben wel enorm nieuwsgierig, maar heb me kunnen inhouden om te bestellen :P. Effe eerst wat pakjes aan laten komen haha.

Dit vind ik nog wel geinig;
http://img511.imageshack.us/img511/7702/lolxk.png (copy/paste deze link)

Niet de beste vriendjes percies?
pi_103743044
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:38 schreef jonasr het volgende:
Mm, hopelijk komt hier snel een review van die awei in-ears :P. Ben wel enorm nieuwsgierig, maar heb me kunnen inhouden om te bestellen :P. Effe eerst wat pakjes aan laten komen haha.

[ http://img511.imageshack.us/img511/7702/lolxk.png (copy/paste deze link) ]

Gewoon elkaar zwart maken en DDoS-sen, daar zitten ze niet mee in China ;(
  zondag 30 oktober 2011 @ 14:50:48 #193
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103743370
quote:

[ http://img511.imageshack.us/img511/7702/lolxk.png (copy/paste deze link) ]

http://img511.imageshack.us/img511/7702/lolxk.png (copy/paste deze link)
Wtf,, blijkbaar pakt imageshack Fok! niet :P
Voor de luie mensen..

Awei heb ik al besteld ;) zodra ze binnen zijn zal ik ff kleine revieuw maken.
Sowiso van plan even een lijstje te maken van de earphones die ik hier heb uit china :)
(Brainwavz: Alpha, Beta, M2, ProAlpha's (en hopelijk snel HM3), en nog wat rest)

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 30-10-2011 14:55:58 ]
pi_103744200
http://www.dealextreme.co(...)-earrings-pair-13645
Wel heeeeeel leuk maar ik vraag me af of het de verzending wel overleeft. Of dat het verbogen aankomt :')

Toch maar bestellen :D
Twiddel
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:16:28 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103744460
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef summer2bird het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-earrings-pair-13645
Wel heeeeeel leuk maar ik vraag me af of het de verzending wel overleeft. Of dat het verbogen aankomt :')

Toch maar bestellen :D
Op een van de foto's kan je ze met verpakking, een plastic doosje zien ;) Dus zal in een doosje, die ongetwijfeld met ladingen bubblewrap omwikkeld is verzonden worden. Komt vást en zeker goed aan ^O^
pi_103744599
Zoo ff die Awei ES-900i bij FP en ES-800m bij McBub besteld.
Hopelijk is het wat *O*
Iemand al ergens de ES-011 met 13.5 mm driver gevonden?
Staat een grotere driver gelijk aan meer BASS?
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:35:37 #197
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103745194
Shenzhen technology... Komt me echt heel bekend voor.

http://tweakers.net/nieuw(...)cbook-air-kloon.html
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:53:07 #198
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103745890
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:24 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

Nog geen ervaringen, maar ik heb net per ongeluk een winkelwagentje gevuld bij http://www.wholesale-dress.net. De reviews zijn wat wisselend op internet, maar de meeste klagen over de levertijden en de bezorgkosten. In mijn geval zou dat $2.40 met insurance zijn dus dat valt wel mee.

Heeft iemand toevallig al ervaringen met die site? Anders bestel ik er een shirtje vanavond, vind de shipping van mistertao toch te duur dus daar had ik nog niks besteld.

Alleen... Shipping time same with shipping by sea, 50-80 working days. Da's dan weer wel erg lang, zeker voor paypal.
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:00:16 #199
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103746204
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Nog geen ervaringen, maar ik heb net per ongeluk een winkelwagentje gevuld bij http://www.wholesale-dress.net. De reviews zijn wat wisselend op internet, maar de meeste klagen over de levertijden en de bezorgkosten. In mijn geval zou dat $2.40 met insurance zijn dus dat valt wel mee.

Heeft iemand toevallig al ervaringen met die site? Anders bestel ik er een shirtje vanavond, vind de shipping van mistertao toch te duur dus daar had ik nog niks besteld.

Alleen... Shipping time same with shipping by sea, 50-80 working days. Da's dan weer wel erg lang, zeker voor paypal.
Heb wel is wat t-shirts en truien uit china gehaald,, van taobao via verschillende agents.
Zarmark, Emma en Rachel. allemaal prima eignelijk :) (Het gaat hier om kleding van Chinese merken, en dus gewoon 100% legaal)
Een shirtje was iets klein, :P maar ach..
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:02:38 #200
304381 Loll
pi_103746310
voor de kleding luitjes maak acount aan op webshopsforum.nl en praat daar over illegaale dingen. hier moeten we het legaal houden van danny.
BAM dit is 3KB
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:06:23 #201
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103746490
Die site die ik gaf is toch niet nep?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:15:32 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103746852
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 08:52 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Maar die zijn niet wireless :P

Wat die cams betreft. Ik heb verschillende MD80's die ik op verschillende plaatsen op mijn motorfietsje kan bevestigen. Maar uiteindelijk heb ik toch de zware investering gedaan en mij een GoPro gekocht.
Oi. Ach so. 't Was laat. O-)
GoPro ftw _O_ , er is geen vervanging voor een GoPro natuurlijk.
Alleen kut dat 'ie standaard geen LCD heeft (vind ik) en zo verrekte duur zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:52 schreef Repeating het volgende:
Hèh? Nog steeds topic #169. Wat een verademing!
[..]
Inderdaad. :D
quote:

Nice! Alleen zelf zal ik niet iets boven de $30,- bestellen dat ik niet nodig heb. :P
quote:
[..]
Duurt nog wel even hoor... maar als je het geduld kan opbrengen en je die paar euro's niet wilt riskeren, ook prima natuurlijk. :P Ik móest ze hebben. :'(
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wtf,, blijkbaar pakt imageshack Fok! niet :P
[..]
Andersom... blijkbaar pakt FOK! imageshack niet. ;) Ze hebben het een paar keer verdomt om hun afbeelding op FOK! te hotlinken/weergeven. Ik ben daar toen zelf achteraan gegaan en ze konden eigenlijk geen reden vinden dat FOK! in de blocklist stond, daarop werden afbeeldingen weer vrijgegeven. Echter een paar maanden later hetzelfde, toen was ik er niet zo snel bij en had iemand maar besloten imageshack te gaan blokkeren. Geldt overigens alleen voor afbeeldingen gepost na die tijd, ervoor zijn nog zichtbaar, nou ja, die waren ook geblokt, maar ik wilde in ieder geval dat ik dan de oude afbeeldingen kon zien die nu vanuit imageshack niet op FOK! werden getoond en hebben ze weer gekeken, weer niks gevonden, weer block opgeheven. Navraag om het linken vanuit FOK! toe te staan weer om te draaien was echter niet succesvol. Men moest maar gestimuleerd worden Imageshack nooit meer te gebruiken. ;) So, now you know hoe that zit.
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef alxzhu het volgende:
Zoo ff die Awei ES-900i bij FP en ES-800m bij McBub besteld.
Hopelijk is het wat *O*
Iemand al ergens de ES-011 met 13.5 mm driver gevonden?
Staat een grotere driver gelijk aan meer BASS?
Goeie keuzes! :D
En nee, helaas nog niet... ;( Wie 'em vindt is een held.
En, over de bass kan ik niks zeggen, heeft niet 100% met de driver te maken, al helpt dat wel. De soundsignature is onbekend. Ik ga ervan uit echter inderdaad dat ze het goed zullen doen op house/electro/hiphop/pop gebied. Zullen wat minder analytisch zijn: minder detail en minder geschikt voor klassieke muziek / unplugged sessies.
pi_103747153
quote:
Goeie keuzes! :D
En nee, helaas nog niet... ;( Wie 'em vindt is een held.
En, over de bass kan ik niks zeggen, heeft niet 100% met de driver te maken, al helpt dat wel. De soundsignature is onbekend. Ik ga ervan uit echter inderdaad dat ze het goed zullen doen op house/electro/hiphop/pop gebied. Zullen wat minder analytisch zijn: minder detail en minder geschikt voor klassieke muziek / unplugged sessies.
is deze het? http://www.hkyale.com/enlist.asp?id=48
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:26:15 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103749514
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 03:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:37:11 #205
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_103749926
Iemand nog codes voor gratis verzenden bij light in the box? Wil daar een muursticker voor 20 euro kopen, komt er 14 euro shipping bij...
pi_103750182
DX verkoopt ook sinds kort (stond bij New Arrivals) de Arduino Mega.

Leuk prijsje ook.

Weet ik nog een *kuch* leuk projectje voor. Jammer genoeg geen held met programmeren. ;(
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:47:34 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103750213
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Coelho het volgende:
Iemand nog codes voor gratis verzenden bij light in the box? Wil daar een muursticker voor 20 euro kopen, komt er 14 euro shipping bij...
Als het niet in de OP staat en niet op www.retailmenot.com of www.tjoos.com te vinden is en ook niet via Google... dan is er waarschijnlijk geen coupon voor. :)

@ hieronder, inderaad, dit staat in de topicpointer:
quote:
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Volgens mij heb je die niet gezien... dus eh, kijk er eens naar.
pi_103750225
Ik heb een order van iets meer dan 30 euro die deze kant op komt, is de kans dan groot dat ik inklaringskosten moet betalen?
pi_103750250
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:47 schreef NLennart het volgende:
Ik heb een order van iets meer dan 30 euro die deze kant op komt, is de kans dan groot dat ik inklaringskosten moet betalen?
Kun je lezen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:51:50 #210
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103750350
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef Iemand91 het volgende:
DX verkoopt ook sinds kort (stond bij New Arrivals) de Arduino Mega.
[ afbeelding ]

Leuk prijsje ook.

Weet ik nog een *kuch* leuk projectje voor. Jammer genoeg geen held met programmeren. ;(
Heb hier al een chineese Arduino mega liggen :P hehe
voor dit projectje: http://ladyada.net/make/adalight/
Alleen de led lampjes heb ik nog niet te pakken weten te krijgen :(
pi_103750449
Heeft er eigenlijk al iemand een idee of deze wat goeds zijn;
http://www.dealextreme.co(...)rophone-black-103198
heb nog wel al jbm's zien langskomen maar, of ze een beetje goed zijn? Ze zijn alvast stukje duurder dan bv de ck-dun's.
pi_103750509
Pakketje van DX 3 weken geleden verstuurd, wacht nog steeds. Weer ouderwets traag. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_103751543
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:57 schreef TJV het volgende:
Pakketje van DX 3 weken geleden verstuurd, wacht nog steeds. Weer ouderwets traag. :D
Ach, zoveel schakels. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Dat weet je als je in China gaat shoppen.
pi_103751628
Zolang de douane niet de langste schakel is vind ik het best. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:33:13 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103751797
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:54 schreef jonasr het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand een idee of deze wat goeds zijn;
http://www.dealextreme.co(...)rophone-black-103198
heb nog wel al jbm's zien langskomen maar, of ze een beetje goed zijn? Ze zijn alvast stukje duurder dan bv de ck-dun's.
Case en stekkertje doen me aan Sunrise Audio denken. Mogelijk dus weer in een fabriek gemaakt waar ze vaker oordopjes fabriceren en veel OEM-designs hebben. Ik zag ze gisteren ook al (bij new arrivals) maar kon maar drie types JBM's vinden (lekker duur elders wel, t.o.v. orderprijs). De box is niet verschrikkelijk hip ontworpen en de gebruikte materialen lijken wel iets minder van kwaliteit dan de echte toppers. Het draait uiteindelijk allemaal om het binnenwerk. 20-20000Hz en 110dB is vrij standaard, maar wel iets dat je vaak niet terugziet bij hele goedkope/slechte dopjes. Dus klinken zullen ze wel aardig, maar ik vind ze met $12,50 eigenlijk redelijk prijzig voor hetgeen ik ervan verwacht. Ik gok net een klasse boven XKDUN CK-700. Heb echter veel meer vertrouwen in AWEI.

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 30-10-2011 18:39:06 ]
pi_103752378
50 man zoeken, supply order'tje inzetten. Dan is het aardig goedkoper :P.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:55:46 #217
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103752545
Even een schouder klopje voor iedereen ^O^ ^O^ ^O^ Alles is informatief geworden laatste dag ^O^ ^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zelfde heb ik ook, en werkt perfect ^O^
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:40:06 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103754414
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Case en stekkertje doen me aan Sunrise Audio denken. Mogelijk dus weer in een fabriek gemaakt waar ze vaker oordopjes fabriceren en veel OEM-designs hebben. Ik zag ze gisteren ook al (bij new arrivals) maar kon maar drie types JBM's vinden (lekker duur elders wel, t.o.v. orderprijs). De box is niet verschrikkelijk hip ontworpen en de gebruikte materialen lijken wel iets minder van kwaliteit dan de echte toppers. Het draait uiteindelijk allemaal om het binnenwerk. 20-20000Hz en 110dB is vrij standaard, maar wel iets dat je vaak niet terugziet bij hele goedkope/slechte dopjes. Dus klinken zullen ze wel aardig, maar ik vind ze met $12,50 eigenlijk redelijk prijzig voor hetgeen ik ervan verwacht. Ik gok net een klasse boven XKDUN CK-700. Heb echter veel meer vertrouwen in AWEI.
Heb deze dopjes wel besteld bij Dealextreme. Zal wel even iets schrijven als ik het binnen heb.

Ben nog wel opzoek naar de dopjes die je hier al poste de es-011, zal eens kijken of ik iemand bij awei kan bereiken over verkopers want die wil ik ook nog proberen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:45:48 #219
314372 Goddelijker
pi_103754687
Ik ben gewoon op zoek naar iets om te bestellen, ies niet goed!
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:46:26 #220
128471 doctor.starbucks
pi_103754719
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben gewoon op zoek naar iets om te bestellen, ies niet goed!
http://www.dealextreme.co(...)lopment-board-104318
opgelost ! :) ga ik ook zo doen
Starbucks, waar blijf je
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:46:56 #221
314372 Goddelijker
pi_103754747
quote:
Ik ben niet zo technisch aangelegd.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:48:43 #222
128471 doctor.starbucks
pi_103754835
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

ben er net mee begonnen; kwestie van logisch nadenken. http://ladyada.net/make/adalight/
en we gaan weer on topic :D
Starbucks, waar blijf je
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:49:33 #223
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103754874
Heeft iemand van jullie een Chinese wekker?
pi_103755918
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb hier al een chineese Arduino mega liggen :P hehe
voor dit projectje: http://ladyada.net/make/adalight/
Alleen de led lampjes heb ik nog niet te pakken weten te krijgen :(
Hmm na je bericht gelezen te hebben te hebben lijkt het me misschien toch wel interresant, ook voor de pc ()
Zou dit voor een leek in programmeren te doen zijn om zoiets te maken?
Anders ga ik misschien eens een poging wagen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:14:05 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103756099
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ook niet. Mijn oude #11 HD cam deed het niet, dus ik gisteren na erover gesproken te hebben maar eens openmaken, crystalcapacitorweetikhoedatheet zat een pootje van los. Van de paasactie van Pandawill had ik van m'n gratis (maar zuurverdiende) $9,- een soldeerbout gekocht. Laatste ervaring daarmee is van de middelbare school: handvaardigheid. Ik heb nu uiteindelijk een geheel losse crys... nou ja, dat ene ding. Vastsolderen lukte wel, maar maakte geen verschil en ik had geen soldeermetaal, dus residu van wat er aan de plaat zat, beetje fragiel en kon 'em plat niet makkelijk monteren dus deed dat verticaal en toen ik 'em terug wilde buigen brak 'ie. Grmpf, fuck dat, ik heb een nieuwe besteld, was na 0:57 verstuurd. :D _O- Vond 'em wel mooi toen 'ie het deed. Die Y3000 heeft w.m.b. superieur beeld (vrijwel altijd goed scherp e.d.), maar zeer inferieure audio, wat 'em vrij onbruikbaar maakt voor filmpjes waarbij je er geen audio over wilt zetten in post-production.
quote:
Ik heb een Texas Instruments Launchpad, moest ik nog bevestigen dat ik het niet zou gebruiken om wapens mee te ontwikkelen e.d. _O- . Nadat ik 'em binnenkreeg kwam ik er echter achter dat het niet bedoeld was om m'n 808 cam te hacken via USB met dat ding, maar solderen. Ja, handig. ;( :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:19:50 #226
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103756490
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Hmm na je bericht gelezen te hebben te hebben lijkt het me misschien toch wel interresant, ook voor de pc ()
Ik kan niets qua programmeren ;) Maar 't is gewoon stappenplan opvolgen :P
pi_103756774
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik kan niets qua programmeren ;) Maar 't is gewoon stappenplan opvolgen :P
Hmm misschien van de week nog wat meer informatie zoeken en dan toch spul bestellen.
Anders heb ik op school nog wel een leraar die veel van programmeren weet en me vast wel wil helpen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:27:44 #228
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103757070
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Hmm misschien van de week nog wat meer informatie zoeken en dan toch spul bestellen.
Anders heb ik op school nog wel een leraar die veel van programmeren weet en me vast wel wil helpen.
Als je een goede, én goedkope supplier van die ledlampjes vind houd ik me zeker aangeraden :)
Alibaba heeft er opzich wel een paar, maar meer groothandel gericht ...
pi_103758125
Die ES800M oortjes zien er zo goed uit, maar dan plakken ze er zo lelijk L en R op ;( ...
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item43aa994610

Anders had ik ze ook wel gekocht denk ik :X
*heeft verder ook helemaal niks met oortjes hoor :+ *
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:46:27 #230
314372 Goddelijker
pi_103758430
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef DarkNoize het volgende:
Die ES800M oortjes zien er zo goed uit, maar dan plakken ze er zo lelijk L en R op ;( ...
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item43aa994610

Anders had ik ze ook wel gekocht denk ik :X
*heeft verder ook helemaal niks met oortjes hoor :+ *
Watervaste stift er overheen? :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:48:37 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103758592
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Watervaste stift er overheen? :P
Dan weet je niet meer welke links en welke rechts is! :D Creatieve oplossing wel.
Jawel hoor, met de logo's AWEI aan de buitenkant als ze in je oor zitten ;)
pi_103758723
Met watervaste stift wordt 't er denk ik ook niet mooier op :{
Wacht de review hier nog even af, daarna kan ik ze altijd nog bestellen :)
pi_103759093
topic reeks gaat knalled hard... welke topic was over die throwies ? moe die nog kopen ;(
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:56:35 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103759248
pi_103760387
Die Adalight ziet er bizar goed uit! Een even kijken wat dat bij elkaar zou kosten :D
pi_103760419
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je een goede, én goedkope supplier van die ledlampjes vind houd ik me zeker aangeraden :)
Alibaba heeft er opzich wel een paar, maar meer groothandel gericht ...
Het moet ook met led strips gaan als het goed is, op deze site staat dat teminste, daar hebben ze 3 led strips van 50 cm op dx gekocht. http://www.dealextreme.co(...)ght-strip-50cm-11304
Ik zoek nog maar wat verder, misschien toch wel een leuk projectje.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:15:22 #237
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103760683
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Het moet ook met led strips gaan als het goed is, op deze site staat dat teminste, daar hebben ze 3 led strips van 50 cm op dx gekocht. http://www.dealextreme.co(...)ght-strip-50cm-11304
Ik zoek nog maar wat verder, misschien toch wel een leuk projectje.
Amblone is toch wel lastiger dan Adalight ;) Moet je wel zelf printje maken etc..
(heb ik geprobeerd en gefaalt)
Dus voor mij Adalight! (Als ik goede ledstring kan vinden)
pi_103760819
quote:
16s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Amblone is toch wel lastiger dan Adalight ;) Moet je wel zelf printje maken etc..
(heb ik geprobeerd en gefaalt)
Dus voor mij Adalight! (Als ik goede ledstring kan vinden)
Graag een tutorial/pics/review als je ermee begint
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:00:58 #239
304381 Loll
pi_103763972
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Die site die ik gaf is toch niet nep?
neej maar zei meer on algemeen.
BAM dit is 3KB
pi_103765061
Mr bean knuffel besteld bij focalprice was $2,50 :p
pi_103770363
Hoe is het met gamesalor.com?

Zag goedkope pad staan zoals ik eerder besteld had. Maar weinig over gelezen qua website

http://gamesalor.com/en-us/GoodsInfo.aspx?id=2261

Ervaringe met deze site? Ze hebben wel wat relatief goedkope dingen staan. En free shipping

Verder nog ff Biccen voor deze muis: Is voor me netbook, en moet samen in t mapje passen. Dus dun is een must, en cheap. Ben benieuwd
http://www.buyincoins.com(...)op-product-3124.html

[ Bericht 31% gewijzigd door Racer88 op 30-10-2011 23:53:48 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 00:14:15 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103771324
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Racer88 het volgende:

Zag goedkope pad staan zoals ik eerder besteld had. Maar weinig over gelezen qua website

Ervaringe met deze site? Ze hebben wel wat relatief goedkope dingen staan. En free shipping

Verder nog ff Biccen voor deze muis: Is voor me netbook, en moet samen in t mapje passen. Dus dun is een must, en cheap. Ben benieuwd
Ze hebben de zelfde bij BIC ook, met coupons en recommender nog goedkoper ook ;)
http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
pi_103771512
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

whooooooh! wat ziet dat er focking vet uit zeg!

@tokko1;

als ik het goed begrijp ben jij al met dit projectje bezig? en jij hebt dus ook de ballen verstand van programmeren :P?

vind sowieso die adalight mooier dan die amblone ofzo.. die adalight pakt wat meer de kleuren zo te zien, die amblone blijft wat egaler
  maandag 31 oktober 2011 @ 02:13:55 #244
39510 R2cksson
pi_103773556
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Racer88 het volgende:

Goeie prijs inderdaad. Als mijn geld van bic nou eens teruggestuurd wordt wil ik pas weer proberen.

Eigenlijk heb ik er ook een met gps en/of bluetooth nodig, maar die zijn blijkbaar schaars ...
pi_103774091
Jammer dat die draadloze muizen altijd nog een usb-ontvanger nodig hebben, ik neem aan dat die niet werken met ingebouwde bluetooth van pc/laptop?
  maandag 31 oktober 2011 @ 06:42:20 #246
39510 R2cksson
pi_103774442
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 03:25 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat die draadloze muizen altijd nog een usb-ontvanger nodig hebben, ik neem aan dat die niet werken met ingebouwde bluetooth van pc/laptop?
Werkt niet idd. Maar ik heb bij dx een tijd geleden wel een muis gekocht die op bt werkte, zat geen ontvanger bij. Ik zal hem eens zoeken in mijn orders.

Edit: www.dealextreme.com/p/800(...)cal-mouse-1-aa-50292

Gevonden.

[ Bericht 12% gewijzigd door R2cksson op 31-10-2011 06:50:44 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:35:43 #247
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103775214
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 00:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

whooooooh! wat ziet dat er focking vet uit zeg!

@tokko1;

als ik het goed begrijp ben jij al met dit projectje bezig? en jij hebt dus ook de ballen verstand van programmeren :P?

vind sowieso die adalight mooier dan die amblone ofzo.. die adalight pakt wat meer de kleuren zo te zien, die amblone blijft wat egaler
Jup, had al via een Alibaba seller een paar van die leds binnen weten te krijgen, dacht z'n set van 25 te krijgen.. maar kreeg er maar 4 aan elkaar :P Wel al wat kleurtjes weten te toveren. Was nog iemand anders die ook wou, misschien even 3 setjes bestellen bij een online seller, shipping delen?

En weer een bestelling geplaatst bij Zarmark, die gasten zijn en blijven de goedkoopste :9
Iets voor een speciaal DIY projectje, maby dat jullie er later nog wel wat van horen :*

[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 31-10-2011 08:42:38 ]
pi_103777053
Ik kan wel programmeren (Heb niet gelezen waar t precies over gaat) afhankelijk in welke taal.

RobertNL thanks voor de headsup, had dat idd niet bedacht met 15% korting.

Verder hoe zit het nou met BIC. Ik heb laatst iets besteld en uitgelogd met paypal, als guest dus. Het product is betaald maar hoe kan ik nou zien of het ook is verzonden oid? Of kan dat niet. Tracking ging soieso niet zag ik al.
pi_103779036
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jup, had al via een Alibaba seller een paar van die leds binnen weten te krijgen, dacht z'n set van 25 te krijgen.. maar kreeg er maar 4 aan elkaar :P Wel al wat kleurtjes weten te toveren. Was nog iemand anders die ook wou, misschien even 3 setjes bestellen bij een online seller, shipping delen?

En weer een bestelling geplaatst bij Zarmark, die gasten zijn en blijven de goedkoopste :9
Iets voor een speciaal DIY projectje, maby dat jullie er later nog wel wat van horen :*
Als het goed zelf te maken valt, wil ik ook een setje
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:25:35 #250
39510 R2cksson
pi_103779061
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef Racer88 het volgende:
Ik kan wel programmeren (Heb niet gelezen waar t precies over gaat) afhankelijk in welke taal.

RobertNL thanks voor de headsup, had dat idd niet bedacht met 15% korting.

Verder hoe zit het nou met BIC. Ik heb laatst iets besteld en uitgelogd met paypal, als guest dus. Het product is betaald maar hoe kan ik nou zien of het ook is verzonden oid? Of kan dat niet. Tracking ging soieso niet zag ik al.
Korting krijg je niet op die pads bij bic, dus die 62 dollar is de bodem denk ik wel.
pi_103779216
Misschien iets voor sommigen hier?:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_304&a=1646

quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 06:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Werkt niet idd. Maar ik heb bij dx een tijd geleden wel een muis gekocht die op bt werkte, zat geen ontvanger bij. Ik zal hem eens zoeken in mijn orders.

Edit: www.dealextreme.com/p/800(...)cal-mouse-1-aa-50292

Gevonden.
Thanks. Weet nog niets of ik voor bedraad of draadloos ga voor een muis, maar als het draadloos wordt heb ik niet echt zin om direct al weer een usb te gaan gebruiken in m'n nieuwe (dure :o , geen Chinese prijzen ;( ) laptop.
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:31:53 #252
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_103779293
Zijn de Brainwavz alpha (18.50$) de wat betere in-ear oordopjes die je kan krijgen voor de prijs of zijn er tegenwoordig ook wat leuke alternatieven?
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:29:36 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103781354
Gaan we weer. Ik blijf dit echt copy/pasten. _O- :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro _O_ ). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn ;( ).
quote:

[..]

maandag 31 oktober 2011 @ 13:12:11 #254
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103782727
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Gaan we weer. Ik blijf dit echt copy/pasten. _O- :')

[..]

[..]

Misschien een idee om het in de OP te zetten?
pi_103782911
Zou dit ook goedkoper te krijgen zijn? Vind het nergens eigenlijk en $29 voor een kabeltje is ook van de zotte. }:| :(
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:52:56 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103784267
quote:
5s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef JortK het volgende:

[..]

Misschien een idee om het in de OP te zetten?
Zo kunnen we alles wel in de OP gaan zetten en kun je een meter gaan scrollen voor je die eens voorbij bent. Eerder dat mensen eens wat zoekskills moeten kweken, want er is al genoeg over de Alpha's, Beta's, M2, ProAlpha's van Brainwavz, maar ook de vele alternatieven erop gesproken en dat is dus allemaal gearchiveerd en toegankelijk via zoektools ( http://zoeken.fok.nl & http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+ ). :)
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:17 schreef Iemand91 het volgende:
Zou dit ook goedkoper te krijgen zijn? Vind het nergens eigenlijk en $29 voor een kabeltje is ook van de zotte. }:| :(
Is wel een heel specifiek deeltje, gok van niet. :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:02:17 #257
128471 doctor.starbucks
pi_103784571
quote:
Is wel een heel specifiek deeltje, gok van niet. :P
Misschien een lijstje dan met beste aankopen? Scroll vaak langs de lijst met de kopers bij ioffer.com.
Starbucks, waar blijf je
pi_103784796
zouden die throwies et goed doen in de auto ? :P

keb nog 20 x CR2016 liggen die voor niks gebruikt kunnen wordne momenteel :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:34:52 #259
48067 neo2000
pi_103785838
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Syphixx het volgende:
zouden die throwies et goed doen in de auto ? :P

keb nog 20 x CR2016 liggen die voor niks gebruikt kunnen wordne momenteel :P
In de auto? Je weet wat led throwies zijn? of gaan we binnenkort weer nieuwsberichten krijgen van mensen die vanuit een auto bekogeld zijn met ledjes+plakband+magneetjes+batterijen?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:35:18 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103785848
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:02 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Misschien een lijstje dan met beste aankopen? Scroll vaak langs de lijst met de kopers bij ioffer.com.
De quote is niet echt duidelijk, maar ik begrijp geloof ik waar je heen wilt... :P

We kunnen misschien wel wat meer met polls doen.
Maar dan in het reviewtopic o.i.d. Laten we dit topic puur om te tippen over nieuwe producten/acties, bestellingen en de services van de webshops in het algemeen en dan wordt het reviewtopic een producttopic waar men de inmiddels ontvangen en onder ons bekende producten bespreekt en aanbevelingen doet, met eventueel dus polls e.d. en een OP met lijstjes op categorieën als items met cultstatus die iedere Chinese webshopsganger in huis zou moeten hebben, maar dus ook de beste oordopjes e.d. :Y
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:37:20 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103785923
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De quote is niet echt duidelijk, maar ik begrijp geloof ik waar je heen wilt... :P

We kunnen misschien wel wat meer met polls doen.
Maar dan in het reviewtopic o.i.d. Laten we dit topic puur om te tippen over nieuwe producten/acties, bestellingen en de services van de webshops in het algemeen en dan wordt het reviewtopic een producttopic waar men de inmiddels ontvangen en onder ons bekende producten bespreekt en aanbevelingen doet, met eventueel dus polls e.d. en een OP met lijstjes op categorieën als items met cultstatus die iedere Chinese webshopsganger in huis zou moeten hebben, maar dus ook de beste oordopjes e.d. :Y
Dat maakt meteen dat het review topic weer gebruikt gaat worden :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:47:55 #262
48067 neo2000
pi_103786272
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat maakt meteen dat het review topic weer gebruikt gaat worden :D
ik zeg, rebooten dat topic en goan! :D

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien iets voor sommigen hier?:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_304&a=1646
Nice. Voor alle nasty-ass begluur je buurmeisje fokkers:
http://www.megagadgets.nl/spy-cam-helicopter.html
:o

Toch maar es op die site gaan kijken voor een RC auto. Iemand nog suggesties voor een leuk instapmodel RC auto (aziatische drift bak of beetje gelijkenis snelle auto iig - geen monster truck of zo..) die een beetje degelijk is edoch stoer eruit ziet? Ik bedoel, RC China choppers zijn best okay als ik het zo lees, auto's moet ze ook wel lukken toch?
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:54:35 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103786500
Waarom beweren ze op Aliexpress toch altijd dat ChinaPost duurder is dan DHL.
Bij de webshops vaak extra betalen voor DHL
pi_103786664
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef RobertNL het volgende:
Snap ik dus ook niet, DHL kost ze waarschijnlijk meer en je moet hier dan altijd belasting betalen ;( Moest met het bestellen van m'n Dropad ongeveer 23 euro bijbetalen, maar nu ligt dat ding alleen maar stof te verzamelen (lang leve de smartphone :'))
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:59:57 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103786697
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Snap ik dus ook niet, DHL kost ze waarschijnlijk meer en je moet hier dan altijd belasting betalen ;( Moest met het bestellen van m'n Dropad ongeveer 23 euro bijbetalen, maar nu ligt dat ding alleen maar stof te verzamelen (lang leve de smartphone :'))
Het is al duidelijk, het pakketje weegt meer dan 2KG, dan is ChinaPost duur.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:00:00 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103786699
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef RobertNL het volgende:
Omdat die pakketjes dan altijd vermist gaan of kapot. :P
Bij DHL hebben ze nog een beetje zekerheid dat het intact en met nette berekenbare service aankomt.

En als er echt support is om het reviewtopic op de schop te nemen zal ik daar eens naar kijken. :Y
pi_103786844
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:12:59 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103787122
PW-actie: http://www.pandawill.com/(...)_campaign=2011-10-31

quote:
Thank you for your participation, your code of this email didn't win.
Don't worry, please stay paying attention to our emails. Open the email, maybe the next lucky dog is you!
:'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:06 #269
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103787199
:D :) Na 3 weken wachten vandaag mijn Brainwavz B2 gehad van de postbode.
Wat. Een. Geluid. Maar toch vond ik 'm op het plaatje er mooier uit zien.
Ik vind het trouwens wel apart dat MP4Nation niet al haar producten met een luchtkussenenvelop verzend.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:21:20 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103787393
Mailtje van een chinees: hello robert,the invoice in accessories :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:22:57 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103787447
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef Koen. het volgende:
:D :) Na 3 weken wachten vandaag mijn Brainwavz B2 gehad van de postbode.
Wat. Een. Geluid. Maar toch vond ik 'm op het plaatje er mooier uit zien.
Ik vind het trouwens wel apart dat MP4Nation niet al haar producten met een luchtkussenenvelop verzend.
Wat? Jij hebt die allemejezus dure B2's, ja? :D _O_
Zijn respuns van Fisher Audio's DBA-02. :Y Zouden inderdaad erg goed moeten zijn.
Ik vroeg me af... zijn ze niet joekeloeres groot, zo, om in je oren te steken?
Bass weinig aanwezig? Veel detail, vol en ruimtelijk geluid? Review a.s.a.p. plz. :9~
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:43:28 #272
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103788265
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat? Jij hebt die allemejezus dure B2's, ja? :D _O_
Zijn respuns van Fisher Audio's DBA-02. :Y Zouden inderdaad erg goed moeten zijn.
Ik vroeg me af... zijn ze niet joekeloeres groot, zo, om in je oren te steken?
Bass weinig aanwezig? Veel detail, vol en ruimtelijk geluid? Review a.s.a.p. plz. :9~
Het koord waar de oortjes aan vastzitten is vrij licht en de oortjes zelf zijn vrij zwaar. Toch is het wel echt een heel meaui ontwerp. Ondanks wat jij al zij dat ze vrij groot zijn, zitten ze goed in je oren. Dat komt denk ik ook wel door die Comply Foam Tips die zich aanpassen aan je oren. De rode earbuds zijn trouwens echt heeeeeeeeel lelijk (die glimmen een soort van). Ik ben benieuwd of ze niet uitvallen tijdens hardlopen en fietsen. Ik ben zo bang dat wanneer ik ga hardlopen het draad afbreekt. In vergelijking met het geluid van de Brainwavz Beta (die ik overigens niet meer kan krijgen bij MP4nation.net?) is het nog mooier. Heel herder en je voelt de bass achter in je hoofd.
Al met al dus een hele kekke earphone maar de prijs is zijn geld net aan waard. Ik vind de Beta's ook heel fijn en die zijn toch wel een stukje goedkoper.
pi_103788303
wat is nou het 4ch helikoptertje met de beste prijs/kwaliteit verhouding?
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:45:09 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103788333
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
wat is nou het 4ch helikoptertje met de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Xieda/Great wall 9958. _O_ Erg leuk. :D
http://chinaprices.us/?q=9958
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Koen. het volgende:

[..]

Het koord waar de oortjes aan vastzitten is vrij licht en de oortjes zelf zijn vrij zwaar. Toch is het wel echt een heel meaui ontwerp. Ondanks wat jij al zij dat ze vrij groot zijn, zitten ze goed in je oren. Dat komt denk ik ook wel door die Comply Foam Tips die zich aanpassen aan je oren. De rode earbuds zijn trouwens echt heeeeeeeeel lelijk (die glimmen een soort van). Ik ben benieuwd of ze niet uitvallen tijdens hardlopen en fietsen. Ik ben zo bang dat wanneer ik ga hardlopen het draad afbreekt. In vergelijking met het geluid van de Brainwavz Beta (die ik overigens niet meer kan krijgen bij MP4nation.net?) is het nog mooier. Heel herder en je voelt de bass achter in je hoofd.
Al met al dus een hele kekke earphone maar de prijs is zijn geld net aan waard. Ik vind de Beta's ook heel fijn en die zijn toch wel een stukje goedkoper.
Kej, thanks. Ik denk dat ik ze wel lekker bij MP4Nation laat. :@
Maar eigenlijk wil ik ook eens balanced armatures proberen.
Iemand al de DUNU's geprobeerd?
pi_103788506
http://www.mcbub.com/item(...)d--EL101330--135581/

vs

http://www.dealextreme.co(...)metallic-orange-4319

Zouden het dezelfde zijn? Zo ja mag je van die Awei's wel wat verwachten (voor de prijs op DX, is het prima prijs/kwaliteitsverhouding)
pi_103788578
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef jonasr het volgende:

vs

Zouden het dezelfde zijn? Zo ja mag je van die Awei's wel wat verwachten (voor de prijs op DX, is het prima prijs/kwaliteitsverhouding)
Ik heb die van DX, samen met een setje Kanen besteld. Direct aan de kant gegooid; vond 'm niet fijn klinken/zitten. Kanen heersen in het <$5 gebied. ^O^
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:51:28 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103788600
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef jonasr het volgende:

vs

Heb ik al laten vallen ja... ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En deze lijkt weer op deze Awei. Is een grote smeltkroes! :D
[..]
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:52:00 #278
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103788626
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar eigenlijk wil ik ook eens balanced armatures proberen.
Iemand al de DUNU's geprobeerd?
Oe. Die DN-12/13 "Trident" :9~
pi_103788724
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb die van DX, samen met een setje Kanen besteld. Direct aan de kant gegooid; vond 'm niet fijn klinken/zitten. Kanen heersen in het <$5 gebied. ^O^
Bwa, buiten de te korte kabel vind ik ze echt niet zo slecht die van DX, heb wel gaatje door membraampje geprikt, maar toch niet zo slecht geluid.
pi_103788825
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Xieda/Great wall 9958. _O_ Erg leuk. :D
http://chinaprices.us/?q=9958
Die heb ik een tijdje terug met de 50% kortingsactie van FP besteld. Moest er nog 2x achteraan voordat ze hem eindelijk verzonden op de 24e. *wil zijn heli :P *
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:57:33 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103788861
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef Koen. het volgende:

[..]

Oe. Die DN-12/13 "Trident" :9~
Eh... spreek je nu uit ervaring, of 'lijkt je' die wel wat? :P
http://mp4nation.net/cata(...)es-dunu-c-62_77.html & http://lendmeurears.com/index.php?currency=USD&cPath=17
De Trident heeft 'gewone' 'dynamic drivers'. Ben eigenlijk juist benieuwd naar de 'balanced armatures'. :@
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:56 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Die heb ik een tijdje terug met de 50% kortingsactie van FP besteld. Moest er nog 2x achteraan voordat ze hem eindelijk verzonden op de 24e. *wil zijn heli :P *
Vlieg eigenlijk elke dag wel een paar rondjes, steeds sickere skills. Erg vergefelijk gelukkig. Tof dinkie.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:28 #282
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103788924
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh... spreek je nu uit ervaring, of 'lijkt je' die wel wat? :P
http://mp4nation.net/cata(...)es-dunu-c-62_77.html & http://lendmeurears.com/index.php?currency=USD&cPath=17
De Trident heeft 'gewone' 'dynamic drivers'. Ben eigenlijk juist benieuwd naar de 'balanced armatures'. :@

[..]

Vlieg eigenlijk elke dag wel een paar rondjes, steeds sickere skills. Erg vergefelijk gelukkig. Tof dinkie.
Haha, dat zou wat zijn. Nee, het lijkt me wel wat. Nu alleen nog wachten op mijn HM3 koptelefoon. Nu even een bestelpauze.
pi_103790591
bruce van mistertao stuurde me net een bericht dat er een fout was gemaakt bij de gewichtsbepaling van mijn pakket, het pakket is al verstuurd en nu word er mij gevraagd om nog even 5,6 usd over te maken, mooi niet dus :P
pi_103791752
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef neo2000 het volgende:

[..]

In de auto? Je weet wat led throwies zijn? of gaan we binnenkort weer nieuwsberichten krijgen van mensen die vanuit een auto bekogeld zijn met ledjes+plakband+magneetjes+batterijen?
nee hoor, ik ben geen target schutter :D
'k wil cheap verlichting hebben in de auto ... ipv die dure led strips die in de sigaretteverwarmer moet :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:03:58 #285
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103791853
Pakketje :D

M'n Brainwavz M2's.. nice! Mooie verpakking en z'n hoesje als de PROAlpha's.. maar is luisteren hoe ze het doen :)

Over twee á drie weekjes een vergelijking van de earphones die ik heb (uit china)
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:05:51 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103791953
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef tokko1 het volgende:
Pakketje :D

M'n Brainwavz M2's.. nice! Mooie verpakking en z'n hoesje als de PROAlpha's.. maar is luisteren hoe ze het doen :)

Over twee á drie weekjes een vergelijking van de earphones die ik heb (uit china)
Dan pas ;(
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:07:42 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103792041
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan pas ;(
Heb volgende week tentamens, dan verhuizen.. beetje druk sorry :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:08:32 #288
314372 Goddelijker
pi_103792068
Ik bestel zomaar iets dubbel... Volgens mij word ik gek. _O-
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:11:10 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103792177
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:08 schreef Goddelijker het volgende:
Ik bestel zomaar iets dubbel... Volgens mij word ik gek. _O-
Of je was 't al... :P
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb volgende week tentamens, dan verhuizen.. beetje druk sorry :P
Kunnen ze mooi ff inbranden, en misschien zijn de AWEI's dan bij iedereen.
Heb de M2 natuurlijk al long time. _O_ Bassmonster pur sang! Like no other. :)
Niet echt allround dus, maar specifiek voor house/dubstep/electro e.d. top.
Ik geef de voorkeur aan iets met een beetje meer detail en bredere focusrange.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:12:12 #290
314372 Goddelijker
pi_103792216
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Of je was 't al... :P

[..]

Kunnen ze mooi ff inbranden, en misschien zijn de AWEI's dan bij iedereen.
Heb de M2 natuurlijk al long time. _O_ Bassmonster pur sang! Like no other. :)
Niet echt allround dus, maar specifiek voor house/dubstep/electro e.d. top.
Ik geef de voorkeur aan iets met een beetje meer detail en bredere focusrange.
Blijkbaar was ik het al inderdaad.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:15:31 #291
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103792364
Ik had het niet verwacht, maar ze zijn toch binnen:

Silicon WC ontstopper / Mobielhouder en de pocket lamp :D Beide een cent deal :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:17:59 #292
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103792473
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:15 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar ze zijn toch binnen:

Silicon WC ontstopper / Mobielhouder en de pocket lamp :D Beide een cent deal :)
Mijn silicone WC ontstopper is alweer kapot, wie heeft een leuke link voor mij? :)
Hij vind niets op plumber, en/of wc en/of ontstopper... >.<
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:19:30 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103792533
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mijn silicone WC ontstopper is alweer kapot, wie heeft een leuke link voor mij? :)
Hij vind niets op plumber, en/of wc en/of ontstopper... >.<
'Toilet' moet je eens op zoeken. ;)

-edit- Pleestickers zijn ook wel leuk! :D http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=toilet&_sacat=0&_odkw=toilet
Maar niet echt goedkoper dus. Enne... EUR1 =/= USD1, hè. ;)
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:20:32 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103792572
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Awh, lol idd :)

(http://chinaprices.us?q=Toilet)

Maar kan me niet herinneren dat ik dáár een usd euro voor betaald heb.. was vast een centdeal ofzo :)
Even op ebay zoeken, vast wel goedkoper :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:22:32 #295
314372 Goddelijker
pi_103792662
quote:
16s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Awh, lol idd :)

(http://chinaprices.us?q=Toilet)

Maar kan me niet herinneren dat ik dáár een euro voor betaald heb.. was vast een centdeal ofzo :)
Even op ebay zoeken, vast wel goedkoper :P
eBay is vaak inderdaad goedkoper. Met heel veel dingen.
Want vaak staan dingen die op bijv. DHGate staan, ook op eBay.
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:33:05 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103793127
CWT #170 Waar Chinezen accessories aan een mail toevoegen!
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:33:40 #297
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103793152
Waarom altijd 'waar' :')

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar niet echt goedkoper dus. Enne... EUR1 =/= USD1, hè. ;)
Verklaar je nader
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:34:00 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103793171
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:33 schreef Skippy_ball het volgende:
Dat vroeg ik me net ook al af :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:34:12 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103793181
Omdat het niet gelogen is!
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:33 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Verklaar je nader

Verklaar jij je nader... hoe is dat niet duidelijk genoeg? :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:35:14 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103793225
quote:
11s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef shiznuts het volgende:
Omdat het niet gelogen is!
Dat is Waar
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:35:19 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103793230
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')